۱۲۵۹۵۷۷
۷۰۰
۷۰۰
پ

جدیدترین مدل ماشین اسپرت مورد علاقه ایرانی ها

کانسپت جنسیس X Convertible طراحی بسیار زیبا و خیره‌کننده‌ای دارد. کره‌ای‌ها این اتومبیل مفهومی را بر مبنای فلسفه Athletic Elegance خلق کرده‌اند.

دیجیاتو نوشت: کانسپت جنسیس X Convertible طراحی بسیار زیبا و خیره‌کننده‌ای دارد. کره‌ای‌ها این اتومبیل مفهومی را بر مبنای فلسفه Athletic Elegance خلق کرده‌اند.

جنسیس از یک کانسپت جدید برای نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس رونمایی کرد. این کانسپت X Convertible نام دارد و همان‌طور که قابل حدس است، نسخه روباز از مفهومی X به شمار می‌رود. مثل نسخه کوپه، این نسخه نیز از یک پیشرانه تمام الکتریکی بهره می‌برد.

جدیدترین مدل ماشین اسپرت مورد علاقه ایرانی ها

کانسپت جنسیس X Convertible طراحی بسیار زیبا و خیره‌کننده‌ای دارد. کره‌ای‌ها این اتومبیل مفهومی را بر مبنای فلسفه Athletic Elegance خلق کرده‌اند. در این فلسفه، متانت و پویایی دو اصل بنیادین هستند. این کانسپت جذاب شباهت‌های زیادی به مفهومی X اسپیدیوم دارد که از جمله آنها می‌توان به فرم چراغ‌ها، کاپوت طویل و گلگیرهای متورم اشاره نمود.

تازه‌ترین مفهومی برند لوکس جنسیس در حقیقت سومین عضو خانواده X به حساب می‌آید. شاید بدانید اولین عضو این سری در سال ۲۰۲۰ متولد شد. ترکیب چراغ‌های LED و جلوپنجره این مفهومی جدید طوری است که یک چهره خندان را در ذهن تداعی می‌کند.

جدیدترین مدل ماشین اسپرت مورد علاقه ایرانی ها

بدون نیاز به هیچ توضیح اضافه‌ای، سقف جمع‌شونده را باید شاخص‌ترین تفاوت X Convertible با دو برادر دیگر خود دانست. باتوجه به این ویژگی، راننده و سه سرنشین دیگر می‌توانند از آسمان آبی و شب‌های پرستاره نهایت لذت را ببرند. نکته جالب اینکه حتی در صورت بسته‌بودن سقف، به خاطر وجود مونروف شفاف کماکان می‌توان از تماشای آسمان لذت برد.

جدیدترین مدل ماشین اسپرت مورد علاقه ایرانی ها

با نگاهی دقیق‌تر به جنسیس X Convertible معلوم می‌شود اسپویلر کوچک انتهایی همان نمونه موجود در کوپه‌های X اسپیدیوم و X است. علاوه‌بر این، محل قرارگیری چرخ‌ها و زوایای ورود و خروج کاملاً یکسان به نظر می‌رسد. از نظر کابین هم وضعیت به همین منوال است و تفاوت خاصی بین X Convertible و دو برادر دیگر به چشم نمی‌خورد.

جنسیس X Convertible و ادای احترام به سبک معماری ملی

همان‌طور که در تصاویر قابل مشاهده است، داشبورد کانسپت جنسیس X Convertible فرم خاصی دارد. جنسیس می‌گوید طراحان کمپانی در فرم‌دهی داشبورد از معماری سنتی و سقف ساختمان‌های کره جنوبی الهام گرفته‌اند. ضمن اینکه رنگ آبی به کار رفته در داشبورد، دقیقاً از همان طیفی است که در کاشی‌های مخصوص سقف استفاده می‌شود.

جدیدترین مدل ماشین اسپرت مورد علاقه ایرانی ها

مثل دو کانسپت قبلی، جنسیس این‌بار هم از انتشار مشخصات پیشرانه برقی X Convertible خودداری کرده است. لوک دانکروولک مدیر دپارتمان خلاقیت و نوآوری جنسیس، نوآوری را یک کاتالیست برای همگامی بیشتر با محیط پیرامون توصیف می‌کند. وی معتقد است جنسیس در حال پوست‌اندازی است و به شرکتی تبدیل خواهد شد که مشتریان از محصولات آن کاملاً لذت خواهند برد.

جدیدترین مدل ماشین اسپرت مورد علاقه ایرانی ها

حال سؤال مهمی که پیش می‌آید، این است که آیا کانسپت جنسیس X Convertible راهی خطوط تولید خواهد شد یا خیر. برای پاسخ به این سؤال باید نگاهی به گذشته و سرنوشت دو کانسپت X و X اسپیدیوم داشت. این دو مفهومی صرفاً نمایانگر خط‌مشی دپارتمان طراحی جنسیس هستند و X Convertible هم ادامه‌دهنده راه آنهاست. از این رو باید گفت احتمال ورود کانسپت X Convertible به خیابان‌ها خیلی ضعیف ارزیابی می‌شود؛ حداقل در آینده نزدیک.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج