۱۲۷۱۰۳۶
۸۴۹۹
۸۴۹۹
پ

این مافیای جذاب و بی‌رحم را همه دوست دارند

بازی مافیا یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گروهی جهان است که تاکنون طی برنامه‌های مختلف در ایران پخش شده است.

برترین‌ها: بازی مافیا یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گروهی جهان است که تاکنون طی برنامه‌های مختلف در ایران پخش شده است. سعید ابوطالب مسابقه «شب‌های مافیا» را نخستین بار سال ۹۹ برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده کرد. مسابقه‌ای که با گروهی دیگر برای نخستین‌بار از کافه‌ها به تلویزیون و شبکه سلامت تلویزیون کشیده شد و در ادامه با کمی تغییر و البته با حضور چهره‌ها در شبکه نمایش خانگی توسط ابوطالب ساخته شد. «شب‌های مافیا» به رغم حاشیه‌هایی که طبیعت ساخت چنین مسابقه مناقشه‌برانگیزی است، تا مدت‌ها ادامه پیدا کرد.

این مافیای جذاب و بی‌رحم را همه دوست دارند

اما بعد از چند فصل، به دلیل اختلاف‌هایی که به نظر می رسید ابوطالب با پلتفرم پخش کننده دارد، به یکباره اعلام کرد این برنامه را به رسانه‌ای دیگر می‌برد و نامش را هم به «پدرخوانده» تغییر داد. در این مقاله قصد داریم از این برنامه جدید مختص بازی مافیا یعنی مسابقه پدرخوانده صحبت کنیم. پدرخوانده یک رئالیتی شو ایرانی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب است که به تازگی از بستر فیلم‌نت در اختیار مخاطبان قرار گرفته شده است. این سریال رئالیتی شو، از تاریخ 28 آذر 1401 شروع به پخش کرد و تاکنون تنها یک قسمت از آن منتشر شده است. ساعت پخش مسابقه پدرخوانده هر دوشنبه ساعت 8 صبح از بستر فیلم‌نت است.

برنامه پدرخوانده از سعید ابوطالب درباره بازی مافیا است. داستان از این قرار است که 11 بازیکن در سریال حضور دارند که از هنرمندان و بازیگران معروف کشور هستند. 7 شهروند، 3 مافیا و یک فرد مستقل که با هم مسابقه مافیا را برگزار می‌کنند. در این مسابقه سعی می‌شود که بازی شکل جذاب‌تر و هیجان‌انگیز‌تری به خود بگیرد.

این مافیای جذاب و بی‌رحم را همه دوست دارند

مطمئنا شما نیز کنجکاو هستید تا بدانید مجری رئالیتی شو پدرخوانده کیست و همچنین نیز شاید کنجکاو باشید تا اطلاعات بیشتری درباره این سریال کسب کنید. کامبیز دیرباز در سری سوم شب‌های مافیا مجری بود و اکنون در رئالیتی شو پدرخوانده نیز او را در جایگاه مجری می‌بینیم و در این مسابقه شاهد حضور مجموعا 11 هنرمند هستیم و پژمان بازغی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، امیرعلی نبویان، مجید واشقانی، امیرحسین رستمی، شکیب شجره، حسام محمودی، امیر کربلایی زاده، باربد بابایی و کیمیا بابائیان از بازیکنان این مسابقه مافیای جدید هستند.

هنوز قضاوت درباره این مسابقه زود است. اما دو نکته را درباره این اثر به شما می‌گوییم. این روزها بازی مافیا چه در شبکه نمایش خانگی و چه تلویزیون باب شده است و همه می‌دانیم ماهیت مافیا به غیرمنتظره بودن آن است. در برنامه شب‌های مافیا دیدیم که گاهی مسابقه بیش از حد طراحی شده و در تلاش برای جذب مخاطب به نظر می‌رسید و بازیکنان گاهی وارد چالش‌های بیهوده‌ای می‌شدند. اما با این حال بازهم مخاطبان فراوانی داشت. امید است که رئالیتی شو پدرخوانده این روند را تکرار نکند.

این مافیای جذاب و بی‌رحم را همه دوست دارند

نکته بعدی راجع به پدرخوانده بحث شرکت‌کنندگان آن است. چهره‌های تکراری زیادی را در لیست بازیکنان می‌بینیم و سوال این است چرا بازیگران و چهره‌های شاخص؟ این کمی خسته کننده به نظر می‌آید که مخاطب فقط هنرپیشه‌ها را ببیند، آن هم وقتی در برنامه‌های دیگر بازهم در چنین جایگاهی حضور داشته‌اند.

نظر شما درباره برنامه پدرخوانده از سعید ابوطالب چیست؟ آیا فکر می‌کنید این سری موفق‌تر از شب‌های مافیا عمل کند؟ از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید، سپاس‌گزاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج