adexo3
۱۲۶۵۵۲۴
۷۲۷۴
۷۲۷۴
پ

رپورتاژ آگهی

زندگی جذاب با لوازم خانگی بوش

بوش یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در اروپا و یکی از شرکت‌های پیشرو لوازم خانگی در کل بازار جهانی امروز است.

بوش یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در اروپا و یکی از شرکت‌های پیشرو لوازم خانگی در کل بازار جهانی امروز است. لوازم خانگی بوش شامل وسایلی می‌شود که برای اداره خانه خود به آن نیاز دارید. از یخچال، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی گرفته تا مجموعه‌ای از لوازم کوچک مانند قهوه‌ساز، جاروبرقی، هود و موارد دیگر.

طراحی‌ مدرن و زیبا در محصولات برند بوش به چشم می‌خورد. این برند مشهور جهانی یک انتخاب ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال لوازم خانگی باکیفیت، با طراحی منحصربه‌فرد و برنامه‌های کاربردی است.

زندگی جذاب با لوازم خانگی بوش

علت محبوبیت لوازم خانگی بوش چیست؟

بیش از یک قرن است که برند بوش فعالیت خود را در تولید لوازم خانگی شروع کرده است. این برند در ایران و تمام کشورهای دنیا، جزو بهترین و پرطرفدارترین تولیدکنندگان لوازم خانگی است. یکی از دلایل موفقیت این شرکت، تولید محصولاتی با کیفیت و طول عمر بالا است.

این شرکت محصولات خود را با مدل‌های متنوع و ظاهر لوکس تولید می‌کند که با سلیقه‌های مختلفی سازگار است و هر فرد می‌تواند متناسب با نیاز و بودجه خود، کالای موردنظر خود را خریداری کند.

محبوبیت برند بوش اتفاقی نیست. بوش با حفظ کیفیت و توجه دقیق به نیاز افراد و حل آن با به‌کارگیری جدیدترین تکنولوژ‌ی‌ها، توانسته محصولاتی با طول عمر بالا و قیمت مناسب تولید کند.

تکنولوژی هوشمند Home Connect

در سال‌های اخیر با ورود اینترنت و گوشی هوشمند، زندگی روزمره آسان‌تر شده است. استفاده از اینترنت به قدری پررنگ شده که مردم بسیاری از کارهای روزانه خود را از طریق تلفن همراه انجام می‌دهند.

شرکت بوش در این راستا از تکنولوژی هوشمند Home Connect استفاده کرده است. با اتصال این برنامه روی گوشی هوشمند، در هر جایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید می‌توانید لوازم خانگی مانند ظرفشویی، لباسشویی، یخچال وغیره را مدیریت کنید.

زندگی جذاب با لوازم خانگی بوش

قابلیت Home Connect از راه دور یخچال بوش شما را نظارت و کنترل می‌کند که بتوانید در هر کجا که هستید دما را مدیریت کنید. همچنین، Home Connect به شما امکان می‌دهد که ماشین ظرفشویی بوش را از طریق تلفن همراه عیب‌یابی کنید و هرگونه مشکل ماشین ظرفشویی را تشخیص دهید.

این ویژگی عالی به شما امکان کنترل ماشین لباسشویی بوش را نیز می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی مشخص کنید که چه زمانی لباسشویی، شستشو را شروع کند. همچنین اگر فراموش کرده‌اید قبل از خروج از خانه لباسشویی را روشن کنید، با تلفن همراه دستور شروع شستشو را بدهید.

لوازم خانگی بوش دوستدار طبیعت

استفاده درست از انرژی در سراسر دنیا اهمیت ویژه‌ای دارد. برند بوش نیز با توجه به این موضوع در حفظ منابع انرژی تلاش کرده و با تولید لوازم خانگی کم مصرف، این مواد را اثبات کرده‌ است. لوازم خانگی بوش با مصرف انرژی کمی تولید می‌شوند. مهندسین شرکت بوش با به‌کارگیری تکنولوژی‌ها و فناوری‌های جدید لوازم برقی کم مصرف تولید می‌کنند.

مصرف آب این لوازم خانگی نسبت به برندهای دیگر 70 درصد کمتر و مصرف برق آن نیز 50 درصد کمتر است. به همین دلیل شرکت بوش دو سال پشت سر هم نشان Energy star  را دریافت کرد. این موضوع در کنار کیفیت قطعات و طول عمر بالا، افراد زیادی را به خرید این محصولات ترغیب می‌کند.

دسته بندی لوازم خانگی بوش

تا اینجا درباره کلیات لوازم خانگی بوش صحبت کردیم؛ حال می خواهیم یک نگاه کوتاه به تعدادی از محصولات شرکت بوش بیندازیم.

یخچال بوش

بوش، طرح‌های بی‌نظیر و مدرنی را برای ساید بای ساید و یخچال فریزر ارائه می‌دهد. یخچال بوش براساس تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن ساخته شده است که با فناوری‌های جریان هوا، غذا را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه می‌دارد.

اتیلن یک گاز طبیعی است که از رسیده شدن میوه و سبزیجات ساطع می‌شود. ویژگی FreshProtect در یخچال بوش این گاز را جذب می‌کند و هوا را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه می‌دارد. ویژگی VitaFreshPro یک سیستم کنترل رطوبت و دما است که گوشت و سایر محصولات را تازه نگه می‌دارد.

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به استیل ضد زنگ مقاوم در برابر اثر انگشت اشاره کرد که آشپزخانه شما همیشه براق و زیبا به نظر می‌رسد.

ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی‌های فوق العاده بی‌صدا بوش بسیار معروف هستند که هم شستشو ظروف را فوق‌العاده تمیز انجام می‌دهند و هم به شما امکان می‌دهند که از آرامش و سکوت خانه خود لذت ببرید.

ماشین‌های ظرفشویی بوش با ظرفیت 6، 8، 13 و 14 نفره تولید می‌شوند. ماشین ظرفشویی بوش دارای سری 4، 6 و 8  هستند که تعداد برنامه شستشو و تکنولوژی به کار رفته در هر یک از آنها متفاوت است.

زندگی جذاب با لوازم خانگی بوش

آشپزی با لوازم خانگی بوش

برند بوش طیف‌های وسیعی از لوازم پخت‌وپز مانند مایکروویوهای و اجاق‌ گاز به مشتریان ارائه می‌دهد. اجاق گازهای بوش به صورت تک شعله، دو شعله، پنج شعله، توکار وغیره در بازار وجود دارند. اندازه خانه و تعداد دفعات آشپزی شما تعیین می‌کند که به چه نوع اجاق گازی نیاز دارید.

ماشین لباسشویی بوش

یکی از لوازم خانگی بزرگ و پر مصرف در دنیا امروز، ماشین لباسشویی است که در اکثر خانه‌ها یافت می‌شود. بوش با استفاده از تکنولوژی‌های جدید شستشو، برترین ماشین‌های لباسشویی را در بازار ارائه می‌دهد که مصرف‌کنندگان می‌توانند با توجه به توان مالی و نیاز خود یکی از مدل‌های ماشین لباسشویی بوش را خریداری کنند.

لوازم خانگی بوش در دسته لوازم خانگی لوکس به شمار می‌آید اما می‌توان گفت که در برابر هزینه‌ای که می‌کنید یک محصول با طول عمر بالا، کیفیت بالا و بی نقص تهیه خواهید کرد.

محصولات بوش را از کجا بخریم؟

بوش یکی از با کیفیت‌ترین برندهای لوکس و مقرون به صرفه در بازار است. می‌توان به جرئت گفت که محصولات برند بوش مادام‌العمر برای شما کار می‌کنند. محصولات بوش با کیفیت بالا و طراحی نوین باعث می‌شوند که از لحظات زندگی خود لذت ببرید.

انتخاب فروشگاه معتبر برای خرید لوازم خانگی بوش بسیار ضروری است. خانه بوش یک فروشگاه آنلاین فروش محصولات بوش است و بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. شما عزیزان با مراجعه به سایت خانه بوش می‌توانید محصول موردنظر خود را مشاهده کنید و با بررسی ویژگی‌ها و مقایسه مدل‌های مختلف، بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج