۱۲۷۳۱۴۸
۱ نظر
۲۳۴۰
۱ نظر
۲۳۴۰
پ

نام ۹ معبر در تهران تغییر کرد

همزمان با یکصد و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، نام ۹ معبر و یک پل در پایتخت با اکثریت آراء موافق اعضاء تغییر کرد.

همشهری آنلاین: همزمان با یکصد و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، نام ۹ معبر و یک پل در پایتخت با اکثریت آراء موافق اعضاء تغییر کرد.

به دنبال مصوبه سیصد و بیست و هشتمین جلسه متوالی کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران، تغییر نام ۹ معبر و یک پل در یکصد و هجدهمین جلسه شورای اسلامی تهران و با ۱۸ رأی موافق به تصویب رسید.

نام ۹ معبر در تهران تغییر کرد

بر همین اساس نام کوچه مهدیه واقع در خیابان شهید کچویی پاچنار در منطقه یک به نام شهید سید حسین مسعودیان، کوچه نهم در خیابان شیخ بهایی شمالی واقع در منطقه سه با حفظ شماره به نام شهید محمد ابراهیم حمیدی، کوچه ۹/۳۵ حدفاصل خیابان نهم و دهم نیروی هوایی واقع در منطقه ۱۳ با حفظ شماره به نام شهید ابوالقاسم زینعلی سیاوشانی، پل صفا در بزرگراه امام علی (ع) واقع در منطقه ۱۳ به نام شهید بهمن کماندار و خیابان قانون واقع در خیابان پیروزی، خیابان فارابی در منطقه ۱۴ به نام شهید مهران خالدی تغییر کرد.

در ادامه این جلسه کوچه لاله چهارم در خیابان فاضل بجستانی واقع در منطقه ۱۵ به نام شهید مجید قنبری، کوچه بیست و دوم واقع در منطقه ۱۵ نبرد جنوبی خیابان شیخ بقایی با حفظ شماره به نام شهید سعید رزاقی، کوچه بیست و هشتم واقع در حد فاصل خیابان مهران و خیابان جانبازان در منطقه ۱۹ با حفظ شماره به نام شهید عزیزاله سلیمانی، کوچه هجدهم واقع در شهرری، خیابان شهید اردستانی، حد فاصل فلکه دوم و سوم دولت آباد با حفظ شماره به نام شهید ناصر صدقی و کوچه بی نام در تهرانسر، کوچه شهید راسخ مهر واقع در منطقه ۲۱ به نام شهید محمد ابراهیم سلمانی فیضی نامگذاری شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      واقعا حیف یک قرون که اینا بگیرن. تنها هنرشون عوض کردن اسم خیابانهاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج