۱۲۶۲۶۴۵
۱۶۷۰۱
۱۶۷۰۱
پ

اعلام «وضعیت قرمز» در تهران و کرج

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: بارندگی صبح امروز نتوانست بر آلودگی هوای تهران غلبه کند و به‌جز فردا، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز انباشت آلاینده‌ها و تشدید آلودگی هوای در تهران و البرز انتظار می‌رود.

ایرنا: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: بارندگی صبح امروز نتوانست بر آلودگی هوای تهران غلبه کند و به‌جز فردا، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز انباشت آلاینده‌ها و تشدید آلودگی هوای در تهران و البرز انتظار می‌رود.

«صادق ضیاییان» رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی امروز (شنبه) در گفت‌وگویی افزود: هفته پیش جوی پایدار بر روی کشور وجود داشت که موجب افزایش غلضت آلاینده‌ها در چندین کلانهشر از جمله البرز و تهران شد.

اعلام «وضعیت قرمز» در تهران و کرج

وی اضافه کرد: انتظار می‌رفت با ورود سامانه بارشی از شب گذشته به کشور و بارندگی صبح امروز در پایتخت و استان البرز شرایط کیفی هوا بهبود یابد، اما حجم آلاینده‌ها به قدری است که بارش‌ها نتوانست بر آن غلبه کند و شهر تهران هم اکنون با شاخاص آلایندگی بالا برای تمام گروه‌های حساس، ناسالم است.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ادامه‌داد: فردا (یکشنبه) به علت وزش باد در پایتخت انتظار این است که از میزان انباشت آلاینده‌ها کاسته شود. با این حال در روزهای دوشنبه و سه شنبه مجدد شرایط برای انباشت آلاینده‌ها در تهران و کرج مناسب است وآلودگی هوا تشدید می‌شود.

وی اضافه‌کرد: روز چهارشنبه مجدد سامانه بارشی وارد کشور می‌شود که بخش‌های وسیعی از شمال غرب، مناطقی از زاگرس، سواحل خزر و همچنین استان تهران بارندگی خواهد داشت.

ضیاییان خاطرنشان‌کرد: انتظار داریم به دلیل ورود سامانه بارشی فعال به کشور، مجدد پایان هفته جاری هوای تهران پاک و تمیز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج