۱۲۷۰۰۳۰
۱۶۵۱
۱۶۵۱
پ

آرشیو فال روزهای گذشته

فال چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید.


فال روز ۳۰ آذر برای متولدین فروردین

بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. بدهی عقب‌مانده‌ای دارید و قبل از اینکه این بدهی برایتان دردسر درست کند، فکری به حال پرداخت آن بردارید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم  خواهد کرد. از عشق ‌زندگیتان برای انجام این کار تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدردان تلاش‌های وی هستید. روز حساسی را در منزل یا محل‌کار تجربه خواهید کرد. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مراقب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. قصد دارید فرصتی را به حضور در کنار دوستان یا اعضای خانواده اختصاص دهید، اما به ناگاه سرتان شلوغ می‌شود. در اولین فرصت توجه بیشتری به اعضای خانواده نشان دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از حضور در کنار آن‌ها لذت می‌برید.

فال روز ۳۰ آذر برای متولدین اردیبهشت

در آینده‌ای نزدیک رهسپار سفری خواهید شد و در این سفر حسابی به شما خوش می‌گذرد. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید.  زندگی را سخت نگیرید و فرصتی را با دوستان و آشنایان بگذرانید و ناراحتی‌ها را فراموش کنید. جادوی عشق و محبت را دست‌کم نگیرید و با اطرافیان مهربان‌تر باشید.  به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کار سخت‌و‌دشواری در پیش‌روی شما قرار نمی‌گیرد. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و قصد دارد حسابی شگفت‌زده‌تان کند.

فال روز ۳۰ آذر برای متولدین خرداد

بیماری که به آن گرفتار هستید رو به بهبود خواهد گذاشت. فرصتی برای افزایش درآمد پیش ‌روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان موقعیت شناسی هستید. امروز متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید. خبری از اعضای خانواده نمی‌گیرید و کاری به مشکلات آنها ندارید، ادامه این وضعیت زمینه دلخوری و بی‌توجهی اعضای خانواده نسبت به شما را فراهم خواهد کرد. در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که اهمیت بیشتری به مشکلات اهل منزل بدهید و از هر فرصتی برای حل مشکلات آنها بهره بگیرید.  قبل از انجام کارهای مهم، جوانب کار را بررسی کنید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان را تحت‌فشار قرار ندهید. به ایشان فرصت دهید تا خودش را پیدا کند.

فال روز ۳۰ آذر برای متولدین تیر

 به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شماست، هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز تنهایی شما به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بیگدار به آب نزنید و جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما می‌افتد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. قصد مشارکت تجاری یا عقد قراردادی را دارید، اما قبل از هرگونه فعالیت مالی، یک بار دیگر تمام شرایط کار را بررسی کنید

فال روز ۳۰ آذر برای متولدین مرداد

با ورزش و تحرک همیشه جوان و شاداب باقی بمانید. یکی از دوستان نزدیک شما امروز نیازمند کمک مالیتان است. پولی که این فرد نیاز دارد را به ایشان قرض بدهید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید این پول را باز پس خواهد داد.  فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان دور هم جمع شوید. در رفتار و گفتار خود صداقت پیشه کنید. مطمئن باشید این روحیه در اطرافیان نیز بازتاب پیدا می‌‌کند و رابطه‌ای همراه با صداقت و دوستی میان شما و آشنایان برقرار خواهد شد. کمتر صحبت کنید و احترام خود را نزد اطرافیان حفظ نمایید. از محلی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید امروز ضرری متحمل خواهید شد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب پول خود باشید. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کشی می‌شناسند که لحظه‌ای از کار و تلاش برای خانواده دست بر نمی‌دارد، این روحیه از دید دوستان و آشنایان پنهان نخواهد ماند و امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌هایتان را می‌دانند.

فال روز ۳۰ آذر برای متولدین شهریور

روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است کارها را با دقت بیشتری انجام دهید.  پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید. انسان مردم‌داری هستید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید، امروز از این روحیه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید.  در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید. فرصتی برای ابزار محبت به همسر یا عشق ‌زندگیتان پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را سپری نمایید. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید.

فال روز ۳۰ آذر برای متولدین مهر

روحیه‌ حساسی دارید و اجازه می‌هید مشکلات کوچک و پیش‌پاافتاده شما را ناراحت و عصبانی کند. این وضعیت نه تنها سلامت روحی شما را به خطر میندازد، بلکه اطرافیان نیز از عصبانیت‌‌های بی‌مورد شما در امان نیستند. در نتیجه از امروز به بعد تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته‌ باشید و با چیزهای معمولی و پیش‌پاافتاده ناراحت و عصبانی نشوید. انسان مهربانی هستید و تاکنون کسی بدی از شما ندیده‌ است. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید پاداش محبت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق ‌زندگیتان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید.  روز خوبی را برای مشارکت و فعالیت‌های تجاری آغاز نکرده‌اید. به صلاح شماست که هرگونه فعالیت مالی را به روزهای آینده موکول کنید و بیگدار به آب نزنید.   مدت زیادی است که چشم‌انتظار خبر خوش و فرخنده‌ای هستید، امروز این خبر به دستتان می‌رسد و زمینه شادی و نشاط‌ شما را فراهم می‌کند.

فال روز ۳۰ آذر برای متولدین آبان

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. فردی امروز از شما درخواست پول دارد اما اگر به ایشان پول بدهید، خودتان به مشکل مالی برخورد خواهید کرد.  غصه‌های خود را با کسی درمیان نمی‌گذارید و کسی را محرم راز خود نمی‌دانید، با این روش‌ کاری از پیش نمی‌برید و بهتر است که سنگ‌صبوری پیدا کنید و بار غم‌ها و نگرانی‌ها را زمین بگذارید.  احترام همسر یا عشق ‌زندگی خود را نگه نمی‌دارید و با زبان تند و تیز خود ایشان را آزار می‌دهید، قبل از اینکه ادامه این رفتار کار شما را به مشاجره تلخی بکشد، امروز این رفتار را کنار بگذارید و به خودتان قول بدهید که از برگ گل به عشق ‌زندگیتان کمتر نگویید و همیشه احترام ایشان را نگه دارید. دشمن دیرینه‌ای که در محل‌کار یا در میان همسایه‌ها دارید امروز رسوا خواهد شد. یکی از اعضای خانواده امروز اصرار می‌کند که قسمتی از وقت خود را به ایشان اختصاص دهید.  یکی از آشنایان امروز مرتکب اشتباهی می‌شود و اصلاح این اشتباه نه تنها شما را به دردسر خواهد انداخت، بلکه زمینه نگرانی و اضطراب‌ شما را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این اضطراب زمینه دلخوری میان شما و این فرد را فراهم کند و امروز از این فرد درخواست کنید که از این اشتباه‌ درس بگیرید و در آینده مرتکب چنین اشتباهی نشود.

فال روز ۳۰ آذر برای متولدین آذر

  فرصتی دست می‌دهد تا به کارهای عقب‌افتاده رسیدگی کنید. امروز احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه حرف همسر یا عشق ‌زندگیتان را می‌فهمید و نیاز به صحبت با وی دارید، این فرصت را غنیمت بدانید و دمی در کنار عشق ‌زندگیتان بنشینید و با ایشان از عشق و محبت بگویید. وضعیت مالیتان بهبود پیدا می‌کند و به لحاظ روحی به آرامش می‌رسید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به‌گونه‌ای خرج کنید با گرفتاری‌های مالی روبه‌رو نشوید. زمان آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و چاره‌ای برای درمان افسردگیتان بیندیشید.  دلخوری مهمی میان شما و همسر یا عشق زندگیتان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این دلخوری در زندگی شما ریشه بدواند. در اولین فرصت ناراحتی‌های ایجاد شده را برطرف کنید و دل عشق زندگیتان را بدست آورید.

فال روز ۳۰ آذر برای متولدین دی

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنینتان را در این سفر تهدید می‌کند. احتمال زیادی وجود دارد که وقت‌کشی کنید و زمان زیادی از روز را به بطالت بگذرانید. رازی در دل پنهان دارید و می‌خواهید این راز را با یکی از آشنایان درمیان بگذارید، اما بهتر است فکر چنین کاری را از سر بیرون کنید و این راز را برای همیشه در سینه خود سربه‌مهر نگه دارید. امروز با دلبری زیبا و پری‌چهره آشنا می‌شوید. این آشنایی عشقی آتشین را در دل شما روشن خواهد کرد. اجازه ندهید شعله‌های این عشق خاموش شود و به خاطر داشته باشید که با عشقی ماندگار طرف هستید. خلاقیت زیادی دارید، اما توانمندی‌های خود را به رخ اطرافیان نمی‌کشید و این قضیه باعث شده تا به رغم توانمندی‌های زیاد، دستاورد چندانی در زندگی نداشته باشید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و امروز فرصتی دست می‌دهد تا خلاقیت و استعداد خود را به اطرافیان ثابت کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و به اطرافیان نشان دهید که چند مرده حلاج هستید. خیال ‌پردازی را کنار بگذارید و با واقعیت‌های زندگی کنار بیایید.

فال روز ۳۰ آذر برای متولدین بهمن

یکی از بزرگان فامیل در بستر بیماری است و به پرستاری شما نیاز دارد. با مشکل مالی مواجه خواهید شد. برای حل این مشکل از دوستی که پیش از این به وی کمک مالی کرده‌اید، یاری بگیرید و مطمئن باشید این فرد دست رد به سینه شما نخواهد زد. مشکلاتی که سر راه‌تان قرار دارند را به تنهایی حل نکنید و روی کمک اطرافیان حساب‌باز کنید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. اعضای خانواده را در این اتفاق سهیم کنید و لحظه‌هایی سرشار از خوشی را به همراه اهل منزل تجربه نمایید.  امروز فکری برای افزایش درآمد به ذهن شما می‌رسد، این فکر را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز ناخوش‌احوال خواهد شد. چشم از ایشان بر ندارید و هر کاری که از دستتان بر‌ می‌آید را برای سلامتی عشق ‌زندگیتان انجام دهید.

فال روز ۳۰ آذر برای متولدین اسفند

زندگی را سخت گرفته‌اید و همیشه نگران هستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، رویکردی متفاوت به زندگی در پیش بگیرید و سخت ‌گیریهای بیش‌ازحد را کنار بگذارید. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد.   به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهایتان روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری به کوله‌بار زندگی خود اضافه کنید. هوش سرشار خود را دست‌کم نگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. این رویکرد در آینده گره‌های زیادی از زندگی شما باز خواهد کرد و شرایطی را مهیا می‌کند تا اطرافیان به هوش سرشار شما پی‌ببرند. عشق‌ زندگیتان امروز قصد دارد تا تمام ناراحتی‌های روزانه را با عشق و محبت از تن شما بیرون کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج