۱۲۶۰۱۵۶
۶۳۶
۶۳۶
پ

آرشیو فال روزهای گذشته

فال جمعه۲۷ آبان ۱۴۰۱

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید.

 

فال روز ۲۷ آبان برای متولدین فروردین

انسان سخت‌کوش و پرتلاشی هستید، امروز زمان آن فرا رسیده که کمی استراحت کنید و خستگی‌ها را از تن بیرون نمایید.  با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. عادت‌های ناپسندی دارید و این عادت‌ها زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کرده ‌است، از آنجایی که هیچ چیزی ارزش ناراحتی اهل منزل را ندارد، از امروز به فکر ترک این عادت‌های ناپسند باشید و برای کنار گذاشتن این عادت‌ها از اعضای خانواده کمک بگیرید. فکرهای پلیدی در سر دارید و به این فکر افتاده‌اید که با تقلب و فریب‌کاری به هدف‌هایتان برسید، اما به خاطر داشته باشید که بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد و امروز به خودتان قول بدهید که دور افکار پلید و شیطانی را خط بکشید.  روزی عاشقانه را آغاز کرده‌اید و همه‌چیز را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و روز را با خاطره‌های خوش عاشقی به پایان برسانید.

فال روز ۲۷ آبان برای متولدین اردیبهشت

با انجام کارهای هیجان‌انگیز و مسرت بخش، فکرهای ناراحت‌کننده را از سرتان بیرون کنید. فکر کسب مال از راه‌های غیرقانونی را کنار بگذارید و مطمئن باشید بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد. یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. اجازه ندهید این رفتار نادرست روز شما را خراب کند و در اولین فرصت دلخوری خود را به روی این فرد بیاورید.  روزی عاشقانه را در پیش دارید و بوی خوش عشق را در هوا احساس می‌کنید، این احساس را به همسر یا عشق ‌زندگیتان منتقل کنید و امروز را با عشق و محبت به پایان برسانید.  مدتی است که به فکر انجام کار مهمی هستید. امروز زمان مناسبی است تا این کار مهم را آغاز کنید. مطمئن باشید انجام آن فایده‌‌های زیادی برایتان به دنبال خواهد داشت. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید.

فال روز ۲۷ آبان برای متولدین خرداد

مدتی است از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید. قبل از اینکه این وضعیت کار شما را به بستر بیماری بیندازد، فکری به حال سلامت خود بردارید و بیشتر مواظب وجود نازنینتان باشید.   انسان پرتلاشی هستید و لحظه‌ای دست از کار و کوشش نمی‌کشید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید با موفقیت فاصله‌ای ندارید. به سودهای کوتاه‌مدت فکر نکنید وبرنامه‌های بلندمدتی برای افزایش درآمد و سودآوری در نظر داشته باشید. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید.  کار ناپسندی را انجام داده‌اید و همسر یا عشق ‌زندگیتان را ناراحت کرده‌اید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه مشاجره و دلخوری را میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد کند، دل عشق ‌زندگیتان را بدست آورید و پشیمانی خود را از انجام این کار به ایشان ثابت نمایید.

فال روز ۲۷ آبان برای متولدین تیر

یکی از دوستان برای بهبود سلامتیتان به شما کمک خواهد کرد. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، شرط‌ عقل این است که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. مشکلی در سر راه‌ شما قرار دارد، این مشکل را به تنهایی نمی‌توانید حل کنید و بهتر است که چاره کار را از بزرگان فامیل جویا شوید. احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. اجازه ندهید این عشق شما را سردرگم کند و به گونه‌ای رفتار نمایید تا شعله‌های آن برای همیشه در دل و جانتان شعله‌ور بماند. امروز مزد تلاش‌هایی که در گذشته انجام داده‌اید را خواهید گرفت. از این شرایط درس بگیرید و آینده را به گونه‌ای ادامه دهید تا دامنه موفقیت‌ شما روزبه‌روز گسترش پیدا کند. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.

فال روز ۲۷ آبان برای متولدین مرداد

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک ‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید. مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد و یکی از اعضای فامیل یا آشنایان برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود. پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. انسان جاه‌طلبی هستید و به کم قانع نمی‌شوید، اگر مواظب این روحیه نباشید در آینده کار دست‌تان می‌دهد. بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید. کاری که به آن مشغول هستید را ادامه دهید و مطمئن باشید که در نهایت مزد زحمت‌هایتان را دریافت خواهید کرد.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است.

فال روز ۲۷ آبان برای متولدین شهریور

بیماری مزمنی دارید و این بیماری امروز عود می‌کند. اجازه ندهید این بیماری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت به فکر درمان باشید.   مدتی است که به کسی پول قرض داده‌اید، امروز این فرد پولی که قرض گرفته را باز می‌گرداند. یکی از اعضای خانواده امروز مایه سرشکستگی شما می‌شود. این فرد را سرزنش نکنید و مطمئن باشید در اولین فرصت اشتباهی که مرتکب آن شده را جبران می‌کند.   حوصله کار ندارید و می‌‌خواهید در اولین فرصت استراحتی به خودتان بدهید و زودتر از همیشه کار را کنار بگذارید. امروز از این فرصت استفاده کنید و زمانی را در کنار خانواده سپری نمایید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند.

فال روز ۲۷ آبان برای متولدین مهر

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهنتان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه به آرامش برسید. خبر خوشی به دستتان می‌رسد. این خبر را دوستن و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید.  به این فکر افتاده‌اید که شرایط زندگیتان را بهبود بخشید و موفقیت‌های خود را بیشتر کنید. این فکرها هیچ اشکالی ندارد به شرط اینکه با افراد با تجربه مشورت کنید و نظر بزرگ‌ترها را درباره برنامه‌های خود جویا شوید. عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلا به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شما است که تا جای ممکن است سفر را به آینده موکول کنید. اجازه ندهید توقع‌های بی‌جای همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را ناراحت و مضطرب کند.

فال روز ۲۷ آبان برای متولدین آبان

با ورزش و تحرک سلامت جسم و روح خود را تضمین کنید. روحیه‌ای خوشگذران و ولخرج دارید، اگر این رفتار را کنار نگذارید دیر یا زود گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. افکار منفی زیادی دارید و فکر کردن به این افکار ذهن‌ شما را بیش‌از‌حد مشغول نگهش داشته و تمرکز لازم را در انجام کارها ندارید، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت افکار منفی را کنار بگذارید و به چیزهای خوب و مثبت فکر کنید و انرژی بگیرید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا عشقی آتشین را تجربه نمایید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند. کمتر صحبت کنید و احترام خود را نزد اطرافیان حفظ نمایید. از محلی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید امروز ضرری متحمل خواهید شد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب پول خود باشید.  همسر یا عشق‌ زندگیتان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

فال روز ۲۷ آبان برای متولدین آذر

سفری در پیش دارید، اما با سفر پرمخاطره‌ای طرف هستید و بهتر است که بیشتر مواظب باشید.  مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و از این اشتباه ضرری به شما رسانده است، امروز زمان مناسبی است که چشم بر این اشتباه بپوشانید و به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. به مشکلی برخورد کرده‌اید و یکی از دوستان به شما قول داده که برای حل این مشکل به کمکتان می‌آید، اما روی کمک این دوست حساب باز نکنید چرا که قادر به حل مشکل شما نیست و مجبور می‌شوید به‌تنهایی آستین بالا بزنید و این مشکل را یکه‌وتنها حل کنید.   همسر یا عشق زندگیتان از شما دلخور است و حوصله‌تان را ندارد. کاری به کار ایشان نداشته باشید و بگذارید زمان بگذرد. در چند روز آینده دوباره محبت عشق زندگیتان گل می‌کند و همه‌چیز روبه‌راه‌ می‌شود. مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری بین شما و این فرد را فراهم کند. به هر قیمتی که شده دلخوری را از دل این فرد بیرون آورید و رفتاری دوستانه در پیش بگیرید.

فال روز ۲۷ آبان برای متولدین دی

احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. در اولین فرصت به عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که ایشان از هر چیزی بیشتر برای شما ارزش دارد و دلخوری که ایجاد شده را به عشق و محبت تبدیل نمایید. روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. انسان حق‌به‌جانبی هستید و فکر می‌کنید که همیشه حق با شما است،‌ قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبد و زورگویی تبدیل کند، تغییر روحیه دهید و به نظرات دیگران احترام بیشتری بگذارید.   با شرکت در دوره‌های آموزشی، فکری به حال افزایش مهارت و توانایی‌های خود بردارید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی سرحال و بانشاط است و لحظه‌های شادی را پیش‌روی شما قرار خواهد داد.

فال روز ۲۷ آبان برای متولدین بهمن

در آینده‌ای نزدیک شرایطی برای سفری تفریحی مهیا می‌شود. راهی سفر شوید و با خاطره‌های خوش از مسافرت به دیار خود باز گردید. زود قضاوت نکنید و به خاطر داشته باشید که صبر امروز شما، جلوی افسوس آینده را می‌گیرد.  رابطه‌ای پنهانی دارید و نمی‌خواهید به این رابطه پایان دهید، اما ادامه این رابطه آبروی شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه هر چه سریع‌تر فکری برای این رابطه پنهانی بردارید و به فکر حفظ آبروی‌تان باشید. پیشرفت چشمگیری را در کارها شاهد خواهید بود. به لطف این شرایط دامنه کارهای خود را گسترش دهید و به دنبال موفقیت‌های بیشتری باشید. در صحبت با اطرافیان رازنگه‌دار باشید و اسرار زندگی خود را پیش هر کس و ناکسی فاش نکنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که رازهای زندگی‌تان نُقل مجلس هر انجمنی باشد و پیر و جوان از رمز راز شما باخبر شوند.

فال روز ۲۷ آبان برای متولدین اسفند

رویکردی مثبت و آینده‌نگرانه به زندگی در پیش بگیرید. به تلاش‌هایتان ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت ندارید. قصد انجام کار مهمی دارید، اما با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نکرده‌اید و به همین دلیل نیز تمامی جوانب این کار مهم را در نظر نگرفته‌‌اید. امروز فرصت مناسبی است تا نظر افراد با تجربه را جویا شوید و پس از مشورت و نظرخواهی، بهترین تصمیم را برای انجام این کار مهم اتخاذ کنید. یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شماست، هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. احتمال آشنایی شما با یاری خوش‌قدوبالا وجود دارد، این آشنایی زمینه عشقی سوزان و آتشین را فراهم خواهد کرد. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و بدانید که با عشقی جاودان و ماندگار سروکار خواهید داشت. کارهای امروز آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، اما بیش‌از‌حد سخت نگیرید و مطمئن باشید در روزهای آینده کارها راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. فرصتی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای خیر و مذهبی، به لحاظ روحی آرامش پیدا کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج