۱۲۵۷۶۱۳
۹ نظر
۸۰۶۶
۹ نظر
۸۰۶۶
پ

ابراز «تعجب» و پاسخ تند خاندوزی به قالیباف

وزیر اقتصاد گفت: حرف‌های آقای قالیباف اظهارنظر خیلی تعجب‌برانگیزی برای بنده بود. امیدوار هستم که دوستان کمک کنند به برخی از کارهای عقب مانده‌ای که آنها باید جلو برود و به جای اینکه عباراتی که القای اختلاف و تفرقه و دوگانگی بین قوا می‌کند را بر زبان بیاورند، کمک کنند به این که ماهانه این امور را جلو ببریم.

ایلنا نوشت: وزیر اقتصاد گفت: حرف‌های آقای قالیباف اظهارنظر خیلی تعجب‌برانگیزی برای بنده بود. امیدوار هستم که دوستان کمک کنند به برخی از کارهای عقب مانده‌ای که آنها باید جلو برود و به جای اینکه عباراتی که القای اختلاف و تفرقه و دوگانگی بین قوا می‌کند را بر زبان بیاورند، کمک کنند به این که ماهانه این امور را جلو ببریم.

ابراز «تعجب» و پاسخ تند خاندوزی به قالیباف

وزیر اقتصاد گفت: حرف‌های آقای قالیباف اظهارنظر خیلی تعجب‌برانگیزی برای بنده بود. امیدوار هستم که دوستان کمک کنند به برخی از کارهای عقب مانده‌ای که آنها باید جلو برود و به جای اینکه عباراتی که القای اختلاف و تفرقه و دوگانگی بین قوا می‌کند را بر زبان بیاورند، کمک کنند به این که ماهانه این امور را جلو ببریم.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی درباره تذکر روز گذشته رئیس مجلس به او درباره تبصره هجده و استفاده از لفظ خستگی و رودربایستی برای وی گفت: البته بنده دغدغه رئیس مجلس را در خصوص تسهیلات اشتغالزایی درک می‌کنم اما بیش از یک سال است که آقایانی که اهل خستگی و رودربایسی بودند، رفته‌اند. از موضع‌گیری که آقای رئیس مجلس داشتند تعجب کردم به جهت اینکه دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی رسماً اعلام کرد در حالی که تا سال ۹۹ عملکرد تسهیلات تبصره ۱۸ قریب به ۱۰ درصد بوده ما در یک سال گذشته ۱۰۲ درصد عملکردمان در تسهیلات تبصره ۱۸ بوده است یعنی از ۱۸ هزار میلیارد تومان مجموع بودجه‌ای که اختصاص پیدا کرده برای تسهیلات اشتغال‌زایی به دلیل اهرم کردن با منابع بانکی ۴۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده و در مرحله نهایی قرار دارد که این در تاریخ عملکرد تسهیلات اشتغال‌زایی بی‌سابقه است.

وی افزود: برای همین هم حرف‌های آقای قالیباف اظهارنظر خیلی تعجب‌برانگیزی برای بنده بود. امیدوار هستم که دوستان کمک کنند به برخی از کارهای عقب مانده‌ای که آنها باید جلو برود و به جای اینکه عباراتی که القای اختلاف و تفرقه و دوگانگی بین قوا می‌کند را بر زبان بیاورند کمک کنند به این که ماهانه این امور را جلو ببریم.

خاندوزی یادآور شد: یک لایحه دو فوریتی در ۱۴۰۰ ارسال کردیم برای اصلاح قوانین مربوط به اموال تملیکی کشور که با دو فوریت در دولت به تصویب رسید، مطلع هستید دوفوریت یعنی تقاضای بررسی ظرف ۷۲ ساعت، خب تا امروز که بیش از ۳۰۰ روز گذشته است، هنوز همان لایحه دو فوریتی اعلام وصول نشده است امیدواریم که حرکت‌ها بیشتر به سمت همگرایی برای حل مشکلات کشور باشد تا القاء اختلاف بین قوا.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ازاین دولت به غیر دروغ و نیرنگ چیزی ندیدیم سگ دولت قبل از شما بهتر ه حداقل یه کم شرم و حیا داشته باشید

    • ناشناس

      هنوز مشغول بازی تیکه انداختن به دولت قبلی هستند .

    • ناشناس

      برای مجلس شاخ و شانه نکش

    • مهدی

      خاندوزی شما شخص بی کفایتی هستی این را در انتخاب افراد در پستهای جدید به اثبات رساندید.

    • ایران اسلامی

      خسته ها یکساله رفتند اما بجایشان خوابیده ها در حال خروپف کنان آمدند .ا
      آخه اُشگول ، یعنی نمیدانی حقوق بازنشستگان بعد از شش ماه از هیئت دولت خواب آلود بیرون آمد و هنوز که هشت ماه و نیم از سال گذشته مابه‌التفات فروردین پرداخت نشده ،

    • قاسمی

      خاندوزی
      با دم شیر بازی نکن برادر

    • ناشناس

      به اینا کسی نباید بالای چشمتون ابرو. ناراحت میشن بابا در مسیر پیشرفتن ولی کسی نمیبینه

    • داریوش

      مجلس فعلا دارن سگها و گربه های پارکها رو ساماندهی میکنند برای اونا قانون تصویب میکنن چون تصمیم گیری برای مردم سخته از توان مجلسیان بر نمیاد، وزیر اقتصاد از شما هم تا حالا چیزی جز بدبختی ندیدیم

    • ناشناس

      قوا کمک کنند امور گاهانه جلو برود مردم به فریاد خودتان برسید که از این جماعت بی لیاقت ابی گرم نمیشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج