۱۲۷۳۲۰۰
۶۲۶۰
۶۲۶۰
پ

مانع سوار شدن بی‌حجاب‌ها به اتوبوس‌ شوید!

حکیمه غفوری عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنانش ضمن گلایه مندی از ارگانهای نظارتی به ویژه مجموعه نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی به بهانه اغتشاشات نباید دیگر حوزه‌های شهر را رها کند، شاهد بی حجابی و البسه نامناسب در شهر هستیم که مردم در این خصوص هم گلایه مند هستند. غفوری در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: لازم است دستور صریح برای پیشگیری از سوار شدن افراد بی حجاب به اتوبوس‌های شهری صادر شود.

انتخاب: به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، حکیمه غفوری صبح روز یکشنبه در یکصد و سومین جلسه علنی اظهار کرد: از اقدامات تمامی کارکنان مجموعه مدیریت شهری، هیات و ... به جهت فصاسازی برای ایام فاطمیه که امسال به نسبت‌ سال گذشته برنامه های خوبی برگزار شد، تقدیر و تشکر می کنیم.

وی در ادامه سخنان خود مطرح کرد: همراهی و تعاملی دو سویه هنرمندان با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در اثر تلاش این مجموعه اتفاق افتاده است که هنرمندان شهر نمایشگاه‌های خوبی برگزار کردند که امیدوارم بیشتر در صحنه باشند.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دقاع مقدس نیز به جهت استقبال ارزنده از پیکر پاک شهدای گمنام که دلهایمان را جلا دادند، نیز تقدیر و تشکر می کنیم.

غفوری در ادامه سخنانش ضمن ابراز گلایه مندی اظهار کرد: معضل ترافیک اعصاب و روان مردم را تحت‌الشعاع قرار داده به نوعی می توان گفت که پلیس راهور کاملا ترافیک شهری را رها کرده است، شاهد اوضاع عجیبی در شهر هستیم که پلیس باید نقش خود را به درستی ایفا کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنانش ضمن گلایه مندی از ارگانهای نظارتی به ویژه مجموعه نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی به بهانه اغتشاشات نباید دیگر حوزه‌های شهر را رها کند، شاهد بی حجابی و البسه نامناسب در شهر هستیم که مردم در این خصوص هم گلایه مند هستند.

غفوری در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: لازم است دستور صریح برای پیشگیری از سوار شدن افراد بی حجاب به اتوبوس‌های شهری صادر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج