۱۲۷۴۱۷۹
۱۲۲۷
۱۲۲۷
پ

بهترین روش لیفت صورت چیست؟

بهترین روش لیفت صورت یکی از اختلافات پزشکان متخصص زیبایی است که بر سر آن بحث و جدل فراوانی دارند.اما واقعا بهترین روش لیفت صورت چیست؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه مطلب همراه ما باشید.

از آن جایی که بسیاری از بانوان امروزه به منظور جوان سازی پوست صورت خود به دنبال بهترین روش لیفت صورت هستند، در این فضا می خواهیم راجع به این مطلب بیشتر صحبت کنیم.

شاید بدانید که روش های بسیار زیادی برای لیفت صورت در کل دنیا وجود دارد. لیفت صورت با تزریق چربی، ژل، بوتاکس یا انواع فیلر های دیگر، لیفت صورت با نخ، با تزریق پی آر پی، لیفت صورت از روش هایفوتراپی، لیفت صورت به روش میکرودرم ابریژن، لیفت از روش میکرونیدلینگ، کربوکسی تراپی، اندولیفت یا لیفت صورت با جراحی تنها بخشی از این روش های گوناگون است.

با این وجود باید بدانیم که از بین همه این روش ها کدام تکنیک بهترین روش لیفت صورت برای ما است؟ البته که پاسخ به این سوال در تخصص خود فرد یا کاربران دستگاه های زیبایی نیست و تشخیص آن تنها بر عهده یک پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی است.

کلاژن یک پروتئین حیاتی در استحکام و جوان سازی پوست انسان است. پوست انسان در واقع طراوت و شادابی خود را مدیون حضور این پروتئین است. اما هر چه سن فرد بیشتر می شود، سنتز و ذخیره کلاژن در بدن کمتر شده و دچار افتادگی پوست، پیری و چین ‌و چروک می‌ شویم. افتادگی پوست معمولاً بین سنین ۳۵ تا ۴۰ سالگی اتفاق می ‌‌افتد، درست زمانی که کیفیت و کمیت کلاژن تشکیل‌ یافته از گلیسین، پرولین، هیدروکسی ‌پرولین و آرژینین در بدن انسان رو به کاستی می ‌گذارد.

بهترین روش لیفت صورت چیست؟

البته لازم به ذکر است که بدن مردان منابع کلاژن بیشتری نسبت به زنان دارد. سن ۲۵ سالگی سنی است که بدن اندک اندک شروع به کم کردن منابع کلاژن کرده و این روند کاهشی تا حدود سن ۴۵ سالگی ادامه پیدا می کند و باعث از بین رفتن ۳۰ درصد از کلاژن کل بدن انسان می ‌شود.

مزایای بهترین روش لیفت صورت

لیفت یا سفت کردن پوست صورت یک عمل زیبایی برای جوان ‌سازی پوست افراد است. در این روش بافت ‌های پوست انسان با استفاده از تکنیک ‌های مختلفی به نحوی دستکاری می ‌شود که در نتیجه آن، پوست صورت فرد زیباتر، سفت ‌تر، کشیده ‌تر و جوان ‌تر می شود. اساس کار لیفت صورت در همه روش های موجود حذف سلول‌ های مرده و کم ‌تحرک پوست به ‌همراه چربی ‌ها و پوست‌ های شل‌ شده است و جایگزینی آن ‌ها با موادی که پوست را کشیده‌ تر، شفاف‌ تر و جوان‌ تر بسازد.

بهترین روش لیفت صورت با توجه به سن شما و وضعیت کنونی پوست شما تعیین می شود. با این وجود بهترین روش لیفت صورت روشی است که چربی و آلودگی ‌های پوست شما را از بین ببرد، زخم‌ های پوستی و تیرگی پوست چانه و گردن را از بین ببرد و میزان چربی انباشته ‌شده در ناحیه چانه و گردن را کاهش بدهد.

ضمن آن که در هنگام پیدا کردن بهترین روش لیفت صورت چین ‌وچروک های اطراف دهان، چشم‌ ها و پیشانی شما باید حذف شود و غبغب شما از بین برود و ترجیحاً نتایج حاصل از آن روش دائمی باشد. به علاوه اگر روش لیفت صورت مناسبی را به کار ببرید، پوست صورت شما سفت و شفاف شده و طراوت و شادابی آن باز می گردد و چهره شما حداقل ده سال جوان تر می شود.

به عنوان مثال در روش لیفت صورت از طریق میکرودرم ابریژن، به‌کمک دستگاه‌ های مکانیکی، تراش ‌های سطحی و کنترل‌ شده ای بر روی پوست صورت ایجاد می شود و سپس دستگاه شروع به مکیدن و لایه ‌برداری سلول ‌های مرده پوست شما می‌ کند. در اثر این مکش هم لایه‌ های سطحی حذف می ‌شوند و هم با افزایش گردش خون، سطح کلاژن ‌سازی بالاتر می‌ رود.

قیمت بهترین روش لیفت صورت

مسلم است که بهترین روش لیفت صورت بنا به تکنیکی که برای آن انتخاب می کنید، متفاوت است. برای مثال قیمت لیفت صورت با نخ بستگی به تعداد و جنس نخ هایی دارد که هر مرکز زیبایی برای پوست فرد استفاده می کند. حتی تکنولوژی دستگاه های مختلف لیفت صورت نیز بر روی قیمت آن تاثیر گذار هستند. به عنوان نمونه ممکن است قیمت هایفوتراپی در یک کلینیک مرکز شهر با قیمت آن در مرکزی در شمال شهر متفاوت باشد. زیرا دستگاه هایفوتراپی یک کلینیک ممکن است جدیدتر یا با تکنولوژی پیشرفته تر و به روزتری باشد و در نتیجه قیمت خدمات لیفت صورت آن مرکز بالاتر باشد.

همین طور است در مورد قیمت لیفت صورت با تزریق چربی، ژل یا بوتاکس که بسته به نوع فیلر و جنس و برند آن و کشور تولید کننده آن قیمت های متفاوتی دارند. مضاف بر این که مهارت و تخصص پزشک یا کارشناس تزریق کننده آن نیز در قیمت آن خدمات بسیار موثر است. مسلم است که هر چه پزشک زیبایی شما تخصص بیشتر و تجربه بالاتری در تزریق ژل و بوتاکس داشته باشد، کیفیت لیفت صورت ایشان و قیمت خدمات وی نیز بالاتر خواهد بود.

بهترین روش لیفت صورت چیست؟

به عنوان مثالی دیگر باید بگوییم که لیفت صورت با نخ یک روش کم ‌تهاجمی با نتیجه ‌ای طبیعی برای لیفت صورت است. هزینه لیفتینگ صورت با نخ بعد از معاینه توسط پزشک معین می‌شود و به عوامل زیادی در تعیین قیمت آن بستگی دارد. هر چند می توان به صورت حدودی تخمین زد که هزینه لیفتینگ صورت با نخ تقریباً ۴ میلیون تومان است که با توجه به عوامل مختلف می تواند تغییر کند. میزان و نوع آسیب واردشده به پوست، مناطق تحت ‌درمان و نوع نخ از جمله عواملی هستند که بر قیمت لیفتینگ صورت با نخ ‌تاثیر می‌گذارند.

بهترین روش لیفت صورت در بهترین کلینیک

برای انتخاب بهترین کلینیک به منظور انجام بهترین روش لیفت صورت بهتر است به تحقیق در مورد نمونه های انجام شده قبلی و واقعی آن مرکز زیبایی یا کلینیک درمانی بپردازید. حتی می توانید زمانی که برای مشاوره قبل از انجام لیفت صورت به کلینیکی مراجعه می کنید از نفرات قبلی که آن عمل را انجام داده اند، سوالاتی را در مورد میزان رضایت شان از انجام آن تکنیک و اثرات آن یا عوارض بعد از انجام آن روش بپرسید.

حتی می توانید خود به شخصه به وضعیت پوست آن افراد بعد از لیفت صورت دقت کنید و ببینید آیا این وضعیت و مطلوب شما هست یا انتظارات شما چیزی غیر از این ها است. هر چند باید گول تبلیغات غیر واقعی و یا عکس های فتوشاپ شده برخی مراکز غلو کننده را نخورید و واقع بین باشید و در مورد شک و تردید های خود به صورت علمی با پزشک خود صحبت کنید.

به عنوان مثال در مورد لیفتینگ صورت با نخ و این که از چه نوع نخی استفاده کنید، باید بدانید که لیفت صورت با استفاده از دو نوع نخ جذبی و غیر قابل جذب انجام می گیرد. نخ ‌های جذبی همان‌ گونه که از نام آن ها مشخص است، پس از مدتی جذب بدن می ‌شوند، اما اثرات آن ها تا مدت‌ های بعد  ماندگار است. لیفت با نخ غیر قابل جذب که معمولاً گران ‌تر از نوع قابل جذب است، از مواد غیر قابل جذب ساخته می ‌شوند و همیشه زیر پوست باقی می ‌مانند.

بهترین روش لیفت صورت چیست؟

به عنوان مثالی دیگر می توان لیفت صورت با لیزر را مثال زد. لیفت صورت با لیزر یک روش مدرن است که با کمک آن می ‌توان در زمان کوتاهی تغییرات چشمگیری را در پوست ایجاد نمود. به خصوص که هزینه آن نیز پایین ‌تر از سایر روش ها است.

جمع بندی

شاید بدانید که روش های بسیار زیادی برای لیفت صورت در کل دنیا وجود دارد. لیفت صورت با تزریق چربی، ژل، بوتاکس یا انواع فیلر های دیگر، لیفت صورت با نخ، با تزریق پی آر پی، لیفت صورت از روش هایفوتراپی، لیفت صورت به روش میکرودرم ابریژن، لیفت از روش میکرونیدلینگ، کربوکسی تراپی، اندولیفت یا لیفت صورت با جراحی تنها بخشی از این روش های گوناگون است.

با این وجود باید بدانیم که از بین همه این روش ها کدام تکنیک بهترین روش لیفت صورت برای ما است؟ البته که پاسخ به این سوال در تخصص خود فرد یا کاربران دستگاه های زیبایی نیست و تشخیص آن تنها بر عهده یک پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج