۱۲۶۷۶۶۱
۱ نظر
۳۴۹۷
۱ نظر
۳۴۹۷
پ

تهران به مرز خفگی رسید

 مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه امروز (۲۲ آذرماه) هفتمین روز متوالی تنفس هوای آلوده در تهران است، گفت: این شرایط حداقل تا فردا (۲۳ آذرماه) ادامه خواهد داشت.

همشهری آنلاین: مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه امروز (۲۲ آذرماه) هفتمین روز متوالی تنفس هوای آلوده در تهران است، گفت: این شرایط حداقل تا فردا (۲۳ آذرماه) ادامه خواهد داشت.

تهران به مرز خفگی رسید

 چند روزی است که شرایط آلودگی هوا بر آسمان تهران حاکمیت داشته و در برخی مواقع حتی کیفیت هوا درشرایط ناسالم برای همه گروه‌ها قرار گرفت. با استناد به اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، کیفیت هوای تهران برای هفتمین روز متوالی در شرایط آلوده و نامنسب برای گروه‌های حساس قرار گرفته و این در حالیست که همچنان هوای تهران آلوده‌است و افرایش غلظت آلاینده‌ها را نیز شاهد هستیم.

محسن روشنی درباره آلودگی‌هوا و تداوم این شرایط در تهران اظهارکرد: از روز ۱۶ آذر تهران وارد فاز آلودگی هوا شد و تهران تا به امروز هفت روز متوالی آلوده را پشت سر گذاشته است که طی این مدت، دو روز در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها قرار گرفت.

او ادامه داد: بیشترین شاخص آلودگی هوا مربوط به روز ۱۸ آذر با عدد ۱۵۵ بود. طی این روز آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون بود. در سایر روزهای آلوده نیز آلاینده شاخص ذرات معلق کمتراز ۲.۵ میکرون بود و هیچ آلاینده دیگری بیش از حد مجاز نبود.

به گفته مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران طی این مدت زمان کیفیت هوای پایتخت پنج روز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و  دو روز( ۱۸ و ۱۹ آذر) در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار داشت.

روشنی در پایان تصریح کرد: به طور قطعی نمی‌توان گفت که شرایط آلودگی تداوم دارد اما با توجه به اینکه امروز شاخص کیفیت هوا به عدد ۱۴۲ رسیده و در آستانه شرایط ناسالم برای همه گروه‌هاست، دست کم تا فردا ( ۲۳ آذرماه)   آلودگی هوا تداوم خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تعطیل کنن خو😥😥

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج