۱۲۶۱۲۰۰
۲۳۳۷
۲۳۳۷
پ

رپورتاژ آگهی

عمر ایمپلنت کره‌ای ( + برند های عمری )

زیبایی ظاهر و سلامتی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد زیرا می تواند بر روند زندگی و اعتماد به نفس هر فرد تاثیر مستقیمی بگذارد.

زیبایی ظاهر و سلامتی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد زیرا می تواند بر روند زندگی و اعتماد به نفس هر فرد تاثیر مستقیمی بگذارد. حال تصور کنید ما هر روز از دندان ها خود استفاده می کنیم بدون آنکه بدانیم دندان ها به صورت مستقیم بر این دو مورد تاثیر گذار هستند. البته باید گفت اهمیت دندان ها را افرادی که دارای بی دندانی می باشند به خوبی درک می کنند. به همین دلیل در این مقاله به بررسی طول عمر ایمپلنت های کره ای می پردازیم.

عمر ایمپلنت کره‌ای ( + برند های عمری )

افرادی که دارای بی دندانی هستند به خوبی ایمپلنت دندان را می شناسند. زیرا بهترین درمان برای بی دندانی ایمپلنت دندان است. همین موضوع نیز باعث محبوبیت بالایی این درمان نسبت به دیگر درمان ها شده و افراد زیادی برای درمان خود قصد استفاده از آن را دارند. اگر قصد انجام ایمپلنت دندان را دارید و می خواهید درباره هزینه برند های ایمپلنت مطلع شوید ، به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت دندان

ایمپلنت های کره ای

همانطور که در بالا گفته شد این درمان دارای محبوبیت بسیار بالایی می باشد همچنین بیماران بسیار زیادی در دنیا دارای بی دندانی هستند و حتی بی دندانی در سطح وسیع باشد میتوانید از ایمپلنت فول فک استفاده فرمایید. این دو فاکتور باعث شده تا برند های متفاوتی مشغول به ساخت ایمپلنت های دندانی شوند.

در بین این شرکت های سازنده ایمپلنت، برند های کره ای در ایران دارای محبوبیت بیشتری می باشند زیرا قیمت ایمپلنت های کره ای نسبت به دیگر کشور های سازنده ایمپلنت مناسب تر می باشد. اما سوال اصلی اینجاست که آیا عمر ایمپلنت کره ای نیز مناسب است؟

طول عمر ایمپلنت دندان

یکی از مزایای بزرگ ایمپلنت به نسبت رقبا ، طول عمر بالای آن می باشد. عمر مفید ایمپلنت دندان بین 15 تا 25 سال می باشد و اگر برخی فاکتور های سلامت ایمپلنت وجود داشته باشد، این طول عمر تا مادام العمر افزایش می یابد. طول عمر ایمپلنت دندان به عوامل زیر وابسته است :

  • میزان تخصص و تجربه پزشک
  • میزان کیفیت برند ایمپلنت
  • سلامت دهان و دندان فرد
  • میزان مراقبت های فرد از ایمپلنت و دندان

طول عمر ایمپلنت کره ای

همانطور که گفته شد طول عمر ایمپلنت به کیفیت برند مورد استفاده شما ارتباط مستقیمی دارد.ایمپلنت کره ای نیز یکی از کشور های تولید کننده ایمپلنت در جهان می باشد و ایمپلنت های این کشور امروزه دارای کیفیت بالایی می باشند و کیفیت یک ایمپلنت بر اساس کشور سازنده آن نمی توان سنجید و کیفیت و اعتبار برند صرفا باید در نظر گرفته شود.

پس می توان نتیجه گرفت نکته مهم در طول عمر ایمپلنت کره ای، برند انتخاب شده توسط شما می باشد که کاری دشوار است. زیرا نمی توان فقط به کشور سازنده آن اکتفا کرد و برند ایمپلنت باید استانداردهای لازمه را داشته باشد.

برند هایی با عمر ایمپلنت کره ای بالا

برند های مختلفی در کشور کره به تولید ایمپلنت می پردازند و انتخاب بین آن ها کمی دشوار می باشد. به شما پیشنهاد می کنیم برای انتخاب یک برند کره ای که دارای کیفیت مناسبی است با پزشک متخصص مشورت نمائید یا از برند های با تجربه ای کره ای استفاده نمائید. به همین دلیل قصد داریم برخی از برند های با کیفیت کره ای را بررسی کنیم.

عمر ایمپلنت کره‌ای ( + برند های عمری )

ایمپلنت بایوتم

ایمپلنت بایوتم یکی از برند های کره ای است که دارای کیفیت بالایی می باشد. این ایمپلنت در سال 2008 فعالیت خود را آغاز کرده است و توانسته است در سال 2009 گواهی CE را بدست آورد. از طرفی نیز این برند دارای گواهینامه FDA می باشد که مربوط به آمریکا است. این موارد نشان دهنده کیفیت بالای این برند می باشند به همین دلیل نیز این عمر ایمپلنت کره ای بایوتم بالا می باشد.

ایمپلنت دیو

ایمپلنت دیو از دیگر ایمپلنت های کره ای است که دارای کیفیت بسیار مناسبی می باشد. این شرکت فعالیت خود را در سال 2002 آغاز کرده است و دارای مجوز های FDA و CE است. همچنین این برند برای بالا بردن طول عمر ایمپلنت کره ای خود از طراحی های بیشرفته ای در ساخت محصولات، خود استفاده می کند.

ایمپلنت آستم

ایمپلنت آستم یکی از برندهای با کیفیت و با تجربه کره است که در ایران با نام اوستم نیز شناخته می شود. ایمپلنت آستم نیز همانند برند های بالا دارای مجوز های اتحادیه اروپا و آمریکا می باشد. همچنین این برند دارای محصولات متفاوتی است تا با استفاده از آنها بیماران بیشتری را مورد درمان قرار دهد.

یکی از نقاط قوت ایمپلنت آستم را می توان در استفاده از سطوح مختلف برای پایه ایمپلنت های خود دانست. سطوح ایمپلنت می توانند طول عمر این درمان را افزایش دهند همچنین تجربه بهتری را از این درمان برای شما به ارمغان اورند. از گفته های بالا می توان نتیجه گرفت طول عمر ایمپلنت کره ای با استفاده از برند آستم بسیار بالا می باشد.

ایمپلنت مگاژن

آخرین برندی که قصد داریم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم ایمپلنت مگاژن می باشد. ایمپلنت مگاژن در سال 2002 فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین این برند دارای مجوزهای FDA و CE می باشد. در حقیقت می توان گفت کیفیت ایمپلنت مگاژن در حدی بالا است که یکی از رقیب های جدی ایمپلنت های اروپایی، آمریکایی و سوئیسی می باشد. در برخی از گزارش ها، ایمپلنت مگاژن در 10 برند برتر دنیا قرار دارد.

برای انجام ایمپلنت های کره ای با کیفیت بالا و دریافت هزینه آن می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت کره ای

چگونه عمر ایمپلنت کره ای بالا می رود؟

 به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم از برند های با تجربه ی کره ای استفاده نمائید. در قسمت های بالایی تمام مواردی که بر طول عمر ایمپلنت کره ای می توانند تاثیر بگذارند را مورد بررسی قرار دادیم. اما شما نیز در طول عمر درمان خود تاثیر گذار می باشید. به صورت ساده می توان گفت با رعایت برخی از موارد طول عمر ایمپلنت کره ای شما افزایش میابد که به  برخی از آنها می پردازیم.

عمر ایمپلنت کره‌ای ( + برند های عمری )

انتخاب پزشک متخصص

انتخاب پزشک علاوه بر طول عمر می تواند بر روند درمان نیز تاثیر مستقیم بگذارد به همین دلیل نیز دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. به عبارتی هرچه پزشک شما از تخصص بیشتری برخوردار باشد درمان بهتری را دریافت می کنید که طول عمر ایمپلنت کره ای شما نیز افزایش خواهد یافت.

مراقبت های بعد از ایمپلنت دندان

هر درمان دارای مراقبت های مخصوص به خود می باشد که شما باید آنها را رعایت فرمائید که ایمپلنت دندان نیز از این قاعده خارج نمی باشد. حال هر چه این مراقبت ها را بهتر رعایت فرمائید تجربه بهتری را نیز از این درمان خواهید داشت. مراقبت های بعد از ایمپلنت دندان می توانند بر طول عمر آن نیز تاثیر بگذارند.

جمع بندی عمر ایمپلنت کره ای

در بالا تمام موارد مهم مورد بررسی قرار گرفت و حالا نوبت جمع بندی آنها می باشد. در حقیقت می توان گفت اگر از ایمپلنت های با کیفیت کره استفاده نمائید و دیگر بخش ها را نیز رعایت کنید. مانند: انتخاب پزشک متخصص، رعایت مراقبت های بعد از ایمپلنت و غیره درمان با کیفیتی را دریافت می کنید که دارای طول عمر بالایی نیز می باشد.

اما اگر از برند های بی کیفیت کره ای استفاده نمائید یا پزشک شما از تبحر مورد نیاز برخوردار نباشد. طول عمر ایمپلنت کره ای شما پایین می آید یا درمان با شکست مواجه خواهد شد. که این موارد می توانند هم از نظر مالی و هم از نظر سلامتی برای شما مشکل ساز باشند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج