اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۶۸۱۷۰
۴۲۸۸
۴۲۸۸
پ

پسری با سنگین‌ترین و بزرگترین دست جهان!

یک پسر ۱۶ ساله به دلیل ابتلا به یک سندرم نادر که باعث شد دستانش به بزرگی دستان هالک شوند، توسط همسایگانش به طرز ظالمانه ای «فرزند شیطان» لقب گرفته است.

روزیاتو: یک پسر ۱۶ ساله به دلیل ابتلا به یک سندرم نادر که باعث شد دستانش به بزرگی دستان هالک شوند، توسط همسایگانش به طرز ظالمانه ای «فرزند شیطان» لقب گرفته است. محمد کلیم، از نوعی غول‌پیکری موضعی رنج می‌برد، یعنی تنها یکی از دست های بزرگ او هشت کیلوگرم وزن دارد. این بیماری که ماکروداکتیلی نام دارد بسیار نادر است و تنها ۳۰۰ نفر در سراسر به آن مبتلا هستند.

پسری با سنگین‌ترین و بزرگترین دست جهان!

ماکروداکتیلی، دستان محمد را چنان بزرگ کرده است که فاصله بین مچ و انگشت سبابه یکی از دستانش ۶۱ سانتی متر است. این عارضه معمولاً باعث می‌شود که بیماران از رشد بیش از حد استخوان‌ها، پوست و سایر بافت‌ها رنج ببرند.

 

پسری با سنگین‌ترین و بزرگترین دست جهان!

 

 

دکتر راجا ساباپاتی، محمد را که اهل روستای کوچکی در ایالت جارکند هند است معالجه کرده است. او گفت که این عارضه، غول‌پیکری موضعی نامیده می‌شود، زیرا تنها بخش‌های خاصی از بدن بیمار را تحت تأثیر قرار می‌دهد و یکی از معدود مواردی است که هر سال گزارش می‌شود.

پسری با سنگین‌ترین و بزرگترین دست جهان!

طبق گزارش ها، روستاییان به خاطر دستان هالک مانند این پسر، از او دوری می کردند و به خاطر اینکه بچه های دیگر از او می ترسیدند، هرگز در مدرسه پذیرفته نمی شد.

پسری با سنگین‌ترین و بزرگترین دست جهان!

پدر این پسر که یک کارگر روزمزد است، حدود ۱۰ سال پیش او را برای انجام عمل جراحی پیش پزشک برد. محمد قبل از اینکه تحت عمل جراحی قرار گیرد تا حجم زیاد دست هایش را کاهش دهد، پسری با بزرگ‌ترین دست‌های جهان لقب گرفت. با این حال، عمل جراحی به جای کمک به پسر، ظاهراً باعث بزرگتر شدن دستان او و تغییر شکل بیشتر و در نتیجه مشکلات بزرگتر شد.

پسری با سنگین‌ترین و بزرگترین دست جهان!

نزدیکان محمد می‌گویند که او در انجام کارهای روزانه‌اش مشکل زیادی دارد و حتی برای تغذیه و حمام کردن، به کمک نیاز دارد و به کمک اعضای خانواده متکی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج