۱۲۷۲۸۲۱
۱۹۸۵۲
۱۹۸۵۲
پ

ورود سامانه بارشی به تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تاکمی ابری، ماندگاری هوای سرد و وارونگی دما پیش‌بینی می‌شود.

همشهری آنلاین: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تاکمی ابری، ماندگاری هوای سرد و وارونگی دما پیش‌بینی می‌شود.

ورود سامانه بارشی به تهران

 بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی ضمن تایید هشدار آلودگی سطح نارنجی شماره ۸ باید گفت که وضعیت جوی استان تهران طی چند روز آینده صاف تا کمی ابری همراه با پایداری و سکون نسبی جو، ماندگاری هوای سرد خواهد بود، همچنین وارونگی دما در مناطق پرتردد شهری و صنعتی استان غبار آلود همراه با انباشت آلاینده‌ها و به دنبال آن تداوم کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت چهارشنبه( ۱۴ دی) با ورود سامانه بارشی به استان به تدریج همراه با افزایش ابرناکی وزش باد و بارش‌های برف و باران به‌ویژه در ارتفاعات خواهد بود اما تا آن روز تغییرات دمایی خاصی وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۱۱ دی‌ماه) صاف تاکمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۱۲ دی‌ماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱۲- درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج