جاباما
۱۲۶۹۶۱۹
۲۸۲۱
۲۸۲۱
پ

ادعای عضو شورای شهر درباره شهردار تهران

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد: افرادی در شهرداری تهران به کار گرفته شده‌اند که حتی یک روز سابقه کار در آن بخش را ندارند.

ایسنا: رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد: افرادی در شهرداری تهران به کار گرفته شده‌اند که حتی یک روز سابقه کار در آن بخش را ندارند.

سید جعفر تشکری هاشمی در جلسه امروز شورای شهر تهران در واکنش به گزارش رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از موضوعات پدیده نامیمون، وضعیت انتصابات در مجموعه شهرداری تهران است، گفت: انتخاب‌ها و انتصابات غلط یعنی ترویج فساد در مجموعه و در شهرداری تهران، تعداد افراد انگشت‌شماری هستند که وضعیت ثابت و مشخصی را داشته باشند.

ادعای عضو شورای شهر درباره شهردار تهران

تشکری هاشمی با انتقاد از مدت زمان حضور مدیران شهری در سمت‌های خود در شهرداری تهران، اظهارکرد: ما در شهرداری تهران انتصابات کمتر از یک سال، حتی چند ماه و چند هفته را شاهد هستیم که نشان می‌دهد یا نظام کانون انتصابات ناکارآمد بوده و عملکرد خوبی را نداشته است و یا قدرت تشخیص ضعیف است؛ به گونه‌ای که یک مدیر نمی‌تواند حتی چندماه بماند.

وی با بیان اینکه شاهد بی توجهی شهرداری به نیروی انسانی خود هستیم، گفت: همچنان می‌بینیم که افراد نسبی و سببی و داماد و پسر و دختر علیرغم اینکه پستی در شهرداری ندارند، در تصمیمات شهرداری تهران تاثیرگذار هستند و دخالت می کنند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که در این دوره از مدیریت شهری با آن روبه‌رو هستیم، کوچ کردن بسیاری از مدیران باتجربه و کارآمد مجموعه شهرداری تهران و مأمور شدن آنها به سایر دستگاه‌هاست و این در حالیست که این نیروها، افرادی کارآمد و متخصص هستند که از ظرفیت قابل توجهی برخور دارند و تجربه و تخصص آنها باید مورد توجه قرار گیرد و متأسفانه شاهدیم که برخی افراد در مجموعه شهرداری تهران در قسمت‌هایی به‌کارگیری شده‌اند که حتی یک روز سابقه کار اجرایی در آن قسمت را ندارند و در مقابل نیز افرادی کارآمد و متخصص در مجموعه شهرداری تهران کنار گذاشته شده‌اند.

وی تصریح کرد: در صحبت‌های رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، گفته شد که ۱۹ راهکار برای مقابله با فساد اتخاذ شده که متأسفانه باید گفته شود که برخی از همین راهکارها، زمینه‌ساز فساد در مجموعه شهرداری تهران شده‌اند، به گونه‌ای که مثلا یک قرارداد بلیت الکترونیک که هنوز بسته نشده است روزانه ۵ تا ۱۰ میلیارد به شهرداری خسارت وارد می‌کند.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در پایان با تأکید بر موضوع عقد قراردادها در بخش‌های مختلف شهرداری تهران گفت: یکی از اشکالاتی که در این حوزه وجود دارد، به فرآیند مزایده‌ها و مناقصه‌ها باز می‌شود که اشکالات فراوانی در این حوزه وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج