جاباما
۱۲۵۸۰۵۷
۸۹۳
۸۹۳
پ

تفاوت تیک آبی پولی توییتر با تیک آبی افراد معروف

یک افزونه‌ی رایگان برای مرورگرهای کروم و اج و فایرفاکس، جزئیات تیک آبی توییتر را مشخص می‌کند. در حال حاضر توییتر دو نوع تیک آبی دارد، یکی مخصوص افراد معروف و دیگری مخصوص سرویس هشت دلاری توییتر بلو.

زومیت نوشت: یک افزونه‌ی رایگان برای مرورگرهای کروم و اج و فایرفاکس، جزئیات تیک آبی توییتر را مشخص می‌کند. در حال حاضر توییتر دو نوع تیک آبی دارد، یکی مخصوص افراد معروف و دیگری مخصوص سرویس هشت دلاری توییتر بلو.

تیک آبی توییتر هم‌اکنون با پرداخت ماهانه هشت دلار قابل تهیه است، اما آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، همچنان می‌توان حساب‌هایی را که ازطریق پرداخت پول تیک آبی دریافت کرده‌اند شناسایی کرد. در نسخه‌ی جدید توییتر اگر روی تیک آبی کلیک کنید، جزئیات آن دردسترس شما قرار می‌گیرد. نوع اول مربوط به افراد معروف است و نوع دوم به‌صراحت می‌گوید تیک آبی آن حساب کاربری نتیجه‌ی خرید سرویس Twitter Blue است.

بدون کلیک روی تیک آبی نمی‌توان دلیل تأیید شدن آن حساب کاربری را تشخیص داد. آن‌طور که انگجت می‌نویسد، یکی از کاربران توییتر افزونه‌ای به نام Eight Dollars توسعه داده است تا شناسایی دو نوع مختلف تیک آبی بسیار ساده‌تر شود. با استفاده از این افزونه، تیک آبی توییتر با دو برچسب Actually Verified و Paid for Verification جایگزین می‌شود.

 تفاوت تیک آبی پولی توییتر با تیک آبی افراد معروف

بدون داشتن افزونه‌ی Eight Dollars باید حتماً روی تیک آبی کلیک کنید، اما این افزونه جزئیات نحوه‌ی دریافت تیک آبی را مستقیماً در تایم‌لاین نمایش می‌دهد.

Eight Dollars در ابتدا صرفاً برای گوگل کروم توسعه داده شد، اما توسعه‌دهنده می‌گوید که این افزونه روی مایکروسافت اج و موزیلا فایرفاکس نیز کار می‌کند. به‌زودی پشتیبانی از مرورگر سافاری نیز به Eight Dollars اضافه خواهد شد. افزونه‌ی Eight Dollars صرفاً ازطریق گیت هاب قابل تهیه است و برای نصب کردن آن باید حالت توسعه‌دهنده‌ی مرورگر را فعال کنید.

از زمان آغازبه‌کار سرویس هشت دلاری توییتر بلو، تعداد حساب‌های جعلی با تیک آبی به‌شدت افزایش یافته است. حساب‌های جعلی منتسب به سیاست‌مداران و ورزشکاران و سایر افراد معروف در روزهای اخیر توییت‌های توهین‌آمیز و حاوی اطلاعات گمراه‌کننده منتشر کرده‌اند. ایلان ماسک به کارمندان توییتر گفته است که باید تمامی این حساب‌ها شناسایی و تعلیق شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج