۱۲۶۸۵۹۴
۸۴۶
۸۴۶
پ

مدارس و دانشگاه‌های البرز تعطیل شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: مدارس و دانشگاه‌های البرز از فردا یکشنبه ۲۷ آذرماه تا سه شنبه ۲۹ آذرماه غیرحضوری و تعطیل است.

ایسنا: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: مدارس و دانشگاه‌های البرز از فردا یکشنبه ۲۷ آذرماه تا سه شنبه ۲۹ آذرماه غیرحضوری و تعطیل است.

احمد افضلی از غیرحضوری بودن کلاس‌های تمامی مقاطع تحصیلی استان‌ به دلیل تداوم آلودگی هوا خبر داد و گفت: با توجه به روند افزایشی غلظت آلاینده ها، مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و کلاس های درس دانشگاه های دولتی و غیردولتی و همچنین‌موسسات آموزشی دولتی و خصوصی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ( ۲۷ الی ۲۹ آذر)  تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم غیرحضوری بوده و کلاس ها به صورت مجازی و در بستر آموزشی شاد برگزار می شود.

احمد افضلی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت هوای البرز در سطح هشدار قرار دارد، گفت: استقرار و آماده‌باش پایگاه های سیار اورژانس و هلال احمر از دیگر مصوبات این جلسه بود.

وی تاکید کرد: با توجه به روند افزایشی آلاینده ها، جلوگیری از تردد کلیه وسایل نقلیه موتوری دارای پلاک شخصی، عمومی و دولتی فاقد برچسب معاینه فنی معتبر در سطح شهر توسط عوامل راهنمایی و رانندگی، جلوگیری از انجام کلیه فعالیت های عمرانی که موجب تشدید آلودگی هوا می شود، استقرار و آماده باش پایگاه های سیار اورژانس و هلال احمر با جانمایی مناطقه آلوده تر و پرتردد به منظور کاهش زمان دسترسی به پایگاه ها، موافقت مدیران دستگاه های اجرایی با مرخصی کارکنان، هماهنگی برای تعطیلی موقت واحدهای صنعتی، کارخانه ها و مراکز موثر در تشدید آلودگی هوا، تطبیق ساعات کار حمل و نقل همگانی با ساعات کار اداری و مراکز آموزشی تعیین شده توسط کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا و همچنین هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان برای اطلاع رسانی به منظور عدم فعالیت های ورزشی در محیط های باز از دیگر مصوبات این جلسه بود که امید می رود بیش از پیش مورد توجه شهروندان و مسئولین ذیربط قرار گیرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج