جاباما
۱۲۶۶۱۲۴
۱۱۵۵
۱۱۵۵
پ

رئیسی: مردم با شعار «آزادی»، گول نمی‌خورند

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ایران در اغتشاشات اخیر دشمن را ناکام گذاشت، ادامه داد: مردم ایران با حضرت فاطمه انس دارند و شعار آزادی دشمنان گول نمی‌خورند چرا مردم ایران آزادی را در سال ۵۷ به دست آوردند و هیچ وقت این آزادی را از دست نخواهند داد.

 تسنیم نوشت: رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ایران در اغتشاشات اخیر دشمن را ناکام گذاشت، ادامه داد: مردم ایران با حضرت فاطمه انس دارند و شعار آزادی دشمنان گول نمی‌خورند چرا مردم ایران آزادی را در سال ۵۷ به دست آوردند و هیچ وقت این آزادی را از دست نخواهند داد.

رئیس جمهور با تبیین گوشه‌ای از فضائل حضرت زهرا ( س‌) گفت:‌ ‌آشنایی با مکتب حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) نیاز و الزام است تا بانوان بتوانند راه صحیح تعالی را پیدا کنند.

سیدابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در جمع مردم رباط‌کریم با تسلیت سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و اشاره به جایگاه عظیم حضرت زهرا (سلام الله علیها) اظهار داشت: شناخت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) یک الگو و سرمایه است.

رئیسی: مردم با شعار «آزادی»، گول نمی‌خورند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید کسانی را که با حرف‌های خیلی زیبا در جامعه اخلال و تفرقه ایجاد می‌کنند و ‌باور و اعتقاد مردم را هدف قرار می‌دهند، بشناسیم‌، ادامه داد: برخی‌ها می‌گویند اتفاق نیفتاده، بله، آنانی که دقیق نمی‌بینند و بصیرت لازم را ندارند، خوب نمی‌بینند که چه اتفاقی را فاطمه می‌بیند، فاطمه می‌بیند و در خطبه‌هایش برای زنان مدینه سخن می‌گوید و جریان را تبیین می‌کند. اختلاف بزرگی که در جهان اسلام واقع می‌شد را فاطمه می‌دید، کنار قبر حمزه سیدالشهدا، کنار قبر پدر بزرگوارش اشک می‌ریخت. در این شهرستان و در جهان اسلام فاطمه به ما درست چگونه زیستن می‌دهد، بشناسیم زمان خود، خطر، فتنه‌ها و خطر را بدانیم آنانی که با جلوه‌های دیگر می‌خواهند با حرف‌های خیلی زیبا می‌خواهند در جامعه اخلال و تفرقه ایجاد کنند و باورها و اعتقادات مردم را هدف قرار دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند جوان عزیز پای درس و تحصیل باشند و تلاش دارند تا ‌تولیدکننده را از تولید باز دارند و به نحوی عمل کنند که جامعه از رشد و تعالی باز بماند، تاکید کرد: ‌رهبر معظم انقلاب می‌گویند که مردم "دشمن، جریان‌ فتنه و راه را خوب می‌شناسند و این درسی است که باید از حضرت فاطمه (س) ‌بیاموزیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه ‌مردم ایران ‌بار دیگر دشمن را ناکام گذاشتند، اضافه کرد: ‌مردم ایران نشان دادند که با حضرت فاطمه (س) انس دارند و الگویشان در زندگی این بانوست، دشمن را خوب می‌شناسند و با شعار آزادی گول نمی‌خورند ما آزادی را در انقلاب بهمن ۵۷ پیدا کردیم و هیچ وقت این آزادی را از دست نخواهند داد. ‌مردم ایران استکبار جهانی را می‌شناسد و می‌داند حضور شما در هرنقطه از جهان سلب کننده زندگی مردم است.

رئیسی خطاب به دشمنان تاکید کرد: شما می‌خواهید به مردم ایران زندگی یاد دهید؟‌ از بچه های این مرزو بوم زندگی را گرفتید، زندگی آرتین را گرفتید، مردم ایران، آمریکا و استکبار جهانی را خوب می شناسد می‌داند حضور شما در هر نقطه‌ای زندگی بخش به مردم نیست.

وی با بیان اینکه حضور دشمنان در هر منطقه و جایگاهی با هر شعار زیبایی سلب‌کننده آرامش و زندگی مردم است نه ایجادکننده آزادی برای مردم، تصریح کرد: زنان و مردان ما افتخارشان آن است که الگویشان فاطمه (س) است، در دنیا چه کسی را برای الگوگیری در زمینه اخلاق، عمل، همسرداری، حضور در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و دیگر حوزه‌ها کسی را پیدا کنند جز فاطمه که الگوی زنان و مردان عالم بشود؟ قهرمانان و نام‌آوران بسیاری هستند اما شخصیت فاطمه اطهر فقط الگوی بشریت است و ما افتخار ارادت به این بانوی دو عالم را داریم و از خدا می‌خواهیم که در هر دو عالم با فاطمه باشیم.

رئیسی با بیان اینکه ‌مادران‌، همسران و مادران شهدا هر زمان که درد و مشکلی هست، یا زهرا می‌گویند و رزمندگان ما نیز در زمان مبارزه با دشمن بر پیشانی خود نام یا زهرا می‌بستند، اظهار داشت: فاطمه جان ما به تو دل بسته‌ایم، فاطمه جان این کشور برای شماست، ما نوکران مردم هستیم، اما این کشور برای اهل بیت، برای شما، برای امام حسین است، عشق تمام این مردم این است که تمام وجودشان برای شماست.

وی با بیان اینکه تاکنون دشمن نمی‌خواست ما به این نقطه برسیم، گفت: او نشاط اجتماعی، آزادی و پیشرفت ما را نمی‌خواست، وضعیت افغانستان را ببیند ۳۵ هزار بچه معلول در افغانستان هست، او اینها را برای ایران می‌خواهند؛ جمهوری اسلامی "استقلال و آزادی" خود را به برکت امام پیدا کرده و اجازه نخواهد داد که این سرمایه عظیم را دشمن تهدید کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج