۱۲۶۶۱۸۸
۱۴۴۹۳
۱۴۴۹۳
پ

روایت یک خبرگزاری از ماجرای «بدری خامنه‌ای»

در حالی انتشار مصاحبه منتسب به «بدری خامنه‌‎ای» طی ساعات اخیر در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوانی داشته که خبرگزاری تسنیم در گزارشی روایت متفاوتی در این رابطه را منتشر کرده است.

برترین‌ها: در حالی انتشار مصاحبه منتسب به «بدری خامنه‌‎ای» طی ساعات اخیر در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوانی داشته که خبرگزاری تسنیم در گزارشی روایت متفاوتی در این رابطه را منتشر کرده است.

در همین رابطه لینک زیر را بخوانید:

 انتشار مصاحبه «بدری خامنه‌‎ای» بعد از پناه بردن به صدام

روایت یک خبرگزاری از ماجرای «بدری خامنه‌ای»

«تسنیم» در توضیح مصاحبه منتشر شده از «بدری خامنه‌‎ای» در یادداشتی به قلم محمدعلی سافلی نوشت:

* بدرالسادات خامنه‌ای همسر شیخ علی تهرانی روز گذشته اقدام به حمایت از معترضان کرد؛ ماجرای علت مخالفت وی با رهبر انقلاب و سفرش به عراق در دوران جنگ را بخوانید.

* در خبرها خواندم که خانم بدرالسادات خامنه‌ای خواهر تنی رهبر انقلاب از ایشان اعلام برائت کرده است و به صف برخی به اصطلاح معترضان پیوسته است.

* آخرین بار که نامش بر سر زبان‌ها بود از مهدی کروبی عیادت کرده بود و تصویر وی منتشر شده بود؛ همین یک ماه قبل هم بود که خبر فوت شوهرش شیخ علی تهرانی را شنیدم.

* علی مرادخانی ارنگه معروف به شیخ علی تهرانی شاگرد امام بود؛ بعد از انقلاب به مجاهدین خلق و بنی‌صدر نزدیک شد. بعد از آنکه خبر امامت جمعه برادر همسرش (سیدعلی خامنه‌ای) را شنید دهان به تهمت و افترا باز کرد و بعد از فرار بنی‌صدر و رجوی، مدتی بازداشت شد و بعد از آزادی ناگهان از عراق سربرآورد.

روایت یک خبرگزاری از ماجرای «بدری خامنه‌ای»

* بدری نیز بعد از رفتن شوهرش به عراق، دست فرزندانش را گرفت و از طریق ترکیه به عراق رفت.

* براساس خاطرات شیخ علی تهرانی، وقتی دولت عراق می‌خواست به‌نحوی از شر او خلاص شود، نامه‌ای به آیت‌الله خامنه‌ای می‌نویسد و تقاضا می‌کند که همسرش و فرزندانش به ایران بیایند؛ یک ماه بعد از این نامه، از سفارت ایران می‌آیند و مقدمات سفر بدری خانم و فرزندان به ایران فراهم می‌شود.

* شیخ علی تهرانی نیز بعد از آنکه در مرز ایران و عراق رها شد، به دست قانون سپرده می‌شود و بعد از چند سال حبس آزاد گشت.

* محمود مرادخانی سالهاست تحلیلگر شبکه‌های فارسی زبان است و فریده نیز برای فرح پهلوی پیام تبریک تولد می‌فرستد.

* میان منسوبان رهبر انقلاب البته نظیر اینها وجود دارد؛ محمود میردامادی پسردایی ایشان نیز فعال سیاسی خارج‌نشین بود و بعد از حوادث 88 از کشور رفت؛  یا شخصی به‌نام حمیدرضا فروزان‌فر خواهرزاده رهبری که چندسال قبل علیه ایشان مصاحبه کرده بود.

* با وجود این، آیت‌الله خامنه‌ای میان بستگان خود مخالفینی دارد که مخالفت‌هایشان نه از سر دلسوزی و یا انتقاد از زیست نامعمول رهبر یک حکومت اسلامی، بلکه از سر عدم برخورداری از بذل و بخشش یا نداشتن مسئولیت است که نشان از خویشتن‌داری رهبر انقلاب در عدم تمتع اطرافیانشان در اداره کشور می‌باشد.

* خاطرات برخی محافظان و نزدیکان رهبری و مسئولان کشور در ادوار مختلف در باب ساده‌زیستی ایشان مؤید جمله معروف  عطاءالله مهاجرانی است که گفته بود حتی یک نقطه خاکستری در زندگی اقتصادی آیت‌الله خامنه‌ای وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج