۱۲۶۴۳۲۱
۲۸۷۵
۲۸۷۵
پ

بمب افکن راهبردی آمریکا به میدان آمد!

نیروی هوایی آمریکا اعلان کرده که هواپیمای بمب افکن راهبردی"بی - ۲۱ رایدر"از سال آینده به ناوگان جنگی این کشور خواهد پیوست که دارای فناوری پیشرفته نامرئی از دید رادار و توانایی حمل جنگ افزارهای هسته ای و متعارف و حتی پرواز بدون خدمه است.

ایرنا نوشت: نیروی هوایی آمریکا اعلان کرده که هواپیمای بمب افکن راهبردی"بی - ۲۱ رایدر"از سال آینده به ناوگان جنگی این کشور خواهد پیوست که دارای فناوری پیشرفته نامرئی از دید رادار و توانایی حمل جنگ افزارهای هسته ای و متعارف و حتی پرواز بدون خدمه است.

نیروی هوایی آمریکا قصد دارد دست کم ۱۰۰فروند ازاین هواپیما را با بهای نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار برای هر فروند، سفارش دهد که پیش بینی می شود نخستین آن در ۲۰۲۳ تکمیل و تحویل داده شود.

این هواپیما که تازه ترین بمب افکنی است که در چند ده سال گذشته وارد ارتش آمریکا می شود به تدریج جایگزین بمب افکن های ب- ۱ و ب - ۲ خواهد شد که در دوره جنگ سرد به پرواز درآمده اند.

نوثروپ گرومن شرکت سازنده این هواپیما اعلان کرده که اکنون ۶ فروند از این بمب افکن ها در مراحل مختلف ساخت و آزمایش در تاسیسات پالمادیل در کالیفرنیا قرار دارد.

نام این بمب افکن به یاد حمله سال ۱۹۴۲ یک فروند بمب افکن ارتش آمریکا به توکیو، تعیین شده که نخستین حمله هوایی این کشور به خاک اصلی ژاپن، در پی حمله ناگهانی نیروهای آن به بندر پرل هاربر در سال پیش از ان، بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج