اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۶۹۵۱۴
۲۳۷۶
۲۳۷۶
پ

زلنسکی: ایران و روسیه باید مجازات شوند

رئیس‌جمهور اوکراین در پیام جدید خود مدعی شد که مسکو با پهپادهای شاهد-۱۳۶ ایران به اوکراین حمله کرده است و بنابراین روسیه و ایران باید به طور مشترک مسئول شناخته شوند و مجازات شوند.

خبرگزاری فارس: ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین روز گذشته (دوشنبه ۱۹ دسامبر، ۲۹ آذر ماه) در پیامی ویدئویی، لفاظی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

رئیس‌جمهور اوکراین در پیام جدید خود مدعی شد که مسکو با پهپادهای شاهد-۱۳۶ ایران به اوکراین حمله کرده است و بنابراین روسیه و ایران باید به طور مشترک مسئول شناخته شوند و مجازات شوند.

زلنسکی: ایران و روسیه باید مجازات شوند

وی در این پیام مدعی شد: «امروز صبح در چندین منطقه و شهر از کشور ما متأسفانه  با صدای مشخصه (پهپادهای) شاهد ایران تحت تأثیر قرار گرفت. خوشبختانه اکثر آن‌ها به هدف‌های درنظرگرفته شده اصابت نکرد و این مساله صبح امروز ما را بهتر کرد. 30 پهپاد شاهد ساقط شد که چندان نتیجه بدی نیست».

وی در ادامه گفت: «من می‌خواهم از تمامی جنگنده‌های ضدهوایی،‌ خلبانان و گروه‌های شلیک سیار برای این نتیجه و برای محافظت از آسمان اوکراین قدردانی کنم».

زلنسکی  ادامه داد: «این پهپادهای شاهد که روسیه مورد استفاده قرار داده است، بخشی از بسته جدید (ایران به روسیه) است. این یک اقدام تروریستی بین‌المللی دو رژیم است که به یکدیگر علیه مردم کمک می‌کنند و هر دو کشور باید برای چنین چیزی مسئول شناخته و مجازات شوند».

زلنسکی در ادامه افزود که در نتیجه حملات پهپادی روز گذشته روسیه، تعداد افراد بیشتری در اوکراین در مقایسه با روز قبل از آن با مشکل قطعی برق مواجه شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج