۱۲۷۰۳۸۰
۴۴۶۸۰
۴۴۶۸۰
پ

اعلام استان‌های بارانی و برفی طی امروز و فردا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و برف در بیش از ۱۲ استان کشور طی امروز جمعه(دوم دی ماه) خبر داد و گفت: فردا نیز به جز استان سیستان و بلوچستان، در سایر مناطق کشور بارش رخ خواهد داد.

ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و برف در بیش از ۱۲ استان کشور طی امروز جمعه(دوم دی ماه) خبر داد و گفت: فردا نیز به جز استان سیستان و بلوچستان، در سایر مناطق کشور بارش رخ خواهد داد.

اعلام استان‌های بارانی و برفی طی امروز و فردا

 صادق ضیائیان به پیش بینی کلی آب و هوای کشور طی چند روز آینده، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری پرداخت و اظهار کرد: امروز، جمعه (دوم دی‌ماه) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، همدان، مرکزی، بوشهر، شمال فارس و شمال خلیج فارس بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق رخ خواهد داد.

 وی افزود: روز شنبه  (سوم دی‌ماه) به جز استان سیستان و بلوچستان، در سایر مناطق کشور بارش رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه شدت بارش در این دو روز در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی است، گفت: یکشنبه (چهارم دی‌ماه) در نوار شمالی و استان‌های غربی کشور و دوشنبه (پنجم دی‌ماه) در استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق، بارش با شدت کمتر ادامه دارد.

ضیائیان ادامه داد: از بعدازظهر دوشنبه با ورود سامانه بارشی دیگر به کشور در شمال غرب و روز سه شنبه (ششم دی‌ماه) در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های البرز مرکزی بارش پیش‌بینی می‌شود. خلیج فارس نیز در دو روز آینده مواج خواهد بود.

وی همچنین حداکثر و حداقل دمای تهران طی سه روز آینده را اعلام و عنوان کرد: دمای تهران در روز جمعه در بیشترین و کمترین حالت خود بین ۸ تا ۳ درجه سانتیگراد، فردا بین ۶ تا ۴ درجه سانتیگراد و پس‌فردا بین ۵ تا ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی پایتخت نیز گفت: آسمان تهران، طی امروز، جمعه کمی ابری از بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد ملایم و در شب نیمه ابری تا ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان افزود: همچنین فردا، در طی روز ابری در بعضی ساعت ها بارش باران و گاهی بارش برف و وزش باد و مه رقیق و در شب ابری در بعضی ساعت ها بارش باران و گاهی بارش برف و وزش باد و مه رقیق را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: اما پس فردا هوای تهران ابری در بعضی ساعت ها بارش باران گاهی بارش پراکنده برف و به تدریج کاهش ابر و در بعدازظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج