۱۲۶۷۵۶۹
۳۴۵۶
۳۴۵۶
پ

این مناطق کشور منتظر بارش برف و باران باشند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و کاهش غلظت آلایندگی در شهرهای صنعتی خبر داد.

ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و کاهش غلظت آلایندگی در شهرهای صنعتی خبر داد.

صادق ضیاییان  درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه(۲۲ و ۲۳ آذر) در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه(۲۴ آذر)  این وضعیت در غرب، جنوب غرب، برخی نقاط جنوب و ارتفاعات البرز مرکزی رخ خواهد داد. بارش در استان‌های جنوبی با رعد و برق همراه خواهد بود.

به گفته ضیاییان جمعه(۲۵ آذر) نیز در برخی نقاط شمال غرب و شنبه (۲۶ آذر) در استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و البرز مرکزی بارش پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه انتظار می‌رود از غلظت آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کاسته شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۳ آذر) نیمه ابری تا ابری همراه با غبار صبحگاهی و در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز  پنجشنبه ( ۲۴ آذر) قسمتی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۲ و ۲۳ آذر ) بندرعباس با دمای ۲۹ و ۳۰ درجه سانتیگراد گرمترین و طی امروز (۲۲ آذر) بجنورد با دمای ۶- درجه سانتیگراد و فردا(۲۳ آذر) شهرکرد با دمای ۴- سردترین مرکز استان کشور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج