۱۲۷۲۶۳۸
۱۰۷۰
۱۰۷۰
پ

بلینکن: مشتاق همکاری با کابینه نتانیاهو هستیم

به دنبال ادای سوگند کابینه جدید رژیم صهیونیستی، وزیر خارجه آمریکا در سخنانی گفت که واشنگتن مشتاق همکاری با این کابینه است.

ایسنا: به دنبال ادای سوگند کابینه جدید رژیم صهیونیستی، وزیر خارجه آمریکا در سخنانی گفت که واشنگتن مشتاق همکاری با این کابینه است.

به نوشته روزنامه الشرق الاوسط، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در بیانیه‌ای در این باره اظهار کرد: پیوندهای عمیق میان آمریکا و اسرائیل همیشه مبتنی بر تعهد دائمی نسبت به امنیت اسرائیل و برخی از اهداف مشترک از جمله اصول «دموکراتیک» و چشم انداز همزیستی اسرائیل در صلح با همسایگان بوده است.

وی افزود: طبق گفته جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، ما با دولت جدید همکاری خواهیم کرد تا از فرصت‌های مختلف استفاده و به طور مشترک با چالش‌های موجود در اسرائیل و خاورمیانه مقابله کنیم. ما در عین حال به حمایت از راه حل دو کشوری ادامه خواهیم داد و با سیاست‌هایی که امکان پیاده سازی این راه حل را به خطر می‌اندازد یا با منافع و ارزش‌های مشترک ما در تضاد است، مقابله خواهیم کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه این بیانیه با چشم‌پوشی از حمایت‌های مداوم واشنگتن از رژیم صهیونیستی در راستای کشتار فلسطینی‌ها بر تعهد کشورش بر تحقق «آزادی»، «عدالت»، «امنیت» و «رفاه» برای اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها تاکید کرد.

جو بایدن نیز روز چهارشنبه در پیامی به بنیامین نتانیاهو، رای اعتماد کنست به کابینه او و تصدی سمت نخست‌وزیری را تبریک گفت.

در پیام بایدن به نتانیاهو آمده است: آمریکا به حمایت از راهکار دو دولتی ادامه خواهد داد و با سیاست‌هایی که این راهکار را در معرض خطر قرار دهد، مخالفت خواهد کرد.

کنست اسرائیل پنج‌شنبه با ۶۴ رای مثبت در مقابل ۵۴ رای مخالف، به دولت جدید به ریاست نتانیاهو رای اعتماد داد.

ائتلاف نتانیاهو توانسته بود در انتخابات اخیر این رژیم حائز اکثریت آرا شود و مراسم تحلیف دولت جدید اسرائیل، که حاصل ائتلاف حزب لیکود به رهبری نتانیاهو با احزاب راست‌گرای افراطی و ارتدوکس یهودی است، در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج