۱۲۶۰۴۷۳
۴۶۲
۴۶۲
پ

آرشیو فال روزهای گذشته

فال شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید.

 

فال روز ۲۸ آبان برای متولدین فروردین

امروز بیمار می‌شوید و برای بهبودی باید حسابی استراحت کنید.  احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. در اولین فرصت به عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که ایشان از هر چیزی بیشتر برای شما ارزش دارد و دلخوری که ایجاد شده را به عشق و محبت تبدیل نمایید. روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید.  قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند. در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند.   یکی از دوستان نیازمند کمک است اما این فرد به اندازه‌ای عزت‌نفس دارد که نمی‌خواهد از شما یا دیگران مستقیماً درخواست کمک کند. این دوست را شناسایی کنید و بدون اینکه عزت‌نفس ایشان خدشه‌دار شود، به وی کمک نمایید.

فال روز ۲۸ آبان برای متولدین اردیبهشت

 فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. انسان خوش‌قلبی هستید و اطرافیان را دوست دارید. با این حال محبت خود را به زبان نمی‌آورید. از امروز این رویکرد را تغییر دهید و با عشق و محبت بیشتری با دوستان و اطرافیان رفتار کنید.  به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید.   تفریح‌های کوچک و سرگرم‌کننده را دست کم نگیرید و اجازه ندهید زندگی شما حالتی یک‌نواخت و کسل‌کننده پیدا کند.

فال روز ۲۸ آبان برای متولدین خرداد

اجازه ندهید ترس و هراس جلوی موفقیت و پیشرفت‌ شما را بگیرد. از امروز زندگی را با جسارت بیشتری دنبال کنید و شک نداشته باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. نصیحت افرادی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از کالاهای باارزش شما به سرقت برود. بیشتر از همیشه مواظب مال ‌و ‌اموالتان باشید و چشم از داراییهایتان بر ندارید.  تمرکز بیشتری به انجام کارهای جدید و خلاقانه اختصاص دهید. پاداش کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر دنبال کارهای خیر و پسندیده باشید. جلوی دخالت اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ را بگیرید. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم  کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. امروز حوصله کسی را ندارید و ترجیح می‌دهید تنها باشید. از این تنهایی حسابی بهره بگیرید و حسابی با خودتان خلوت کنید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگیتان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید.  به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش‌ رو دارید و اگر مواظب دخل‌ و خرج‌تان نباشید، حسابی ولخرجی خواهید کرد.

فال روز ۲۸ آبان برای متولدین تیر

فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و آشنایان کنار بگذارید و به آرامش برسید. پولی که قرض کرده‌اید را امروز به هر قیمتی که شده پرداخت کنید. در غیر این صورت، فردی که از ایشان پول گرفته‌اید، امروز آبروی شما را می‌برد. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید استراحت کنید.  اهل تنبلی نیستید و کارها را سریع‌تر از دیگران انجام می‌دهید، این روحیه امروز در چشم اطرافیان جلوه می‌کند و فرصتی فراهم می‌شود تا سرعت‌ عمل خود را به رخ دیگران بکشید.

فال روز ۲۸ آبان برای متولدین مرداد

بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. مشکل مالی برای شما ایجاد می‌شود و حساب‌ و کتاب‌هایتان به هم می‌ریزد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی اجازه ندهید مشکلات مالی دوباره دردسری برای شما ایجاد کند. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید.  ضعف‌های خود را تشخیص دهید و به فکر تقویت این ضعف‌ها باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به ایشان ثابت نمایید که شما هم از هر کاری برای خوشنودی ایشان دریغ ندارید. توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید و به گونه‌ای رفتار نمایید تا اهل منزل روی شما به عنوان فردی که همیشه به فکر آنها است، حساب باز کنند.

فال روز ۲۸ آبان برای متولدین شهریور

مشغله‌های زندگی باعث شده تا از رسیدگی به خودتان غافل شوید و ورزش و تحرک را کنار بگذارید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست. امروز زمان مناسبی است تا اهمیت بیشتری به ورزش و سلامتی بدهید و با تحرک بیشتر، سلامت وجود نازنینتان را تضمین کنید. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. همسر یا عشق ‌زندگیتان بیمار شده و نیازمند رسیدگی شما است. هر کاری که از دستتان برای سلامت ایشان برمی‌آید را انجام دهید تا عشق‌ زندگیتان هرچه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شود.  فراموش کرده‌اید که وقت طلا است و اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید، این وضعیت شما را از رقبا عقب انداخته و جلوی پیشرفت شما را گرفته ‌است. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و با مدیریت‌زمان و برنامه‌ریزی، قدر لحظه‌های با ارزش زندگی خود را بدانید و به بهترین استفاده را از عمر خود ببرید. موقعیت چشمگیری برای موفقیت‌های بیشتر سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید.  

فال روز ۲۸ آبان برای متولدین مهر

از آنجایی که روحیه‌ای حساس دارید، از حاشیه‌های زندگی دوری کنید و به خودتان سخت نگیرید. رهسپار سفر هستید. در این مسافرت چشم از چمدان‌ها و لوازم خود برندارید چرا که ممکن است کالای باارزشی را در این سفر گم کنید. امروز احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. به صلاح شماست که حواستان به دخل‌و‌خرجتان باشد و از معامله‌های پرخطر دوری کنید. یکی از اعضای خانواده نیاز به پشتیبانی شما دارد، امروز هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و زمینه موفقیت‌های بیشتر وی را فراهم کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز عشق ‌بی‌پایانش را به پای شما می‌ریزد. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً‌ زمینه پیشمانی شما را فراهم کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا به جای وقت‌گذرانی با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید.  فردی از راه می‌رسد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد در نگاه اول معقول به‌ نظر می‌رسد اما گوش‌تان به پیشنهاد این فرد بدهکار نباشد چرا که توطئه‌ای در آن نهفته و انجام آن، ضرر مالی هنگفتی را روی دست‌تان خواهد گذاشت. به فکر افزایش آگاهی و دانش خود باشید و از از هر فرصتی برای هم‌صحبتی با افراد آگاه و نکته‌سنج بهره بگیرید.

فال روز ۲۸ آبان برای متولدین آبان

امروز حسابی بر اعصابتان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افق‌های دیدتان را گسترش دهید. احتمال زیادی وجود دارد که دزد به اموالتان بزند. به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید.    مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کارهای روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می‌‌آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید. محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد. اعضای خانواده نگران حال شما هستند و برای رعایت حال اهل منزل هم که شده بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید.

فال روز ۲۸ آبان برای متولدین آذر

روز را با انرژی و نشاط شروع کرده‌اید و تا پایان روز شاداب و سرزنده خواهید بود. پولی به دستتان می‌رسد تا به کمک آن، هزینه‌های زندگی را پوشش دهید.  اتفاق فرخنده‌ای در محل کار یا منزل شما رخ می‌دهد. به لطف این اتفاق، روز را با شادکامی به پایان برسانید و اعضای خانواده و اطرافیان را در شادی‌های خود سهیم کنید. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید، امروز این فرصت فراهم می‌شود و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. روحیه عاشق‌پیشه‌ای دارید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق ‌زندگیتان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگیتان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.  

فال روز ۲۸ آبان برای متولدین دی

یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکریتان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید. خرج غیرمنتظره‌ای روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. امروز به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت هستید، در این مراسم با افراد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده روی کمک این افراد بانفوذ حساب کنید. فرد از خدا بی‌خبری می‌خواهد میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان فاصله بیندازد، قبل از اینکه این فرد برنامه‌های خود را عملی کند، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ‌چیزی بین شما و عشق‌ زندگیتان فاصله نخواهد انداخت. راهی سفری خسته‌کننده هستید و حوصله این مسافرت را ندارید. اما به نفع شماست که رنج سفر را به جان بخرید، زیرا از این سفر دستاوردهای چشمگیری نصیب شما خواهد شد. 

فال روز ۲۸ آبان برای متولدین بهمن

برای درمان بیماری‌ها حتما به پزشک مراجعه کنید و از خوددرمانی پرهیز نمایید. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. عزیز نورسیده‌ای به اعضای خانواده شما اضافه می‌شود و تولد این نوزاد زمینه شادی شما و دیگر اعضای خانواده را فراهم می‌کند.  روز خوبی برای عاشقی در پیش‌روی شما است و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان بنشینید و از عشق و محبت صحبت کنید. سفری در پیش دارید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما تن به این سفر بدهید و رنج سفر را به جان بخرید، چرا که دستاورد مهمی در این سفر نصیب شما خواهد شد.  قسمتی از روز را به انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه اختصاص دهید و با انجام این کارها به آرامش برسید.

فال روز ۲۸ آبان برای متولدین اسفند

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  امروز قرار است برای دیدار یکی از آشنایان به منزل وی بروید، اما در این دید و بازدید به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این برنامه را به روزهای آینده موکول نمایید.  عشقی یک‌طرفه‌ به محبوبی دارید و لحظه‌ای از فکر به دلدار غافل نمی‌شوید، اما این عشق سرانجامی ندارد و ادامه عشق یک‌طرفه چیزی به غیر از غم و تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا به استراحت یا تفریح دلخواه مشغول شوید.   بدخلقی را کنار بگذارید و صمیمیت بیشتری با اطرافیان داشته باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج