جاباما
۱۲۷۲۷۴۳
۱۷۳۴
۱۷۳۴
پ

پیش‌بینی شمن‌ها از رویدادهای تلخ و شیرین ۲۰۲۳

شمن های پرو پیش بینی کردند که در سال جدید میلادی، جنگ در اوکراین پایان خواهد یافت. پله نماد فوتبال برزیل خواهد مرد. به دلیل بلایای طبیعی در آمریکای شمالی مرگ‌های زیادی وجود خواهد داشت؛ و لولا شروع سختی برای سومین دوره ریاست جمهوری خود خواهد داشت.

فرارو: در پرو، شمن‌ها پایان جنگ روسیه و اوکراین را در سال ۲۰۲۳ می‌بینند، اما در اثر بلایای طبیعی در آمریکای شمالی تعداد زیادی کشته خواهند شد.

بر فراز تپه‌ای مقدس در لیما، شمن‌های پرو برگ‌های کوکا و گلبرگ‌های گل را پراکنده می‌کنند در حالی که ماری به نام ماریا روی پوستر‌های رهبران جهان از جمله ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس جمهور منتخب برزیل می‌لغزد.

زمانی از سال است که شمن‌ها بر طبل می‌کوبند، شعار می‌دهند، دود برپا می‌کنند و یک دم‌نوش توهم‌زا می‌نوشند تا برای ۱۲ ماه آینده پیشگویی کنند.

آن‌ها پیش بینی کردند که جنگ در اوکراین پایان خواهد یافت. پله نماد فوتبال برزیل خواهد مرد. به دلیل بلایای طبیعی در آمریکای شمالی مرگ‌های زیادی وجود خواهد داشت؛ و لولا شروع سختی برای سومین دوره ریاست جمهوری خود خواهد داشت.

شمن کلیوفه سدانو پس از مراسم پر جنب و جوش گفت: سال آینده صلح (در اوکراین) برقرار خواهد شد، از اوت فراتر نخواهد رفت.

همکارش والتر آلارکون، با پوشیدن یک پانچو رنگارنگ و یک پوسته حلزونی که در دست دارد، گفت که در آمریکای شمالی بسیاری بر اثر بلایای طبیعی خواهند مرد.

در مورد پله، سدانو گفت: همه ما در تمام دنیا از او قدردانی می‌کنیم، زیرا او یک فوتبالیست خوب بود. ما آرزو می‌کنیم که او همچنان ما را همراهی کند، اما سال آینده تاریخ تعیین شده او است.

پله روز پنجشنبه پس از مبارزه طولانی با سرطان در سن ۸۲ سالگی درگذشت.

آلارکون گفت، لولا، که یکشنبه زمام امور را در برزیل به دست می‌گیرد، کارش را کمی پیچیده خواهد دید، زیرا مخالفانی وجود خواهند داشت که با تفکر او موافق نیستند. اما پس از آن همه چیز آرام می‌شود و لولا شکوفا می‌شود.

در مجموع ۱۳ شمن از سراسر پرو، در این مراسم که روز چهارشنبه در تپه سان کریستوبال برگزار شد، شرکت کردند تا به الهه مادر زمین پاچاماما و خدای خورشید تایتا اینتی برای یک سال خوب در پیش رو دعا کنند.

آن‌ها پرتقال، نارنگی، موز و سیب را روی پتو‌های رنگارنگ روی زمین - نماد فراوانی و شکوفایی - قرار داده و با گلبرگ‌های رز زرد نوشتند: «۲۰۲۳ مبارک».

پیش‌بینی شمن‌ها از رویدادهای تلخ و شیرین ۲۰۲۳

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج