adexo3
۱۲۷۳۲۶۲
۳۱۸۵۵
۳۱۸۵۵
پ

ماجرای حضور گروه ۷نفره با لباس نظامی در سیما

عصر ایران در گزارشی به حضور یک گروه رزمی کار در برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» پرداخته است.

عصر ایران در گزارشی به حضور یک گروه رزمی کار در برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» پرداخته است.

ماجرای حضور گروه 7نفره با لباس نظامی در سیما

در این گزارش آمده است:

* در چند روز گذشته بخشی از برنامه صبحگاهی "سلام صبح بخیر" شبکه سه در فضای مجازی پربازدید شد و مورد توجه قرار گرفت. ویدئویی که در آن هفت نفر با لباس نظامی سبز معروف به لجنی به ورزش پرداخته و شخصی که نقش مربی را دارد با خواندن ذکر نام ائمه و مدد از آنها ورزش را شروع کرد.

* نکته قابل توجه در این ویدئو علاوه بر سن بالای مربی، آمادگی جسمانی او بود. برای بسیاری این پرسش پیش آمد که او کیست؟ و این گروه چه کسانی هستند؟ خصوصا کسانی که برنامه تلویزونی را ندیده و فقط بخشی از آن را از طریق فضای مجازی مشاهده کردند.

* شخص مربی «احمد علمایی» معروف به «حاج احمد» است که بیش از 50 سال سابقه مربیگری در زمینه ورزش‌های رزمی را دارد.

ماجرای حضور گروه 7نفره با لباس نظامی در سیما

* احمد علمایی مبدع سبک ورزش رزمی به اسم «رزم انتظاران حضرت مهدی (ع)» است. او در باره سبک رشته ورزش رزمی ابداعی خودش که تلفیق کاراته و کشتی کج است، توضیح می‌دهد:

* «سبک رزم انتظاران حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) تلفیقی از یک سبک کاراته جهانی و تکنیکهای رزمی می‌باشد که تجربه ای ۵۰ ساله از رشته کشتی کچ را به همراه دارد.

* این سبک بنا به تفکر فرهنگی، دینی و ورزشی اینجانب پایه ریزی شده است و از آنجایی که هدف اصلی ورزش ساختن جسم و روح و در نهایت به عرصه کشیدن انسانیت در سطح جامعه است.

ماجرای حضور گروه 7نفره با لباس نظامی در سیما

* سعی خود را بر آن داشتیم که در این سبک از ابعاد اخلاقی هم استفاده کنیم زیرا که جامعه ی ما نیاز به انسانهایی خود ساخته و توانگر برای اداره ی امور دارد و در همین راستا چون در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی ما با فرهنگ بسیج ارتباط تنگاتنگ داشتیم، براساس نیاز به خط ولایی و دفاع از مکتب ولایی این سبک را ابداع کردیم تا بتوانیم جوانان سلحشور و پرتحرک جامعه را بیشتر به سوی انتظار فرج حضرت ولی عصر (ارواحناه فداه) هدایت کنیم.

* لازم است این مطلب را هم متذکر شوم که انتخاب این رشته که تلفیقی از کاراته و تکنیکهای رزمی است بدین منظور بود که جوانان ما بتوانند با سیمای سربازی آقا امام زمان (عج) در عرصه ی ورزشهای رزمی خودنمایی کنند و احسن ها را بر زبان مردم بیاورند و به جهانیان انسانیت را نشان دهند و باید گفت همین جوانان با همین طرز تفکر توانستد در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر نیروی ایمان و سلامتی جسم دنیای کفر را به زانو در آورند.

* بر همین اساس و با همین ابزار ما تلاش می کنیم که سفره‌ی انتظار را گسترش داده و انشاالله انقلاب اسلامی را به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) اتصال دهیم.

* به امید روزی که خداوند به ما لیاقت بدهد که در کنار رهبر عزیزمان پرچم انقلاب را به دست صاحب آن تقدیم کنیم و در رکاب آن حضرت به درجه رفیع شهادت نائل آییم. انشالله»

* مهمترین هدف ما از این سبک جنبه ی روحانی است. زیرا که روح سالم می تواند بدنی سالم بسازد. در این راستا با وجود نزدیکی محل باشگاه به مسجد کار ما آسانتر شده است. زیرا بهترین و ارزشمندترین محل برای سیقل دادن و تجلی دادن به روح مسجد است. همچنین با برگزاری کلاسهای قرآن و سعی در عمل به آن و همینطور خواندن دعاهای وارده و برگزاری کلاسهای احکام سعی می کنیم که به هدف والای خود یعنی ساختن روح و نزدیکی آن به خداوند تبارک و تعالی برسیم. انشالله.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج