۱۲۵۸۹۳۶
۳۳۰
۳۳۰
پ

من ایده‌های فراوانی دارم که مرا روز به روز ثروتمندتر می سازد!

من موفقیت های پیاپی در مسیر کسب درآمد را مدیون کسانی هستم که با همراهی و آموزش راه و رسم ثروتمند شدن مرا یاری کردند. خیلی از افراد سوال می کنند چگونه می توان به ثروت رسید؟ من قصد دارم تجربیلت خویش را در حوزه کالای خواب همچون بالش لوله ای در اختیار شما قرار دهم. این حوزه بسیار سودمند و پر پول و کم رقیب می باشد، تا پایان مقاله همراه من باشید.

بالش پر قو

از عوامل مهم در سلامت گردن و کمر، استفاده از بالش مناسب همچون بالش پر قو است زیرا انسانها حدود یک سوم از عمر خود را در خواب گذرنده پس نیاز به یک بالش با کیفیت و مرغوب دارند 

استفاده از بالش پر اصل که در هنگام دراز کشیدن تمامی منحنیهای سر و گردن را پر کرده و از تمام فشارها بر بدن جلوگیری کند بدون شک محصولی منحصر به فرد خواهد بود که سلامتی را به ما هدیه می‌ دهد. 

این روزها شاهده شکایت بسیاری از خانمها از خروپفهای متوالی همسران خود هستیم که درصدد درمان و جلوگیری از آن می باشند.

 گاهی دیده شده اند افرادی که برای کاهش خروپف داروهایی را مصرف می کردند اما با خرید بالش پر، خروپف آنها درمان شده و راحتی را برای خود و البته خانواده به ارمغان آورده اند زیرا استفاده از بالش پر قو سبب بهبود و البته رفع خروپف در زمان خوابیدن می شود.

من ایده‌های فراوانی دارم که مرا روز به روز ثروتمندتر می سازد!

بالش لوله ای

در زمان های گذشته متکا، اسم بالش لوله ای بوده است. قدمت این نوع از بالش ها به زمان های گذشته بر می گردد که بیشتر با نام متکا شناخته شده بود ولی امروزه به این نوع از بالش ها، بالش لوله ای می گویند.

اگر یک بالش و یا متکا استاندارد نباشد ممکن است فرد بعد از مدتی دچار مشکلات سر و گردن شود. پس انتخاب یک بالش مناسب بسیار حائز اهمیت است.

بالش ها در طرح های مختلفی تولید و به فروش می رسند. طرح جدید بالش لوله ای بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است.

بالش های لوله ای در هر طرح و رنگی نیاز داشته باشید موجود است و این تنوع باعث شد تا هر شخصی با هر سلیقه ای بتواند به راحتی بالش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

من ایده‌های فراوانی دارم که مرا روز به روز ثروتمندتر می سازد!

بالش طبی

 انواع مختلف بالش طبی هوشمند سر را به حالت موازی بر روی تشک نگه می دارند حال اینکه استفاده از بالشهای بزرگتر یا کوچکتر از سر فرد می تواند برای افرادی که دارای آرتروز گردن و دیسک گردن هستند بسیار دردناک باشد و قرار نگرفتن تراز بدن در هنگام خواب فرد را بیشتر در معرض درد قرار بدهد.

یک محصول با کیفیت مثل بالش طبی هوشمند که به حالت ارگونومیک می باشد می تواند انحنای سر و گردن را با شکل مناسب بدن برای فرد تنظیم نماید. این بالشها دارای سایز بندی می باشد و مصرف کننده می تواند از بین اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ یکی از آنها را برای خود انتخاب نماید، این بالشها معمولاً هنگام خواب احساس محکم بودن را به فرد منتقل می کند و سر را به صورت مناسب بر روی بالش نگه می دارند.

من ایده‌های فراوانی دارم که مرا روز به روز ثروتمندتر می سازد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج