۱۲۶۹۰۲۰
۱۸۲۴
۱۸۲۴
پ

خبر جدید درباره عرضه بنزین سوپر

به گفته معاون وزیر نفت، هم‌اکنون تمامی واحدهای عملیاتی در سرویس قرار دارد و از اواسط هفته بنزین سوپر در جایگاه‌ها عرضه می‌شود.

دیجیاتو: به گفته معاون وزیر نفت، هم‌اکنون تمامی واحدهای عملیاتی در سرویس قرار دارد و از اواسط هفته بنزین سوپر در جایگاه‌ها عرضه می‌شود.

یکی از سوخت‌هایی که رانندگان به هنگام زدن بنزین به خودروهایشان استفاده می‌کنند، بنزین سوپر است. معمولا بنزین سوپر کمی گران‌تر از بنزین معمولی است و برخی از رانندگان نیز معتقدند که با صرف کمی هزینه بیشتر و استفاده از بنزین سوپر می‌توانند کارایی خودروی خود را بالاتر ببرند.

خبر جدید درباره عرضه بنزین سوپر

اما مدتی است که زمزمه کمبود بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت کشور پیچیده است و رانندگانی که برای دریافت بنزین سوپر به جایگاه‌های سوخت مراجعه می‌کنند، با کمبود آن مواجه شدند و این موضوع موجب شده است تا رانندگان با مشکلات فراوانی روبه‌رو شوند.

شرکت توزیع فراورده‌های نفتی، علت این کمبود را فرارسیدن زمان سرویس پالایشگاه شازند اراک عنوان کرده بود، فرایندی که حالا به اتمام رسیده است و ظاهراً بنزین سوپر بار دیگر در حال توزیع‌شدن است.

با گذشت چند هفته از این مشکل، جلیل سالاری، معاون وزیر نفت اعلام کرد: «هم‌اکنون تمامی واحدهای عملیاتی در سرویس قرار دارد و از اواسط هفته بنزین سوپر در جایگاه‌ها عرضه می‌شود. در این فرایند، همکاران سخت کوش ما و شرکت‌های دانش بنیان با یک اقدام گروهی، پس از انجام عملیات پیچیده تعمیراتی و ساخت قطعه، مجدد واحد مذکور را در مدار تولید قرار دادند.

بنابراین، هم اکنون تمامی واحدهای عملیاتی در سرویس قرار دارد و بنزین سوپر، بنزین یورو، بنزین معمولی، گازمایع و پروپیلن و دیگر محصولات در حال تولید است.»

این درحالیست که حجم تولیدی بنزین سوپر در کشور به وضوح در مقایسه با عرضه روزافزون تعداد خودروهای جدید و مجهز به بنزین سوپر، کافی نیست و نسل جدید خودروهای تولید داخل نیز به بنزین باکیفیت‌تری نیاز دارند که متاسفانه به‌ندرت در پمپ بنزین‌ها عرضه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج