جاباما
۱۲۷۳۲۲۷
۱۷۹۹
۱۷۹۹
پ

اتهام تولید خبر برای اینترنشنال به برخی خبرنگاران

روزنامه جوان در یادداشتی با حمله به اصلاح طلبان، روزنامه‌نگاران و خبرنگارهای اصلاح‌طلبان را متهم به این کرده که برای ایران اینترنشنال تولید محتوا می‌کنند!

روزنامه جوان در یادداشتی با حمله به اصلاح طلبان، روزنامه‌نگاران و خبرنگارهای اصلاح‌طلبان را متهم به این کرده که برای ایران اینترنشنال تولید محتوا می‌کنند!

در این یادداشت درباره عملکرد اصلاح‌طلبان در عین اینکه گفته آنها «بدون تردید درون کشور دنبال اغتشاش نبودند و از اغتشاش استقبال نکردند»، اما تاکید کرده «همه آنچه انجام دادند بدتر از کار منافقان مدینه در صدر اسلام بود.»

این روزنامه تاکید کرده که «تابلوداران اصلاح هیچ دشمنی را به رسمیت نشناختند، هیچ تجزیه‌طلبی را ندیدند، هیچ قطعنامه‌ای را محکوم نکردند، هیچ سرویس امنیتی خارجی را ندیدند، هیچ سلاحی را دست اغتشاشگران ندیدند، هیچ شهیدی را هشتگ نکردند. در مراسم هیچ شهیدی شرکت نکردند، در رسانه رسمی تیتر‌های تحریک‌کننده می‌زدند و همزمان در توئیتر از نبود آزادی مطبوعات سخن می‌گفتند، برخی خبرنگارانشان برای اینترنشنال تولید محتوا و از علی کریمی حمایت کردند.»

نویسنده در ادامه با بیان اینکه اصلاح‌طلبان «فهمیده بودند که نه براندازان آن‌ها را به رسمیت می‌شناسند نه نظام»، افزوده «خاتمی بیانیه‌ای – با روح محافظه‌کاری کمتر- صادر کرد و شعار پ ک ک مبتنی‌بر زن، زندگی و آزادی را ستود. درحالی‌که می‌دانست که این شعار پس زمینه اینترنشنال، تجمع برلین و کاناداست و زیر آن هیچ حرفی از حقوق زن به‌جز جنبه‌های ارتباطی با جنس دیگر نیست؟ اصلاح‌طلبان هیچ شعار رکیک جنسی در شریف و... را ندیدند و محکوم نکردند.»

این یادداشت تاکید کرده «درعین‌حال پشت پرده به دیدار رئیسی و شمخانی و اژه‌ای می‌رفتند شاید کلاهی از این حوادث دوخته شود. هنوز نفهمیده‌اند که نظام جز در مقابل صداقت و خداگونگی کوتاه نمی‌آید.» نویسنده مدعی شده که بیانیه میرحسین موسوی «تندتر از مواضع مریم رجوی» بود.

نویسنده همچنین ادعا کرده که «بدون تردید اصلاح‌طلبان یا فعالان آنان تنها اختلافشان با پهلوی و رجوی و اصلاح‌طلبان خارج اختلاف بر سر روش براندازی جمهوری اسلامی است. یعنی روش خشن را مفید نمی‌دانند، اما از هر روشی که بدون خونریزی پایان جمهوری اسلامی را اعلام کند، استقبال می‌کنند.»

این روزنامه در پایان هم آخرین حمله این یادداشت به جریان اصلاحات را هم انجام داده و نوشته «به‌نظر می‌رسد میدان دادن به این جریان سکولار-دموکراسی خواه خیانت به امام و شهیدان است جمهوری اسلامی اگر نجیبی در این جبهه می‌بیند گلچین کند و پایان عبدالله ابن ابی‌ها را اعلام کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج