adexo3
۱۲۶۲۵۷۰
۷۴۹۸
۷۴۹۸
پ

قیمت مصوب مرغ اعلام شد

یوسفخانی گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو ۶۳ هزار تومان برای مصرف کننده است که الان عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان در مراکز عرضه به دست مردم عرضه می‌شود.

خبرگزاری مهر: یوسفخانی، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی استان تهران آخرین قیمت مرغ در رابطه با آخرین قیمت مرغ در بازار را گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو ۶۳ هزار تومان برای مصرف کننده است که الان عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان در مراکز عرضه به دست مردم عرضه می‌شود.

یوسفخانی ادامه داد: قیمت مرغ منجمد نیز همان قیمت جدید ۵۵ هزار تومان است که تقاضایی برای آن نیست به جهت اینکه الان قیمت مرغ گرم این است.

قیمت مصوب مرغ اعلام شد

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در پایان گفت: پیش بینی این است که ما تا پایان سال جاری خوشبختانه در بحث تولید و عرضه هیچ گونه مشکلی نداریم. تولید و عرضه کافی است و بیش از حتی حد مصرف تولید انجام می‌شود.

تولیدکنندگان جوجه ریزی پیش از مصرف داخل الان انجام شده است و تا پایان سال بازار به همین روند ادامه پیدا می‌کند در بهترین حالتی که بخواهد اتفاق بیفتد این است که به نرخ مصوب ۶۳ تومان برسد یعنی بالاترین قیمت اگر یک مقدار تقاضا در ماه‌های پایانی سال بیشتر شود به نرخ مصوب نزدیک شویم یا به نرخ مصوب عرضه شود. الان پایین‌تر از نرخ مصوب است هم تولید بالا است و هم تقاضا به نسبت تولیدمان پایین‌تر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج