۱۲۶۳۴۶۷
۱۵۸۵
۱۵۸۵
پ

۱۰۰میلیارد تومان کلاهبرداری تنها در ۷ روز

سرکردگان شبکه‌های قمار در روزهای فوتبالی، روزهای پرکاری دارند و فعالیت‌هاشان دو برابر می‌شود. این اتفاق در روزهای جام‌جهانی هم رخ داد و با گذشت یک هفته از شروع مسابقات، اعضای یک باند شرط‌بندی و قمار که در حوزه مسابقات جام‌جهانی۲۰۲۲ قطر فعالیت می‌کردند با گردش مالی ۱۰۰‌میلیارد تومانی شناسایی و دستگیر شدند.

جام‌جم نوشت: سرکردگان شبکه‌های قمار در روزهای فوتبالی، روزهای پرکاری دارند و فعالیت‌هاشان دو برابر می‌شود. این اتفاق در روزهای جام‌جهانی هم رخ داد و با گذشت یک هفته از شروع مسابقات، اعضای یک باند شرط‌بندی و قمار که در حوزه مسابقات جام‌جهانی۲۰۲۲ قطر فعالیت می‌کردند با گردش مالی ۱۰۰‌میلیارد تومانی شناسایی و دستگیر شدند.

سردار وحید مجید، رئیس پلیس فتای فراجای کشور در تشریح این خبر بیان کرد: با دریافت شکایت متعدد مالباختگان و بررسی‌های فنی پلیس فتا در برخورد با تارنماهای مجرمانه فعال در حوزه سایت‌های شرط‌بندی و قمار آنلاین؛ به‌خصوص مسابقات مرتبط با جام‌جهانی ۲۰۲۲ اعضای این باند شناسایی و در یکی از شهرهای شمالی کشور در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

۱۰۰میلیارد تومان کلاهبرداری تنها در ۷ روز

وی با اشاره به این‌که متهمان با فعالیت گسترده موجبات کلاهبرداری از فریب‌خوردگان را فراهم کرده بودند، گفت: این افراد در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف کردند و با تشکیل پرونده جهت گذراندن مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

وی در ادامه از مسدود شدن مقادیری از وجوهات به مبلغ ۲۰میلیارد تومان خبر داد و به هموطنان توصیه کرد: تمام سود جریانات شرط‌بندی و قمار نصیب ایجادکنندگان سایت‌ها می‌شود، بنابراین به هیچ‌وجه فریب این جریانات مجرمانه را نخورند تا در دام این افراد کلاهبردار گرفتار و متضرر نشوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج