۱۲۵۸۵۲۹
۱ نظر
۶۷۲
۱ نظر
۶۷۲
پ

رپورتاژ آگهی

چگونه یک قرار عاشقانه داشته باشیم؟

اگر برای مدتی قرارهای عاشقانه داشته‌اید، اما هیچ‌کدام از آن‌ها به‌جایی نرسیده‌اند، ممکن است به این دلیل باشد که شما در این قرارها تعدادی اشتباه مرتکب شده‌اید.

چگونه یک قرار عاشقانه داشته باشیم؟

اگر برای مدتی قرارهای عاشقانه داشته‌اید، اما هیچ‌کدام از آن‌ها به‌جایی نرسیده‌اند، ممکن است به این دلیل باشد که شما در این قرارها تعدادی اشتباه مرتکب شده‌اید. هر کسی دوست دارد در قرارهای عاشقانه با فرد مورد‌علاقه خود به بهترین شکل ظاهر شود، به‌همین دلیل این پرسش همیشه مطرح است که چگونه یک قرار عاشقانه داشته باشیم؟ در این مطلب به چند مورد از بهترین ترفندها برای داشتن یک قرار عاشقانه فوق‌العاده اشاره کرده‌ایم، برای ساختن لحظات خوش در کنار فرد موردعلاقه‌تان، مطالعه این مطلب خالی از لطف نخواهد بود. 

انتخاب مکان مناسب؛ اولین قدم برای ساختن یک قرار عاشقانه فوق‌العاده

از تاثیر بی‌نظیر یک ادکلن با رایحه دل‌انگیز در یک قرار عاشقانه نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. اما علاوه‌بر این، نکته مهم برای داشتن یک قرار عاشقانه، انتخاب مکان و فضای مناسب است. پس از انتخاب یک مکان مناسب، می‌توانید به نکته‌های مهمی مثل خرید ادکلن مردانه اورجینال یا ادکلن زنانه اصل، به خرید لباس و زیبایی صورت نیز توجه کنید. 

مکانی که انتخاب می‌کنید فضای قرار را تعیین می‌کند. برای اینکه در اولین قرار فرد مقابل احساس آرامش و امنیت بیشتری داشته باشد، فضای مناسبی را برای شناخت یکدیگر انتخاب کنید. مکانی مانند کافی‌شاپ‌های شناخته شده و در خیابان‌های معتبر که حس امنیت قابل‌توجهی را به همراه دارد و خدمات مناسبی را نیز به مشتریان خود می‌دهد.

اواسط هفته زمان مناسبی برای قرار ملاقات عاشقانه است زیرا با ازدحام و شلوغی در مکان‌های تفریحی، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها مواجه نمی‌شوید. سعی کنید کافی شاپی دنج و آرام که موزیک ملایمی در آن پخش می‌شود را انتخاب کنید که بتوانید به‌راحتی حرف‌های طرف مقابل را بشنوید و حواستان کمتر پرت شود. مکان‌های فرهنگی مثل موزه‌ها و گالری‌ها نیز گزینه‌های خوبی برای قرار عاشقانه محسوب می‌شوند. این فضا‌ها، مکان‌های دنج و آرامی هستند که برای اولین ملاقات عاشقانه خاطره‌ساز خواهند شد. 

چگونه یک قرار عاشقانه داشته باشیم؟

با عطر مناسب در اولین قرار، تصویری ماندگار از خود در طرف مقابل ایجاد کنید

آیا می‌دانید مناسب‌ترین عطر برای قرارهای عاشقانه، چه عطری است؟ استفاده از عطری که رایحه دلنشینی دارد، اعتماد‌به‌نفس و موقعیت اجتماعی شما را بسیار بالا می‌برد. بهترین عطر برای یک قرار عاشقانه بی‌نظیر، انتخاب عطری با رایحه خاص و ملایم است. به قول آنا گاوالدا: «همه چیز را می‌توان فراموش کرد جز رایحه عطری که دوست داشتیم.» بنابراین بهترین راه برای رسیدن به این هدف استفاده از عطری با رایحه خاص است. 

عطر لاگوست سبز با رایحه‌ تلخ و خنکی که دارد، یکی از بهترین ادکلن‌های مردانه برای قرارهای عاشقانه است که آرامش را به فرد مقابلتان منتقل خواهد کرد. فرقی نمی‌کند که قرار شما در زمان صرف شام باشد یا نهار، روز باشد یا شب، هوا سرد باشد یا گرم، استفاده از این عطر، حس خوب اعتماد‌به‌نفس را در شما ایجاد خواهد کرد. قیمت عطر لاگوست سبز نیز نسبت‌به برخی ادکلن‌های مردانه بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر و مناسب‌تر است که خرید این عطر را برای هر مردی آسان می‌کند. 

چگونه یک قرار عاشقانه داشته باشیم؟

انتخاب لباس و استایل مناسب؛ از فاکتورهای تاثیرگذار برای یک قرار عاشقانه

بیشتر افرادی که می‌خواهند به یک قرار رمانتیک بروند اما با اصول آن آشنایی ندارند، سوالشان این است که که چگونه یک قرار عاشقانه داشته باشیم؟ برای داشتن یک قرار رمانتیک و احساسی باید به استایل خود توجه کنید. پیش از اینکه شروع به صحبت کنید ظاهر شما دیده می‌شود و قطعا زمانی که خوب به‌نظر برسید، احساس بهتری خواهید داشت. برای این کار باید لباس مناسبی را انتخاب کنید و متناسب با مکانی که قرار دارید، تیپ اسپرت یا رسمی بزنید. مثلا کفش‌های پاشنه بلند برای پیاده‌روی عاشقانه در پارک مناسب نیستند؛ بنابراین باید لباستان احساس راحتی به شما بدهد تا بتوانید با یکدیگر گفتگو کنید.

ساده و شیک لباس بپوشید تا احساس آسودگی بیشتری داشته باشید. لباس‌هایی انتخاب کنید که به شما اعتماد‌به‌نفس می‌دهند. بهتر است رنگ‌هایی بپوشید که دیگران بارها گفته‌اند این رنگ‌ها برازنده شما است. هم‌چنین پیشنهاد می‌کنیم لباسی انتخاب کنید که هر وقت آن را پوشیده‌اید، اطرافیان از شما تعریف کرده‌اند. در‌نهایت نیز با اسپری کردن یک عطر خوشبو و دلنشین، استایلتان را تکمیل کنید. به‌عنوان مثال آقایان می‌توانند با ادکلن لالیک وایت این بلک در یک قرار عاشقانه، بیشترین تاثیر را روی فرد مقابلشان بگذارند. هم‌چنین خانم‌ها نیز با ادکلن‌هایی هم‌چون عطر نارسیسو که رایحه دلنشینی دارد، جذابیت خود را دوچندان کنند. 

چگونه در اولین قرار جذاب باشیم؟ وقت شناسی، اصلی مهم در جذابیت فردی

برای یک قرار عاشقانه؛ سعی کنید حتما وقت‌شناس بوده و در ساعت مورد‌نظر، در مکان تعیین شده باشید. عده‌ای بر این باور هستند که اگر دیرتر از زمان تعیین شده به قرار ملاقاتی برسند، کلاس و پرستیژ خود را نشان می‌دهند. اما این یک عقیده و باور اشتباهی است. دیر رسیدن و تاخیر به‌هیچ‌عنوان نشانه خوبی برای شخص منتظر نخواهد بود. وقت‌شناس بودن نشانه احترام و ارزش قائل شدن برای فرد مقابل است و این مسئله احساس خوشایندی را در شخص مورد‌نظر ایجاد می‌کند. به‌همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که سروقت در محل تعیین‌شده قرار حاضر شوید. درصورتی‌که با مشکلی مواجه شدید یا ممکن است چند دقیقه دیر برسید، حتما با وی تماس بگیرید و او را در جریان بگذارید.

چگونه یک قرار عاشقانه داشته باشیم؟

چگونه یک قرار عاشقانه داشته باشیم؟ با دل و جانتان، شنونده باشید

یک اشتباه رایج که بیشتر افراد در قرار عاشقانه مرتکب می‌شوند، صحبت کردن بیش از حد است. این عمل، معمولا یک واکنش عصبی نسبت به موقعیتی سخت است؛ بنابراین به طرف مقابل نیز اجازه بیان چند کلمه را بدهید. سعی کنید تا بدون هیچ‌گونه حواس‌پرتی، کاملا به حرف‌های فرد مورد‌نظرتان توجه کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد تا در مورد فرد مورد‌علاقه‌تان بیشتر بدانید. به علاوه، یک گفتگوی دو‌طرفه برای هر دوی شما لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

برای اینکه نشان دهید واقعا به حرف‌های شخص مقابل توجه می‌کنید، گاهی سرتان را به نشانه تایید تکان دهید. هم‌چنین می‌توانید از او سوال‌هایی در مورد صحبتش بپرسید تا متوجه شود که شما همه حواستان معطوف به او است. با این کار می‌توانید خود را مشتاق گفت‌وگو نشان داده و از‌این‌رو احساس خوبی را در فرد مقابلتان ایجاد کنید. 

با عطرهای بودیسه قرار عاشقانه خود را دل‌انگیز‌تر کنید 

در این مطلب به سوال «چگونه یک قرار عاشقانه داشته باشیم»، پاسخ دادیم. برای داشتن یک قرار عاشقانه فوق‌العاده، نکات و ترفندهایی را برایتان یادآور شدیم. یکی از بهترین و مطمئن‌ترین ترفندها برای افزایش جذابیت شخصیتتان، انتخاب عطر یا ادکلن مناسب است. بودیسه شاپ متنوع‌ترین عطرهای قرارهای احساسی و عاشقانه را با تضمین اصالت کالا عرضه می‌کند. اگر به‌دنبال عطرهایی با رایحه دلنشین و هیجان‌انگیز برای قرارهای عاشقانه و رمانتیک خود هستید، به نشانی اینترنتی boodise.shop مراجعه کنید. بهترین و با‌کیفیت‌ترین ادکلن‌های اورجینال زنانه و مردانه را می‌توانید در این سایت مشاهده کرده و با قیمت مناسب سفارش دهید. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز

      این که همش تبلیغ عطر بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج