۱۲۷۳۰۱۳
۱۵۷۰
۱۵۷۰
پ

پیام زلنسکی به مناسبت آغاز سال نو میلادی

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین در پیامی به مناسبت آغاز سال نو میلادی، ۲۰۲۳ را سال پیروزی کشورش خواند و در سخنانی دیگر، از مردم روسیه بخاطر حمایت از ولادیمیر پوتین انتقاد کرد.

ایرنا: ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین در پیامی به مناسبت آغاز سال نو میلادی، ۲۰۲۳ را سال پیروزی کشورش خواند و در سخنانی دیگر، از مردم روسیه بخاطر حمایت از ولادیمیر پوتین انتقاد کرد.

به نقل از رویترز، زلنسکی شنبه شب در پیام خود گفت: امروز فقط یک آرزو داریم و این آرزو محقق خواهد شد؛ البته نه با معجزه بلکه با تلاش و مبارز، همکاری متقابل و انسانیت. سال نو مبارک. سال پیروزی ما.

پیام زلنسکی به مناسبت آغاز سال نو میلادی

زلنسکی به مناسبت کریسمس یک پیام ویدیویی ۹ دقیقه‌ای منتشر کرده بود اما به مناسبت آغاز سال نو به انتشار یک پیام کتبی کوتاه اکتفا کرد.

زلنسکی همچنین پس از حملات روز شنبه روسیه خطاب به مردم این کشور گفت: آنها خود را مسیحی می‌خوانند و به مذهبشان بسیار افتخار می‌کنند. اما آنها از شیطان تبعیت کرده و از او حمایت کرده و با او هستند.

زلنسکی با بیان اینکه «تبلیغاتچی‌های» روسیه خواهان ماندن پوتین در قدرت هستند، افزود: بر سر شما شهروندان روس هر چه بیاید او را نگران نخواهد کرد.

وی مدعی شد: رهبر شما فقط می‌خواهد نشان دهد که نظامیان با او هستند. او فقط خود را پنهان کرده است. او پشت نظامیان، موشک‌ها و دیوارهای اقامتگاه و کاخش پنهان شده است.

زلنسکی افزود که حملات موشکی روسیه تلفاتی به بار آورده است اما مقام‌های اوکراینی به کسانی که آسیب دیده‌اند کمک خواهد کرد.

وی گفت که پدافند هوایی اوکراین بسیاری از موشک‌های روسیه را رهگیری کرده و جان افراد زیادی را نجات داده است که این نشان می‌دهد دنیا باید کمک‌های بیشتری به اوکراین برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج