۱۲۶۳۸۶۱
۳۰۶۲۵
۳۰۶۲۵
پ

میانگین هزینه سرسام‌آور برای سفر به قطر

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی درخصوص هزینه مسافران از ایران به جام جهانی قطر، می‌گوید که برای هر نفر، از ۵۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون تومان متفاوت است. میانگین هزینه برای هر نفر بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان است.

انتخاب: رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی درخصوص هزینه مسافران از ایران به جام جهانی قطر، می‌گوید که برای هر نفر، از ۵۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون تومان متفاوت است. میانگین هزینه برای هر نفر بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان است

حرمت‌الله رفیعی در گفت و گو با «انتخاب» درخصوص برآورد کمترین و بیشترین هزینه سفر به قطر برای جام جهانی، بیان کرد: «هزینه‌ها متفاوت است و بسته به نوع بلیط، نوع هتل، زمان پرواز و کتگوری بلیت بازی‌ها دارد. بر این اساس برای هر نفر، از ۵۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون تومان متفاوت است. گرچه معتقدم نباید آنقدر هزینه می‌شد ولی به طور کل این رقم شامل بلیت هواپیما، مسابقات و هزینه اقامت است.»

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی، خاطرنشان کرد: «وقتی می‌گویم ۵۰ میلیون تومان منظور این است که مسافر اصلا اقامت ندارد یا یکی دو شب در قطر می‌ماند و برای تماشای یک بازی رفته و فقط بلیط هواپیما و مسابقه را گرفته است. بدون احتساب هزینه غذا و حمل و نقل، میانگین هزینه‌های جاری برای هر نفر از ۱۰۰ میلیون تومان است. در قطر هم غذا گران است و هم کرایه تاکسی برای رفت و آمد. در مورد تماشای بازی‌ها هم بستگی به جایگاه دارد؛ مثلا وقتی یک بازی را ۹۰۰ دلار می‌بینید، برای دیدن هر سه بازی باید دو هزار و ۷۰۰ دلار هزینه کنید. بر این اساس میانگین هزینه برای هر نفر بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان است.»

رفیعی درمورد تعداد افرادی که از داخل کشور برای جام جهانی به قطر رفته‌اند، گفت: «حدود ۲۱ تا ۲۲ هزار نفر را خود فدارسیون می‌گوید و حدود ۳ هزار نفر هم از سوی بخش خصوصی اعلام شده که به قطر رفته‌اند. بنابراین بین ۲۴ تا ۲۵ هزار نفر از ایران برای جام‌جهانی به قطر سفر کرده‌اند که باید آن میانگین هزینه که ۲۰۰ میلیون تومان بود را در ۲۵ هزار نفر ضرب کنید.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج