جاباما
۱۲۶۵۶۲۶
۱۶۸۹
۱۶۸۹
پ

واکنش به شایعه فالش‌خوانیِ ارکستر ملی!

درحالی موضوع فالش‌خوانی سرود ملی کشورمان توسط ارکستر ملی در فضای مجازی مطرح شده است که انتشار فیلم اصلی این برنامه به تمام شایعات مطرح شده پایان داده است.

تسنیم نوشت: درحالی موضوع فالش‌خوانی سرود ملی کشورمان توسط ارکستر ملی در فضای مجازی مطرح شده است که انتشار فیلم اصلی این برنامه به تمام شایعات مطرح شده پایان داده است.

 اخیراً بنیاد رودکی در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود با مشارکت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  در تالار وحدت کنسرتی بگذار کرد.

واکنش به شایعه فالش‌خوانیِ ارکستر ملی!

این کنسرت که به مناسبت روز جهانی داوطلب بود با اجرای ارکستر ملی تدارک دیده شده بود، اما کمتر از دو روز بعد در میان صفر و یک‌های فضای مجازی و رسانه‌های غیر معتبر مطلب با این عنوان مطرح شد که ارکستر ملی هنگام اجرای سرود ملی کشورمان فالش خوانده است.

این درحالی است که مخاطبان اگر ویدئوی منتشر شده به عنوان فالش‌خوانی ارکستر ملی در واقع فایلی صداگذاری شده بوده که برخی سودجویان در تلاش بودند با انتشار این ویدئو توانایی و هنر نوازندگان ارکسترملی کشورمان را زیر سئوال برده و از آن بهره‌برداری به نفع خود کنند.

از این رو فیلم اصلی اجرای زنده ارکستر ملی منتشر می‌شود تا به هرگونه شایعه و جریان سازی علیه این برنامه پاسخ مناسب و دقیقی داده شود.

واکنش به شایعه فالش‌خوانیِ ارکستر ملی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج