۱۲۶۵۹۷۰
۱۱۶۱
۱۱۶۱
پ

آرشیو فال روزهای گذشته

فال چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید.

 

فال روز ۱۶ آذر برای متولدین فروردین

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید، این فرصت را از دست ندهید و اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، پول خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید سود سرشاری از این کار نصیب شما خواهد شد. یکی از دوستان که علاقه زیادی به شما دارد امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و قصد دارد تا با تقدیم این هدیه، دوستی خود را به شما ثابت کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت به فکر جبران این محبت باشید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان وجود دارد، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که عشق ‌زندگیتان از شما دلخور شود. حتی برای لحظه‌ای دست از کار و تلاش نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار می‌نشیند. تمایلی به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید با خودتان خلوت کنید.

فال روز ۱۶ آذر برای متولدین اردیبهشت

مروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. برای حل مشکلات یکی از اعضای خانواده پا پیش بگذارید. مطمئن باشید این فرد کمکی که به ایشان می‌کنید را فراموش نخواهد کرد و اولین فرصت محبت شما را جبران می‌کند. تغییری را در محل‌کار یا منزل تجربه خواهید کرد، این تغییر دستاوردهای زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت، در نتیجه به استقبال تغییرات جدید بروید و همیشه به فکر راه‌های تازه‌ای برای حل مشکلات باشید. عازم سفری غیرمنتظره و ناگهانی خواهید شد. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری در این سفر انتظار شما را می‌کشد. وقت فراغت زیادی در پیش‌رو دارید، اما نمی‌توانید از این اوقات به بهترین نحو استفاده کنید. همسریا عشق زندگیتان امروز اشتباه بزرگی مرتکب می‌شود و شما را حسابی به دردسر میندازید. برای انجام این کار نادرست بیش‌از‌حد با عشق زندگیتان مشاجره نکنید و با چشم‌پوشی از خطای ایشان، بزرگواری خود را ثابت کنید.

فال روز ۱۶ آذر برای متولدین خرداد

بیش‌از‌حد کار می‌کنید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. کمی به خودتان استراحت دهید و مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهنتان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند. سفری در پیش دارید و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید در این سفر چشم شما به فردی میفتد و نرد عشق به وی می‌بازید. در نتیجه سفر آتی را مغتنم بدانید و این سفر را به فرصتی برای عاشقی و شادکامی تبدیل نمایید. به جلسه‌کاری یا مراسم مهمی دعوت هستید، در این مراسم نکته‌های بسیار جالبی برای افزایش مهارت‌های شما مطرح می‌شود، این نکته‌ها را در گوشه‌ای یادداشت کنید و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر از نکته‌هایی که امروز فرا گرفته‌اید کمک بگیرید.  احتمال دارد که پدر یا مادر یا یکی از بزرگان فامیل بیمار شود، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه مواظب بزرگ‌ترهای خانواده باشید.

فال روز ۱۶ آذر برای متولدین تیر

با خوردن خوراکی‌های ناسالم سلامتی خود را به خطر نیندازید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز نیازمند پرستاری و مراقبت شما است. با مشکل مالی روبه‌رو می‌شوید و برای حل این مشکل چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. قرار است تا به همراه دوستان و رفقای قدیمی دور هم جمع شوید و لحظه‌های خوبی را تجربه کنید، این اتفاق را غنیمت بدانید و به دوستان خود ثابت کنید که بودن در کنار آنها مایه خوشی و نشاط شما را فراهم می‌کند. با فرد مهم و سرشناسی ملاقات می‌کنید و این فرد پندواندرزهای ارزشمندی را در اختیار‌تان قرار می‌دهد. رابطه‌ خود را با این فرد تقویت کنید و درآینده بیشتر با این فرد سرشناس در ارتباط باشید. اگر حواستان را جمع نکنید امروز ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را برنجانید. روحیه سابق را ندارید و حسابی خسته شده‌اید. کمی به خودتان استراحت دهید و با پیاده‌روی و مراقبه، به آرامش برسید.

فال روز ۱۶ آذر برای متولدین مرداد

عازم سفری هستید اما در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد و بهتر است که مسافرت را به آینده موکول نمایید. روزی سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید و به لحاظ مالی نیز پولی خوبی به دستتان می‌رسد تا نگرانیهایتان خاتمه پیدا کند. مهمانی بزرگی ترتیب‌ داده‌اید و در این مهمانی حساب به شما و مهمان‌ها خوش خواهد گذشت. مشغله‌های کاری زیادی دارید و از رسیدگی به اعضای خانواده غافل می‌شوید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. فرصت بیشتری را در کنار اهل منزل سپری کنید و بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با درایت و هوشمندی حل کنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. دوستان خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید و رفقای ناباب را کنار بگذارید. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای ایجاد شده و از ایشان دلخور هستید. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلخوری که از ایشان به دل گرفته‌اید را به باد فراموشی بسپارید.

فال روز ۱۶ آذر برای متولدین شهریور

لج‌بازی و یک‌دنده بودن را کنار بگذارید و تعامل بهتری با اطرافیان داشته باشید. احتمال ضرر شما در معامله‌ها و قراردادهای کاری وجود دارد. به صلاح شماست که امروز کارهای تجاری را کنار بگذارید.  یکی از دوستان و آشنایان شما را به دردسری میندازد و حسابی گرفتار می‌کند. رفتار این فرد را به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید دوباره چنین دردسرهایی برای شما درست نکند.  فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید. همسر یا عشق ‌زندگیتان را دست‌کم نگیرید و ناراحتی‌های خود را با ایشان درمیان بگذارید.

فال روز ۱۶ آذر برای متولدین مهر

روحیه‌ای احساساتی دارید و زود غصه‌دار می‌شوید. اجازه ندهید این روحیه ضعف شما را به دنبال داشته باشد. از امروز با جدیت بیشتری زندگی را دنبال کنید و نگذارید احساسات بر تصمیم‌های مهم زندگی شما غلبه کند. فردی پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌‌گذارد. این پیشنهاد را با چشم بسته قبول نکنید و قبل از هرگونه تصمیمی، جوانب کار را در نظر بگیرید. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. پاداش کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر دنبال کارهای خیر و پسندیده باشید.  کارها را زودتر از همیشه به پایان برسانید و فرصتی را برای استراحت کنار بگذارید. امروزوفردا کردن را کنار بگذارید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیندازید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از در عشق و محبت با شما وارد خواهد شد. لطف ایشان را جبران کنید و به وی ثابت کنید قدردان محبت عشق زندگیتان هستید.

فال روز ۱۶ آذر برای متولدین آبان

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیمهای عقلانی بگیرید. مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند و در ابتدا از حضور این مهمان ناراحت می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این مهمان خبرهای خوشی با خود به همراه آورده و زمینه شادی و نشاط شما و دیگر افراد خانواده را فراهم می‌کند. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد و موفقیت مهمی می‌رسد.  اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل کار یا منزل رخ می‌دهد. با این اتفاق کنار بیایید و انعطاف‌پذیری بیشتری در زندگی داشته باشید. امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد، به صلاحتان نیست که به این مشاجره دامن بزنید و با گذشت و فروتنی به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که انسان بخشنده‌ای هستید و از این مشاجره چیزی به دل نگرفته‌اید.

فال روز ۱۶ آذر برای متولدین آذر

آرامش خود را حفظ کنید و روز را بدون نگرانی و استرس به پایان برسانید. خرج سنگینی را امروز متحمل می‌شوید اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دستتان می‌رسد و ثبات مالیتان برقرار خواهد شد. مجبور می‌شوید وقت زیادی از روز را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده سپری کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از عشق برای شما چیزی کم نخواهد گذاشت. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های وی را جبران کنید.  در برابر تغییرات مقاومت می‌کنید و انعطاف‌پذیری لازم برای تعامل با رویدادهای غیرمنتظره‌ را ندارید. این روحیه را کنار بگذارید و زندگی را تمامی فرازوفرودهایش پذیرا باشید. اتفاق فرخنده‌ای برایتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی تبدیل کنید و روز را با شادکامی به پایان برسانید.

فال روز ۱۶ آذر برای متولدین دی

امروز، روز شماست و به غیر از شادکامی و خوشی، چیز دیگری نخواهید دید. در چنین روزهایی تا می‌توانید خوش بگذرانید و دوستان و آشنایان را در شادی‌های خود سهیم کنید. از جانب اعضای خانواده یا دوستان فرصتی برای افزایش درآمد برای شما فراهم می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و سود چشمگیری به جیب بزنید. یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر میفتید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده شناخت بیشتری از اطرافیان پیدا کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا عشقی آتشین را تجربه نمایید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند. فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌هایتان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. برنامه‌ای که امروز برای پیشرفت ترسیم می‌کنید، در آینده راه را برای موفقیت شما هموار می‌کند. مهمان ناخوانده‌ای از راه خواهد رسید. از این مهمان پذیرایی کنید و مطمئن باشید لحظه‌های شادی را در کنار هم تجربه خواهید کرد.

فال روز ۱۶ آذر برای متولدین بهمن

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. اندوخته خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید. امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که بازخورد چشمگیری داشته باشد. به اعضای منزل یا همکاران برای انجام کارها کمک کنید. مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید. ایده‌های ناب و باارزشی که در ذهن دارید را اجرا کنید. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید.  دخالت‌های بی‌جای اعضای خانواده همسر یا عشق ‌زندگیتان را بی‌پاسخ نگذارید و به گونه‌ای رفتار کنید تا در آینده هرگونه دخالت بی‌جایی را کنار بگذارند.

فال روز ۱۶ آذر برای متولدین اسفند

فشارهای کاری زیادی را تحمل می‌کنید و این وضعیت باعث شده تا امروز حسابی نگران و مضطرب باشید. قبل از اینکه این نگرانی‌ها شما را از پا در بیاورد، فکری به حال این وضعیت بردارید و تا جایی که امکان دارد فشار کاری‌تان را کاهش دهید. امروز با مشکل مالی روبه‌رو خواهید شد و به تنهایی کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط از بزرگان فامیل کمک بگیرید و از امروز تصمیم بگیرید که بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و در آینده ثبات مالیتان را بهبود بخشید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.  کارهای مهم را سرسری نگیرید و جدی‌تر به کار و زندگی نگاه کنید. شرایطی برای مسافرتی خاطره‌انگیز در پیش‌رو دارید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش از سفر باز گردید. فرصتی پیدا می‌کنید تا با همسر یا عشق‌زندگی‌تان گل بگویید و گل بشنوید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج