جاباما
۱۲۷۳۵۶۱
۲۲۸۸
۲۲۸۸
پ

قدرت عجیب گلکسی S۲۳ Ultra در عکاسی در شب

یک افشاگر مطرح مدعی شده که عکاسی با حالت شب گلکسی S۲۳ Ultra پیشرفت چشمگیری کرده و حالا به یک دوربین دید در شب حرفه‌ای تبدیل شده است!

گجت‌نیوز نوشت: یک افشاگر مطرح مدعی شده که عکاسی با حالت شب گلکسی S۲۳ Ultra پیشرفت چشمگیری کرده و حالا به یک دوربین دید در شب حرفه‌ای تبدیل شده است!

سامسونگ خودش را آماده رونمایی از گوشی‌های سری S۲۳ در ماه آینده میلادی می‌کند. این خانواده در سه نسخه به نام‌های اس ۲۳، اس ۲۳ پلاس و اس ۲۳ اولترا عرضه خواهد شد که نسخه Ultra، قدرتمندترین عضو این سری است. اطلاعات زیادی از این گوشی‌ها که قرار است یکم فوریه (۱۲ بهمن) به همراه نسل جدید گلکسی بوک سامسونگ معرفی شوند در اینترنت یافت می‌شود.

قدرت عجیب گلکسی S۲۳ Ultra در عکاسی در شب

Ice Universe، یکی از افشاگران مطرح حوزه دیجیتال در توییت جدید مدعی شده که «حالت شب S۲۳ Ultra به معنای واقعی مثل یک دوربین دید در شب است». ظاهراً او موفق شده به این گوشی دسترسی پیدا کند و آن را زودتر از موعد آزمایش کند. طبق بررسی‌های که کرده، ادعا می‌کند که Night Vision در دوربین این گوشی پرچمدار پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبلی کرده و می‌تواند هر سوژه‌ای را در محیط‌های تاریک شکار کند.

منتظر چشیدن طعم عکاسی با حالت شب گلکسی S۲۳ Ultra باشید

حالت شب گوشی‌های سامسونگ هیچوقت بهترین نبوده‌اند، اما این توییت نشان می‌دهد که سامسونگ پس پردازش عکس‌های شبانه را در گوشی جدیدش بهبود بخشیده که به‌لطف آن می‌تواند نتایج بهتری را حاصل کند.

این خبر اشتیاق ما را برای آزمایش دوربین گوشی‌های جدید سامسونگ بیشتر می‌کند. اینکه عملکرد دوربین آن را با دیگر پرچمداران پرقدرت بازار مثل شیائومی ۱۲ اس اولترا، آیفون ۱۴ پرو مکس یا ویوو ایکس ۸۰ پرو پلاس مقایسه کنیم خیلی جذاب است. هنوز برای اینکه بدانیم آیا گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌تواند این گوشی‌ها را شکست دهد یا خیر، خیلی زود است و باید حداقل یک ماه دیگر منتظر بمانیم.

عکس‌های تبلیغاتی سری S۲۳ فاش شد

قدرت عجیب گلکسی S۲۳ Ultra در عکاسی در شب

عکس‌های تبلیغاتی سری گلکسی S۲۳

چند روز پیش تصاویر تبلیغاتی گوشی‌های سری S۲۳ که سامسونگ آن‌ها را برای مراسم یکم فوریه آماده کرده به بیرون درز پیدا کرد. این عکس‌ها نشان می‌دهند که نباید منتظر هیچ تغییر بزرگی در طراحی گوشی‌های نسل جدید سامسونگ باشیم. بیشترین تغییر در زیر قاب این گوشی‌ها و خود ماژول دوربین آن‌ها اتفاق خواهد افتاد. ما شنیده‌ایم که گلکسی اس ۲۳ اولترا به یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید مجهز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج