۱۲۷۱۱۸۹
۴۷۰۳
۴۷۰۳
پ

جزئیات گروگانگیری یک خانواده در تبریز

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: حادثه گروگانگیری در یکی از محلات حاشیه ای تبریز با حضور به موقع پلیس بدون هیچ اتفاق ناگواری پایان یافت.

فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: حادثه گروگانگیری در یکی از محلات حاشیه ای تبریز با حضور به موقع پلیس بدون هیچ اتفاق ناگواری پایان یافت.

علی محمدی شاگاه امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در ساعت چهار  بامداد طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر اینکه برادر وی  چهار نفر  از اعضای خانواده خود  شامل پدر، مادر  و همسر و پسرش را  در منزلشان گروگان  گرفته  و با سلاح گرم آنها را تهدید به مرگ می کند که بلافاصله پلیس در محل حاضر شد. 

وی افزود: با اقدامات فنی و عملیاتی پیچیده پلیسی با حضور جانشین انتظامی استان و فرمانده یگان ویژه استان و رئیس پلیس امنیت عمومی استان و فرمانده انتظامی شهرستان تبریز و با استفاده از ظرفیت مشاورین پلیس و انجام مشاوره های لازم و همچنین استفاده از ظرفیت سایر دستگاههای امدادی و با هماهنگی های  به عمل آمده فرد گروگانگیر پدر و مادرش را رها ولی پسر و همسر خود را نگهداشت که با میانجیگیری و صحبت های  پلیس فرد گروگانگیر مجاب و سلاح را تحویل و خود را نیز تسلیم کرد. 

محمدی با بیان اینکه از نامبرده یک قبضه کلت کمری، تعداد ۱۱ تیر جنگی و یک عدد پوکه  به همراه 2 تیغه خشاب نیز کشف شد،گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشد و متهم نیز با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج