۱۲۷۲۴۰۱
۳۵۴۴
۳۵۴۴
پ

نظر متفاوت یک نماینده درباره شعار مرگ بر آمریکا

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی کل قرآن است و قرآن و اسلام بدون مبارزه با کفر معنا ندارد، گفت: امروز کسانی که شعار "مرگ بر آمریکا" سر می دهند، ۵۰ درصد اسلام را پذیرفته اند.

ایسنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی کل قرآن است و قرآن و اسلام بدون مبارزه با کفر معنا ندارد، گفت: امروز کسانی که شعار "مرگ بر آمریکا" سر می دهند، ۵۰ درصد اسلام را پذیرفته اند.

حجت‌الاسلام محمود نبویان شامگاه پنجشنبه ۸ دی‌ماه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع ملایر، اظهار کرد: به گفته امام خمینی(ره) ما دو نوع تفکر داریم و آن اسلام ناب محمدی و دیگری اسلام آمریکایی است.

نظر متفاوت یک نماینده درباره شعار مرگ بر آمریکا

وی خطاب به کسانی که آمریکا را رئیس خود قرار داده و پذیرفتند، بیان کرد: دشمن از راه دوستی وارد می‌شود در حالیکه قرآن می‌فرماید "محبت و رابطه دوستی با سران کفر ممنوع است" پس رابطه با آمریکا نباید صورت گیرد.

نبویان با اشاره به اینکه اسلام هیچ ظلمی را نمی‌پذیرد، مطرح کرد: حاج قاسم به جنگ ظلم رفت پس مسلمان هر جا ظلمی وجود دارد، باید با آن مبارزه کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر جایی پا بگذارید که عصبانیت آمریکا را به‌ دنبال دارد آنجا عمل صالح انجام می شود، افزود: آمریکا می‌خواهد ما زیرسلطه او باشیم اما ما این را نمی‌خواهیم.

نبویان حضور حماسی مردم در حماسه ۹ دی را باعث عصبانیت آمریکا دانست و گفت: آمریکا با چنین اسلامی که مطیعش نباشد، نمی‌تواند کنار بیاید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام دنیا در جنگ با آمریکا است، اظهار کرد: تمام دنیا در چنگ آمریکا است، حق وتو می‌کند، سازمان ملل را در کشورش دارد و ارزش دلارش در دنیا سرآمد تمام واحدهای پولی است؛ ما در مقابل چنین قدرتی ایستاده‌ایم.

وی تصریح کرد: آمریکا با اسلام ما نمی‌تواند کنار بیاید و از ابتدای انقلاب با هزاران ترفند وارد شد اما هر بار شکست خورد چراکه ملت ما شکست ناپذیر هستند.

نبویان حاج قاسم سلیمانی را نماد شکست ناپذیری در مقابل ظلم و کفر دانست و گفت: در اغتشاشات عکس حاج قاسم را آتش زدند چراکه دشمن نمی‌خواهد حاج قاسم الگوی جوانان باشد.

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم مظهر شکست آمریکا است، بیان کرد: امروز بسیاری از مسئولان کشور معتقد نیستند که خدا قوی تر از آمریکا است اما دیدیم که آمریکا در تمام دنیا، در عراق یمن، سوریه و.. شکست خورد.

نبویان با اشاره به تحریم های سنگین آمریکا طی ۴۳ سال گذشته، خاطرنشان کرد: کدام کشور می توانست زیر بار این همه تحریم دوام بیاورد؟

نماینده مردم تهران در خانه ملت تاکید کرد: متاسفانه مسئولانی با چنین تفکراتی هنوز سرکار هستند که خود عامل این مشکلات و اغتشاشات هستند و در راس آن در فتنه ۸۸ بسیاری از آنها را دیدیم.

نبویان خطاب به سران آمریکایی گفت: بدانید این کشور صاحب دارد و این مردم، ملت امام حسین(ع) هستند.

وی به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره و تصریح کرد: در این اغتشاشات حساب جوانانی که از روی هیجان به خیابان ها آمدند و فرزندان ما هستند، جدا است اما با قشر اقلیتی کار داریم که وحشیانه حمله کردند و اقدامات دردمنشانه انجام دادند.

وی ادامه داد: اینکه این اغتشاشگران دست پرورده چه کسانی هستند، نیازمند تحلیل است؛ برخی می‌گویند مشکلات اقتصادی ریشه این اغتشاشات بوده اما این تحلیل درستی نیست چراکه افراد دستگیر شده هیچ یک مشکل اقتصادی را مطرح نکردند.

نبویان با تاکید بر اینکه ملت ایران مشکل اقتصادی دارند اما اغتشاشگران نماینده مردم ایران نیستند، گفت: فتنه های گذشته در سکوت و با برنامه‌های پنهانی انجام می‌شد اما فتنه امسال به صورت کاملا واضح از سوی دشمن انجام شد.

وی با بیان اینکه در این فتنه دشمنان با صراحت و با هدف براندازی نظام به میدان آمدند، افزود: مقام معظم رهبری این اغتشاشات را فتنه ندانستند چراکه فتنه پنهان است اما اینها مستقیم به سراغ ولایت فقیه رفتند.

وی با بیان اینکه تاکنون رهبر انقلاب این کشور را نگه داشته است، گفت: هر جا به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کردیم به اوج قله رسیدیم؛ سربازی که مطیع رهبری باشد حاج قاسم می‌شود.

نبویان در ادامه تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر ده ها کشور کنار هم جمع شدند تا ما را شکست دهند اما شکست خوردند و خودشان هم به این شکست اذعان کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسلامیت این کشور با داشتن رهبری چون مقام معظم رهبری پابرجا است، افزود: خناس ها و تعدادی افراد بی حجاب که امروز ارزش ها را زیرسوال می برند، کشور را غیراسلامی می بینند اما اشتباه نکنند چرا که این کشور اسلامی است و با این بادها نمی لرزد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج