۱۲۶۳۶۳۹
۱۹۰۶
۱۹۰۶
پ

قاتل جوان ۳۵ساله به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد از دستگیری ۲ نفر از عاملان قتل یک جوان ۳۵ ساله خبر داد.

ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان تایباد از دستگیری ۲ نفر از عاملان قتل یک جوان ۳۵ ساله خبر داد.

سرهنگ امیر امیراحمدی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در ۲۱ آبانماه امسال مبنی بر تیراندازی و سرقت زعفران از یک واحد مسکونی در شهر مشهد ریزه شهرستان تایباد این موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات اولیه از محل وقوع قتل، مشخص شد که فردی حدود ۳۵ ساله با سلاح گرم به قتل رسیده است. بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی قاتل فراری و انگیزه قتل وی آغاز شد.

امیراحمدی با اشاره به اظهارات خانواده مقتول مبنی بر اینکه ۲ نفر با سلاح گرم برای سرقت زعفران از منزل، مرتکب قتل شدند، اذعان کرد: سارقان حین شکستن شیشه درب ورودی منزل با مقتول روبرو شدند و با اصابت ۲ گلوله وی را به قتل رساندند.

 وی در ادامه بیان کرد: این سرقت نافرجام بوده و بلافاصله پس از اعلام به پلیس ۱۱۰  تیمی متشکل از پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان تایباد به محل قتل اعزام و بررسی‌های اولیه انجام شد.

فرمانده انتظامی تایباد خاطرنشان کرد: در پی تلاش‌های شبانه‌روزی، اشراف اطلاعاتی و تحقیقات میدانی پلیس آگاهی سرانجام قاتل فراری در شهرستان باخرز شناسایی و طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

وی اعلام کرد: از محل سکونت قاتل دو قبضه سلاح جنگی، مهمات، اداوات کشاورزی، موتور سیکلت و... کشف شد. متهمان در تحقیقات صورت گرفته صراحتا به جرم خود اعتراف و در اظهارات علت و انگیزه خود را از قتل سرقت زعفران اعلام کردند.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری موثر دستگاه قضایی مطرح کرد: در ادامه بازجویی از متهمان چندین فقره سرقت مسلحانه از جمله سرقت پمپ بنزین مشهدریزه در سال ۹۵، سرقت موتور سیکلت و ادوات کشاورزی، سرقت سیم و کابل و... کشف شد.

امیراحمدی اظهار کرد: در این رابطه پس از تشکیل پرونده قضایی، قاتل و همدستانش برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج