adexo3
۱۲۵۷۶۲۳
۸۳۲۸
۸۳۲۸
پ

تیک‌های عصبی بن‌سلمان جنجال به پا کرد

حرکات محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در جریان سخنرانی اجلاس شرم الشیخ توجه کاربران را به خود جلب کرده و برخی این حرکات را شبیه به حرکات معتادان و برخی ناشی از تیک عصبی یا سندروم دانستند.

ایرنا نوشت: حرکات محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در جریان سخنرانی اجلاس شرم الشیخ توجه کاربران را به خود جلب کرده و برخی این حرکات را شبیه به حرکات معتادان و برخی ناشی از تیک عصبی یا سندروم دانستند.

تیک‌های عصبی بن‌سلمان جنجال به پا کرد

درحالی که پیشتر عربستان سعودی علت مشارکت نکردن محمد بن سلمان در اجلاس اخیر سران عرب در الجزایر را به خاطر بیماری دانستند، کاربران در شبکه های اجتماعی نوشتند که ولیعهد سعودی هیچ گونه بیماری در ناحیه گوش میانی خود ندارد و علت آن هم شرکت او در اجلاس آب و هوایی شرم الشیخ مصر با فاصله زمانی کوتاهی از اجلاس سران عرب در الجزایر است.

تکرار حرکات غیرارادی بینی و دهان بن سلمان در جریان سخنرانی در اجلاس شرم الشیخ مورد توجه کاربران در صفحات شبکه های اجتماعی قرار گرفت و بحث و جدل زیادی را به همراه داشت.

یک کاربر در شبکه اجتماعی تویتر به کنایه بن سلمان را معتاد دانست و نوشت: فکر نمی کنم که ما نیاز به پزشک داشته باشیم که وضعیت را تشخیص دهد!

یکی دیگر از کاربران نوشت: این ویدئو برداشت ها مبنی بر معتاد بودن محمد بن سلمان را تایید می کند. حرکت ها و واکنش های عجیب. نشانه های مصرف مواد مخدر کاملا واضح است.

برخی کاربران نیز حرکات او را ناشی از ابتلا به آنفلوانزا و برخی دیگر نیز داشتن "سندروم" حرکات غیرارادی از بچگی و برخی "تیک عصبی" دانستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج