۱۲۵۸۴۹۹
۱ نظر
۱۷۲۶
۱ نظر
۱۷۲۶
پ

حرف‌های متفاوت فرمانده یگان ویژه با مردم

مأموران پلنگی پوش یگان ویژه هستند؛ خط قرمزشان امنیت مردم بوده و در راستای استقرار امنیت با جدیت با مخلان برخورد می‌کنند.

همشهری آنلاین: مأموران پلنگی پوش یگان ویژه هستند؛ خط قرمزشان امنیت مردم بوده و در راستای استقرار امنیت با جدیت با مخلان برخورد می‌کنند.

پلنگی پوشان یگان ویژه انتظامی کشور هستند؛ کارشان دفاع از امنیت مردم در برابر حملات تروریستی، گروگانگیری و همچنین عملیات‌های سازمان دهی شده است. 

این روزها هم که به واسطه حرکات سازماندهی شده و عملیات‌های ترکیبی، معترضان در معابر و میادین حضور داشته و برخی ناآرامی‌ها و تحرکات دشمن را بواسطه عناصر خود فروخته و وابسته شاهد هستیم این ماموران پلنگی پوش یگان ویژه هستند که با حضور مقتدرانه خود اجازه نمی‌دهند امنیت و آرامش مردم به مخاطره بیفتد. 

در این بین ماموران یگان ویژه پلیس در شهر آمل مانند سایر همکاران خود برای تامین امنیت در معابر و میادین حضور دارند اما آنچه در این بین این استقرار را حائز اهمیت کرده، سخنان فرمانده حاضر در صحنه است که خطاب به مردم آمل برایشان از ایجاد امنیت و آرامش گفته و از آنها می خواهد که خود را بازیچه امیال و برنامه های شبکه های سعودی و صهیونیستی نکنند.

فرمانده حاضر در صحنه یگان ویژه در شهر آمل خطاب به مردم با بلندگویی که در دست دارد می گوید: نیروی انتظامی در کنار مردم بوده و حامی مردم است و خط قرمز پلیس امنیت مردم است.

وی می‌گوید: ما به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم امنیت شما به هم بخورد و برای همین هم تا آخرین قطره خون این بچه ها برای حفظ امنیت شما در میدان بوده و اجازه نخواهیم داد کسانی که معلوم نیست از اسرائیل غاصب یا آل سعود خط می گیرند به میدان بیایند.

فرمانده یگان ویژه حاضر در صحنه می‌گوید: مردم شما باید با آنها برخورد کرده و اجازه ندهید در شهر شما امنیت شما به هم بخورد چرا که این شهر، شهر شهید پرور آمل یک شهر انقلابی و همیشه پای آرمان‌های انقلاب و ارزش های انقلاب بوده و هست و پلیس هم در کنار شما با قدرت[ با ناآرامی‌ها] برخورد می کند.

حرف‌های متفاوت فرمانده یگان ویژه با مردم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج