۱۲۶۷۲۶۶
۱۳۱۶
۱۳۱۶
پ

رپورتاژ آگهی

سفر با شرکت اتوبوسرانی همسفر

شرکت اتوبوسرانی همسفر یکی از شرکت‌های مسافربری در حال فعالیت است که توانسته تا حد زیادی رضایت مسافران خود را به دست آورد.

سفر با شرکت اتوبوسرانی همسفر

سفر با شرکت اتوبوسرانی همسفر

رزرو بلیط اتوبوس با وجود شرکت‌های مسافربری مختلف شاید کمی برای شما گیج کننده باشد. برای یک انتخاب مناسب بهتر است شرکت‌های مسافربری مختلف به همراه ویژگی‌های اتوبوس‌هایشان را با یکدیگر مقایسه کرده تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. شرکت اتوبوسرانی همسفر یکی از شرکت‌های مسافربری در حال فعالیت است که توانسته تا حد زیادی رضایت مسافران خود را به دست آورد. در این مطلب با ما همراه شوید تا کمی بیشتر با این شرکت و برندهای اتوبوس‌های حمل و نقل کشور برای سفر آشنا شویم.

درباره همسفر

شرکت همسفر فعالیت خود را از سال 1378 در پارک سوار بیهقی تهران آغاز کرد. فعالیت این شرکت به همراه 100 اتوبوس B7 آغاز شد که طی سال‌های مختلف فعالیت توانست مدل و تعداد اتوبوس‌های خود را ارتقا دهد. همسفر همواره به دنبال بهترین‌ها و کسب رضایت مسافران خود بوده و در پیشرفت و نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور نقش عمده‌ای ایفا کرده است. در حال حاضر این شرکت دارای 600 اتوبوس VIP ساخت کشور آلمان است که به اقصی نقاط کشور فعالیت می‌کند. این شرکت خدمات جدید و نوآوری‌هایی نیز در ناوگان حمل و نقل کشور داشته است.

از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به صدور همزمان بلیط رفت و برگشت، روش‌های متنوع خرید و رزرو بلیط حضوری و اینترنتی، استفاده از فن آوری‌های جدید در خدمت رسانی به مشتریان اشاره کرد. این شرکت حمل و نقل همواره به دنبال آن بوده که با مسافران خود ارتباط مناسبی برقرار کرده و شنوای نظرات و پیشنهادات آنان برای بهبود کیفیت کار خود است. بنابراین اگر قصد رزرو بلیط اتوبوس را دارید، این شرکت می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

اتوبوس VIP

اتوبوس‌هایVIP اتوبوس‌های راحت و پر سرعت تری هستند که مسیر سفر را برای راحت‌تر و البته کوتاه‌تر می‌کنند. این اتوبوس‌ها معمولا دارای 38 تا 50 صندلی هستند که فاصله آن‌ها از یکدیگر زیاد است. از این رو مسافران می‌توانند به راحتی آن را به حالت تخت شو درآورده و روی آن استراحت کنند. این اتوبوس‌ها امکانات رفاهی بیشتری در اختیار مسافران قرار می‌دهند و هزینه رزرو بلیط اتوبوس VIP در مقایسه با اتوبوس‌های دیگر بیشتر است. تغذیه و پذیرایی در این اتوبوس‌ها در مقایسه با اتوبوس‌های دیگر بهتر و با کیفیت‌تر انجام می‌شود. در مقابل هر صندلی یک مانیتور وجود دارد که شما می‌توانید هندزفری خود را به آن‌ها وصل کرده و فیلم‌های موجود در حافظه آن را نگاه کرده و یا به آهنگ‌های آن گوش دهید.

سفر با شرکت اتوبوسرانی همسفر

اتوبوس مان

یکی دیگر از اتوبوس‌ها در سیستم حمل و نقل کشور، اتوبوس مان است که به نظر بسیاری از مسافران و رانندگان در حال حاضر راحت‌ترین و بهترین اتوبوس است. این اتوبوس در میان رانندگان به راحتی و خوش دستی معروف بوده و فرمان آن به صورت تلسکوپی و در همه جهات قابل تنظیم است.

این اتوبوس دارای امکانات ویژه‌ای است که سفر را برای شما راحت‌تر می‌کند. از جمله این امکانات می‌توان به چراغ‌های مطالعه، آمپلی فایر قدرتمند، آب سردکن، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه عالی، کپسول آتش نشانی و جعبه کمک‌های اولیه اشاره کرد. صندلی به کار رفته در این اتوبوس‌های بسیار راحت بوده و با تکه‌های پارچه آلمانی تزئین شده است.

این مطلب را هم بخوانید: معرفی اتاق های هتل سنتی وکیل شیراز

اتوبوس ولوو

این اتوبوس پر طرفدار در ناوگان حمل و نقل کشور توسط شرکت رادایران در داخل کشور مونتاژ می‌شود. ولوو یک دماغه ذوزنقه‌ای شکل، تهاجمی و خشن داشته و شتاب و سرعت قابل قبولی دارد. این اتوبوس‌ها طی سال‌ها مدرن‌تر شده و تغییرات زیادی پیدا کرده است.

این اتوبوس دارای سقف و ستونی محکم بوده و بدنه بسیار با کیفیتی دارد. از جمله ویژگی‌های این اتوبوس می‌توان به صندلی‌های جادار برای مسافران، سیستم گرمایش و سرمایش، رادیو، میکروفن، قهوه جوش، یخچال و یک سالن بزرگ و راحت اشاره کرد. اگر قصد رزرو بلیط اتوبوس با قیمت مناسب دارید، این اتوبوس می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

سفر با شرکت اتوبوسرانی همسفر

اتوبوس اسکانیا

یکی از قدیمی‌ترین اتوبوس‌ها در ناوگان حمل و نقل کشوری، اتوبوس اسکانیا است که طی سال‌ها فعالیت کارنامه قابل قبولی از خود به جای گذاشته است. این اتوبوس از گذشته تا کنون تغییرات بسیاری در بدنه و قطعات داخلی خود داده و در حال حاضر در زمره بهترین‌ها قرار گرفته است.

سیستم گرمایش و سرمایش و وجود عایق صدا از جمله امکاناتی است که راحتی و آسایش سفر را برای شما بیشتر کرده است. اگر قصد رزرو بلیط اتوبوس اسکانیا را دارید، بهتر است اتوبوسی را انتخاب کنید که سال ساخت آن جدید باشد، زیرا اتوبوس‌های قدیمی این برند استهلاک زیادی طی سال‌های گذشته تا کنون داشته‌اند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج