جاباما
۱۲۶۳۹۷۵
۱۵۴۹۷
۱۵۴۹۷
پ

آشنایی با یک شاسی‌بلند که بنز را به چالش می‌کشد

زیبایی در سرتاسر این خودرو جلوه می­‌کند. نسل جدید رنجرور را باید پخته­‌ترین و کمال‌­یافته‌­ترین نسل معرفی کرد.

خبرآنلاین-مسعود عابدینی: زیبایی در سرتاسر این خودرو جلوه می­‌کند. نسل جدید رنجرور را باید پخته­‌ترین و کمال‌­یافته‌­ترین نسل معرفی کرد.

 در طراحی این نسل خطوط ملایم‌تری را در مقایسه با نسل قبل می‌بینیم. طراحی چراغ‌های جلو کمی گردتر شده است. خطوط ساده و در عین حال بسیار شکیل در پایین سپر جلوی رنجرور دیده می‌شود.

بیشترین تغییر در طراحی خارجی را در قسمت عقب می‌بینیم.جایی که چراغ‌های عمودی بسیار ساده و تبدیل به یک خط شده‌اند.این دو چراغ به وسیله یک نوار پهن مشکی که نوشته RANGE ROVER روی آن قرار دارد به هم متصل شده‌اند که چراغ راهنما و دنده عقب خودرو در این قسمت مخفی شده‌اند.

اصالت یک شاسی‌بلند واقعی

باز هم اصالت رنجرور در کنار برخی تغییرات در این مدل دیده می‌شود؛ مثل شکل منحصر به فرد بدنه و شیشه‌های کناری که دیگر کاملا به هم متصل شده‌اند.

آشنایی با یک شاسی‌بلند که بنز را به چالش می‌کشد

طراحی داخلی مثل همیشه ساده و بسیار شیک است. نمایشگر پشت فرمان این خودرو ۱۳.۷ اینچ است که کمی بزرگتر از نمایشگر مرکزی است و در بهترین موقعیت خود قرار گرفته است.

صفحه نمایش ۱۳.۱ اینچی که در وسط داشبورد خودرو قرار گرفته است حالت بیرون‌زدگی به خود گرفته است. دریچه‌های کولر پنهان‌تر از همیشه در بالای نمایشگر مرکزی قرار گرفته و تنظیمات تهویه خودرو هم در زیر این نمایشگر به کار رفته است.

تودری‌های این خودرو به شکیل‌ترین و منظم‌ترین شکل ممکن طراحی شده‌اند و دکمه‌های تنظیم شیشه و صندلی و همچنین بلندگو در آن به کار گرفته شده است. در این خودرو ۳۹ بلندگو وجود دارد که همگی حاصل دستپخت بینظیر شرکت Meridian Signature هستند.

آشنایی با یک شاسی‌بلند که بنز را به چالش می‌کشد

در کنسول وسط خودرو همه چیز به شکل بسیار مرتبی در کنار هم چیده شده‌اند و در کنار طرح چوبی که در آن به‌کار رفته است زیبایی را دو چنان کرده‌اند.

رنجرور جدید در ۴ نسخه SE/HSE/SV و اتوبیوگرافی عرضه شده است و همچنین در دو مدل استاندارد و بدنه بلند عرضه می‌شود.

این خودرو با ۴ پیشرانه خطی بنزینی و دیزلی، خورجینی بنزینی و پلاگین هیبرید عرضه می‌شود. قویترین موتوری که در این خودرو قرار دارد موتور ۴.۴ لیتری توئین توربوی V۸ بی‌ام‌و است و دارای ۵۲۳ اسب بخار قدرت و ۵۵۳ نیوتون متر گشتاور می‌باشد.

تمامی مدل‌های رنجرور چهارچرخ محرک هستند. این خودرو قابلیت فرمان‌پذیری چرخ های عقب را داراست که در آن زاویه چرخ‌ها تا ۷.۳ درجه متغیر است.

رنجرور ۱۱.۶ اینچ از زمین فاصله دارد و قادر است که از ۳۵.۴ اینچ آب عبور کند.

آشنایی با یک شاسی‌بلند که بنز را به چالش می‌کشد

قیمت این خودرو از ۱۰۵ هزار دلار شروع می‌شود که البته با توجه به نسخه‌های مختلف، این خودرو می‌تواند ۱۸۰ هزار دلار هم برسد که باز هم با توجه به سفارش آپشن‌های مختلف میتواند بالاتر هم برود.

این خودرو از همه لحاظ حریفی قدرتمند برای رقبای آمریکایی‌اش مثل کادیلاک اسکالید و لینکلن نویگیتور و همچنین رقیبی آلمانی مثل مرسدس‌بنز GLS محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج