جاباما
۱۲۷۰۲۰۹
۲۱۶۳
۲۱۶۳
پ

باگ آزاردهنده آیفون ۱۴ هنگام راه‌اندازی گوشی

شماری از کاربران آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس می‌گویند در فرایند راه‌اندازی گوشی، خط‌های سبز و زرد افقی روی نمایشگر نقش می‌بندد.

زومیت نوشت: شماری از کاربران آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس می‌گویند در فرایند راه‌اندازی گوشی، خط‌های سبز و زرد افقی روی نمایشگر نقش می‌بندد.

برخی از کاربران آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس اپل در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند به هنگام روشن کردن گوشی، خط‌هایی افقی روی صفحه‌نمایش می‌بینند. فعلاً به‌نظر می‌رسد این مشکل گسترده نیست.

بر اساس گزارش مک‌رومرز، ده‌ها نفر از افرادی که خودشان را کاربر آیفون ۱۴ پرو معرفی می‌کنند در یکی از تردهای شبکه‌ی اجتماعی ردیت به نمایش «یک یا تعداد بیشتری خط سبز و زرد» اشاره کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند خط‌های موردبحث در فرایند روشن کردن دستگاه به‌مدت چند ثانیه نمایش داده می‌شوند.

باگ آزاردهنده آیفون ۱۴ هنگام راه‌اندازی گوشی

کاربران ردیت می‌گویند تیم پشتیبانی اپل از این موضوع آگاهی دارد و به آن‌ها گفته است که نمایش خط‌های افقی نتیجه‌ی باگی نرم‌افزاری در سیستم‌عامل iOS 16 است و به مشکل سخت‌افزاری ارتباط ندارد.

مشکل عجیب آیفون ۱۴ پرو؛ کاربران از لرزش دوربین هنگام اجرای اپ‌های شخص ثالث شاکی هستند

به‌نظر می‌رسد مشکل موردبحث در آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس پس از انتشار به‌روزرسانی iOS 16.2 ایجاد شده است. البته برخی از کاربران می‌گویند این مشکل را در نسخه‌های قدیمی‌تر iOS 16 نیز می‌بینند. کاربری در ردیت ادعا می‌کند یکی از مهندسان اپل در تماسی تلفنی به او گفته که تولیدکننده‌ی آیفون در حال کار روی به‌روزرسانی جدیدی برای رفع مشکل است.

اپل در حال حاضر نسخه‌ی بتای iOS 16.3 را در دسترس توسعه‌دهندگان قرار داده است، اما کاربران عادی نیز امکان استفاده از آن را دارند. نسخه‌ی باثبات iOS 16.3 تا سال آینده منتشر نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج