۱۲۶۹۹۱۶
۹۲۹۲
۹۲۹۲
پ

آخرین قیمت دلار در بازار آزاد

بررسی‌های از بازار ارز نشان می‌دهد که علی‌رغم اینکه نرخ دلار در روز گذشته به کانال ۳۸ هزار تومان برگشت اما در بازار امروز نسبت به روز قبل روند صعودی دارد و حدود ۳۹ هزار و ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

ایسنا: بررسی‌های از بازار ارز نشان می‌دهد که علی‌رغم اینکه نرخ دلار در روز گذشته به کانال ۳۸ هزار تومان برگشت اما در بازار امروز نسبت به روز قبل روند صعودی دارد و حدود ۳۹ هزار و ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

آخرین قیمت دلار در بازار آزاد

درحالیکه دلار در روز گذشته کاهش داشته است و به کانال ۳۸ هزار تومان برگشت اما بررسی وضعیت امروز خرید و فروش دلار در بازار نشان می‌دهد که دلار مجدد صعودی شده به‌گونه‌ای که در بازار آزاد ارز، تا زمان نگارش این گزارش، نرخ فروش دلار از ۳۹ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان متغیر است.

نرخ خرید دلار در بازار آزاد نیز به نرخ‌های ۳۸ هزار و ۳۰۰ تا ۳۸ هزار و ۷۰۰ تومان متغیر است.

در این بین، فعالان بازار دلیل کاهش نرخ در روز قبل را اخباری که از برجام منتشر شد، دانستند اما معتقدند که این کاهش نرخ نتوانست ادامه پیدا کند.

طبق این گزارش، درحالیکه فعالان بازار ارز به‌دلیل پیش‌بینی تداوم روند صعودی در بازار توصیه به خرید دلار می‌کنند، رئیس کل بانک مرکزی نرخ‌ها را در بازار آزاد غیرواقعی می‌داند و از تعدیل نرخ ارز می‌گوید.  

همچنین، صالح‌آبادی دلایل افزایش قیمت‌ها در بازار ارز را در نوسانات فصلی، افزایش نرخ بهره و تقویت دلار آمریکا و ناآرامی‌های اخیر می‌داند و می‌گوید: بانک مرکزی در صورت لزوم به‌عنوان بازارساز برای کاهش نرخ ارز ورود می‌کند.  

مشاهدات از بازار دلار سهمیه‌ای نیز نشان می‌دهد که درحالیکه پیش از این مسئولان به اجاره کارت ملی برای خرید و فروش دلار سهمیه‌ای اخطار اخذ مالیات و قطع یارانه را داده بودند اما همچنان تقاضا برای خرید سهمیه دلار از سوی دلالان وجود دارد و بدین منظور، نرخ‌های ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان را اعلام می‌کنند.  

علاوه بر این، مشاهدات از بازار حاکی از آن است که یورو در بازار آزاد نیز به نرخ ۴۲ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته می‌شود. البته، در مواردی نرخ فروش ۴۱ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ خرید ۴۱ هزار تومان نیز برای یورو اعلام می‌شود.

بررسی وضعیت قیمت دلار و یورو در صرافی‌ها نیز حاکی از آن است که دلار به نرخ‌هایی چون ۳۶ هزار و ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان خریده و به نرخ ۳۶ هزار و ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومان فروخته می‌شود.

یورو نیز در صرافی‌ها به قیمت ۴۰ هزار و ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان خریداری و به نرخ ۴۰ هزار و ۷۰۰ تا ۸۰۰ تومان فروخته می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج