جاباما
۱۲۶۹۶۲۷
۴۰۹۸
۴۰۹۸
پ

شبکه نسیم میزبان کدام هنرمند در شب یلداست؟

شبکه نسیم در بلندترین شب سال با ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده، در آخرین روزهای پاییز میهمان خانواده‌های ایرانی است.

ایرنا نوشت:‌ شبکه نسیم در بلندترین شب سال با ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده، در آخرین روزهای پاییز میهمان خانواده‌های ایرانی است.

شبکه نسیم از چهارشنبه ۳۰ آذرماه تا جمعه ۲ دی با ویژه برنامه هایی شامل سری جدید «شوتبال»، «دیدی نو»، «خانه جلال»، «نسیم آوا» و شب یلدای استان ها به استقبال یلدا می رود.

شبکه نسیم میزبان کدام هنرمند در شب یلداست؟

ویژه برنامه «شوتبال» شب یلدا، به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد، مسعود رجبیان و کارگردانی محمد پیوندی با هدف ایجاد فضایی شاد برای خانواده ها، چهارشنبه ۳۰اذرماه ساعت ۲۲ روی آنتن می رود. این ویژه برنامه با اجرای علی عامل هاشمی و سوگل طهماسبی در فضای یلدایی میزبان هنرمندانی از جمله مهران غفوریان، علی طولابی، حامد نیسی، اصغر سمسار زاده، منوچهر آذری، عباس محبی، داوود منفرد، خاله حوا و زنان صیاد، گروه چهارشگفت انگیز و گروه موسیقی سنتی بوشهری به رهبری عیسی سلیمیان و استنداپ کمدی محمد شعبانپور و علی میری خواهد بود تا با بخش های متنوع، خاطره بازی و موسیقی زنده این شب را جشن بگیرند.

همچنین در این شب سه مهمان از آسایشگاه کهریزک (خانم شاملو، آقای مختاری و خوش چشم) دعوت شده است تا در شب یلدای شوتبال به خاطرات و حال خوب دوران بپردازند.

برنامه جدید خانه جلال به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد پور صباغیان، ویژه برنامه شب یلدای خود با اجرای بهروز افخمی و یوسفعلی میر شکاک را چهارشنبه شب ساعت ۲۱ و پنجشنبه ساعت ۲۳ به روی آنتن می برد.

خانه جلال در ویژه برنامه شب یلدا میزبان چهره های ادبی چون ناصر فیض، استاد برازنده و هنرمندانی چون ابوالفضل پور عرب، جهانبخش سلطانی ،جواد خیابانی و جمعی از شعرای طنز پرداز خواهد بود. در این ویژه برنامه به آداب ، رسم شب یلدا ، حافظ خوانی و شاهنامه خوانی پرداخته می شود.

دیدی نو به تهیه کنندگی مهران میرصالحی با اجرای شهرام شکیبا چهارشنبه ساعت ۲۰ و پنجشنبه ساعت ۲۱ در دو شب با موضوع یلدا از شبکه نسیم تقدیم نگاه مخاطبان می شود. میهمانان این برنامه ایوب اقا خانی، رسول نجفیان، مهدی مظاهری، امیر حسین انصافی، امین شفیعی، شهرام نیکیار، محمد جواد خرمی و... خواهند بود.

نسیم آوا ویژه یلدا به تهیه کنندگی و اجرای محمد رضا محبی با ۳ برنامه، چهارشنبه شب، ساعت ۱۹:۳۰ و پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه نسیم پخش می شود.

مجموعه شب یلدای استان ها دیگر ویژه برنامه شبکه نسیم است که پنجشنبه و جمعه شب ساعت ۲۲ بخش هایی از تولیدات یلدای سیمای مراکز کیش و سیستان و بلوچستان با بخش های مفرح و شاد را پوشش می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج