۱۲۶۰۳۹۹
۴۹۷۱
۴۹۷۱
پ

خودرویی که آرزوی ایرانی‌ها را برآورده می‌کند

ام جی ZS ۲۰۲۲ به عنوان یک شاسی بلند چینی برای حضور در بازار ایران شانس زیادی دارد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

گجت نیوز نوشت: ام جی ZS ۲۰۲۲ به عنوان یک شاسی بلند چینی برای حضور در بازار ایران شانس زیادی دارد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

خودرویی که آرزوی ایرانی‌ها را برآورده می‌کند

شرکت ام جی طی سال‌های گذشته حضور نه چندان موفقی را در بازار ایران تجربه کرده که از مهم‌ترین دلایل عدم موفقیت محصولات این برند چینی می‌توان به نبود نمایندگی مناسب آن در ایران اشاره کرد. از این رو اگر این شرکت نمایندگی مناسبی را در ایران دایر کند و خدمات پس از فروش آن نیز تضمین شود، محصولات ام جی می‌توانند آمار فروش بالایی را در بازار ایران به ثبت برسانند.

خودرویی که آرزوی ایرانی‌ها را برآورده می‌کند

در همین راستا ام جی ZS ۲۰۲۲ به عنوان یکی از محصولات جذاب این شرکت برای واردات به بازار ایران شانس زیادی دارد. این شاسی بلند در دو مدل بنزینی و برقی به فروش می‌رسد که البته با توجه به اینکه زیرساخت خودروهای برقی در ایران وجود ندارد، مدل بنزینی آن احتمالا به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد.

معرفی ام جی ZS ۲۰۲۲

بخش طراحی

خودرویی که آرزوی ایرانی‌ها را برآورده می‌کند

ام جی ZS ۲۰۲۲ در قالب یک شاسی بلند اقتصادی از ظاهری جداب بهره می‌برد. در نمای جلو آن برخلاف سایر خودروهای اقتصادی شاهد طراحی جسورانه‌ای هستیم. طراحان برای نمای جلو از چراغ‌های با طراحی تیز استفاده کردند که ترکیب آن با جلوپنجره نمای جذابی را به وجود آورده است. در نمای کناری این خودرو نیز شاهد طراحی ساده‌ به همراه خطوط معمولی هستیم. البته طراحان با رینگ‌های اسپرت توانستند نمای این بخش را نیز جذاب کنند.

خودرویی که آرزوی ایرانی‌ها را برآورده می‌کند

طراحان برای نمای عقب این شاسی بلند چینی نیز طراحی هماهنگ با بخش جلو را در نظر گرفتند که باعث شده این خودرو ظاهری جذاب داشته باشد. همچنین طراحان با نوار کرومی پایین صندوق عقب به همراه اگزوزهای فیک در بخش دیفیوزر توانستند این بخش را اسپرت کنند.

خودرویی که آرزوی ایرانی‌ها را برآورده می‌کند

این شاسی بلند اقتصادی در بخش نمای داخلی نیز از طراحی ساده‌ای بهره می‌برد و طراحان با استفاده از متریال و تریم رنگی مختلف توانستند نمای جذابی را به وجود آورند.

امکانات رفاهی و ایمنی

خودرویی که آرزوی ایرانی‌ها را برآورده می‌کند

ام جی ZS ۲۰۲۲ از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون سیستم‌های ABS و EBD، ایزوفیکس، ایموبلایزر، روف ریل، پاور ویندوز جلو و عقب، محدود کننده سرعت، فرمان حساس به سرعت، سنسور جلو، دوربین و سنسور دنده عقب، اپل کارپلی و اندروید اتو، نمایشگر ۱۰.۱ اینچی، نورپردازی داخلی، سانروف، صندلی و فرمان چرمی بهره می‌برد.

مشخصات فنی ام جی ZS ۲۰۲۲

خودرویی که آرزوی ایرانی‌ها را برآورده می‌کند

این شاسی بلند چینی احتمالا با یک موتور ۱.۳ لیتری ۳ سیلندر به بازار ایران عرضه خواهد شد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این محصول ام جی ظرف مدت ۸ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج