۱۲۷۴۹۸۱
۱۹۵۸۷
۱۹۵۸۷
پ

محتوای حمایت‌شده

سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال

از آن جایی که این روز ها در ایران همه به فکر یک سرمایه گذاری مطمئن هستند، شاید بخواهید بدانید که وضعیت سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال به چه صورت است.

از آن جایی که این روز ها در ایران همه به فکر یک سرمایه گذاری مطمئن هستند، شاید بخواهید بدانید که وضعیت سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال به چه صورت است و آیا این سرمایه گذاری سود آور هست یا نه؟

در شرایط اقتصادی امروز ایران که متاسفانه نرخ تورم بالا است و هر روز بالاتر هم می رود و ارزش پول آن هر لحظه در حال پایین آمدن است، عاقلانه تر آن است که پول های پس انداز خود را بر روی سرمایه ای مطمئن سرمایه گذاری کنیم. تا بتوانیم هم ارزش پول های خود را حفظ کنیم و هم با گذشت زمان سود مطمئنی از این سرمایه گذاری به دست آوریم.

همگی می دانیم که سودآوری، نقطه هدف سرمایه‌گذاری است. سرمایه‌گذاری این حس را در ما بر می انگیزد که در آینده با فروش گران ‌تر آن چه خریداری کرده ‌ایم، به سود خواهیم رسید. به خصوص که هوشمندانه دست به خرید زده باشیم.

سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال

برای مشاوره با املاک گلیم همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۲۰۹۴۴۵

۰۹۱۲۳۲۰۷۴۰۸

بازار ملک و املاک در چند دهه اخیر نشان داده است که می تواند محل خوبی برای سرمایه گذاری های کلان باشد. به خصوص در شهر های خوش آب و هوای شمالی که نرخ خرید و فروش ویلا و زمین به اندازه شهر هایی مانند تهران بالا نیست و مردم قدرت خرید بیشتری دارند. به همین علت به جرات می توان گفت که سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال یک سرمایه گذاری مطمئن و پر سود است که هر چقدر از زمان خرید آن بیشتر بگذرد، سود بیشتری نصیب صاحب آن ملک می گردد.

علاوه بر آن باید یادآوری کنیم که سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال همیشه از دستبرد هر دزد و سارقی در امان است و مانند خرید طلا یا سکه یا ارز نگرانی دزدیده شدن سرمایه در آن وجود ندارد.

سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال

آیا خرید ویلا در شمال سودآور است؟

هنگامی که سخن از سرمایه گذاری مطمئن می شود، توجه به این نکته جلب می گردد که کالای خریداری شده، باید قابلیت نگهداری داشته باشد. زیرا کالایی که تاریخ انقضای آن کوتاه است، در دراز مدت نمی تواند سودآور باشد. نکته دیگر در این خصوص آن است که کالا باید در آستانه رشد قیمتی باشد، به صورتی که فروش آن در آینده به سودی کلان ختم شود.

تقاضا، دیگر محوری است که سرمایه‌گذاری پیرامون آن می چرخد. به همین دلیل خرید کالایی به عنوان سرمایه‌گذاری پیشنهاد می ‌شود که با تقاضای زیاد و همیشگی مردم روبرو است. ضمن آن که طی سال های اخیر شاهد تقاضای رو به رشد مردم به خرید ویلا یا آپارتمان در مناطق خوش آب و هوا و دارای طبیعت زیبا و سرسبز نیز بوده اید.

با این اوصاف، برای سرمایه‌گذاری سودآور ترین بازار های اقتصادی ایران، بازار مسکن یا همان سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال به شمار می آید. وقتی صحبت از بازار مسکن به میان می آید، معمولاً منظور مان هم خرید مسکن و هم خرید زمین است.

سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال

البته در این بین عده‌ ای خرید مسکن را پر سود تر برآورد می کنند و برخی دیگر معتقد هستند خرید زمین به سودآوری بیشتری ختم می ‌شود. البته در درجه اول این به میزان سرمایه ریالی شما و قدرت خرید شما بستگی دارد. زیرا چه بسا میزان پس انداز یک خانواده به اندازه قدرت خرید یک ویلا یا آپارتمان در شهر های شمالی نباشد و آن ها بخواهند با همان سرمایه  اندکی که در دست دارند، یک قطعه زمین بخرند و بعد ها کم کم آن را بسازند و تبدیل به ویلایی برای خانواده خود بکنند.

با این وجود فعالان دنیای اقتصاد، خرید مسکن را پرسود تر می‌دانند که دلیل آن هم به تقاضای بالا برای خرید مسکن بر می‌گردد.

مزایای خرید ویلا در شمال

اولین مزیت سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال بازگشت سرمایه است. زیرا می توانید ویلایی را که در شمال خریداری کرده اید، رهن یا اجاره بدهید و این یعنی بازگشت سرمایه از راهی که در دراز مدت حتی به سود هم خواهید رسید. مضاف بر آن که می توانید هر وقت خود یا خانواده به آن ویلا یا آپارتمان نیاز داشتید، دست از اجاره دادن آن بردارید و خود استفاده کنید. در حالی که ارزش آن هر روز بالاتر می رود.

سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال

کسب درآمد از راه سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال مدل دیگری هم دارد و آن اجاره زمین های کشاورزی و یا باغ‌ های میوه است که از این طریق هم می توان به درآمد خوبی رسید. با این وجود باید بپذیریم خرید ویلا در شمال، کوتاه‌ ترین و کم زحمت‌ ترین مسیر برای کسب درآمد و سرمایه گذاری مطمئن است.

شاید بگویید سرمایه من آن قدر کم است که به تنهایی نمی توانم از طریق سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال اقدام کنم. در این صورت به شما می گوییم که می توانید از طریق پیش خرید ویلا های در حال ساخت یا با پرداخت اقساط چندین ساله به این سرمایه گذاری بپردازید.

سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال

مسلم است که خرید زمین از لحاظ قیمتی راحت تر است. یعنی اگر در حال حاضر سرمایه کمتری در دست دارید، خرید زمین برای شما گزینه بهتری است. به علاوه آن که ساخت و ساز های مشارکتی بهترین فرصت برای خریداران زمین است تا وارد یک سرمایه گذاری بهتر شوید.

به علاوه شهرهای خوش آب و هوا و سرسبز شمال یک نقطه کانونی برای سرمایه‌ گذاری به شمار می ‌روند. زیرا سرمایه‌گذاری در مناطق پرتقاضا سودآورتر است. در این مناطق، ارزش واقعی ملک دائماً رو به افزایش است و رهن، اجاره و فروش هم سریعتر انجام می شود.

قیمت خرید ویلا در شمال

حتماً می دانید که بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال زمانی است که ثبات بر بازار حاکم است و ردی از تلاطم و آشفتگی در بازار دیده نمی شود. به عبارتی دیگر زمانی که بازار با رونق کامل فاصله دارد، بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری است.

سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال

هر چند ما نیز با شما هم عقیده ‌ایم که در شرایط پرتلاطم کنونی، پیش ‌بینی آینده سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال کار چندان ساده ای نیست. اما با کمک گرفتن از آژانس ‌هایی که از نوسانات بازار مسکن آگاه هستند، می‌ تواند کمک خوبی باشد.

البته به پشتوانه تقاضا هم می ‌توان بازار مسکن را محک زد و اقدام به سرمایه‌گذاری کرد. عرضه و تقاضا، دو کفه ترازو در بازار مسکن هستند. اوج گرفتن تقاضا، باعث افزایش قیمت مسکن خواهد شد و کاهش عرضه نیز به گرانی آن دامن می زند. به همین خاطر برای آگاهی از بهترین زمان سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال باید نگاهمان را به هر دو طرف عرضه و تقاضا بیندازیم.

وقتی از مکان‌ های پر تقاضا در ایران برای سرمایه گذاری صحبت می شود، اولین جایی که در ذهنمان زنده می‌شود، شمال  کشور است. جایی که  طبیعت سرسبز و خوش آب و هوای آن بهترین منطقه برای گذراندن تعطیلات با خانواده به حساب می آید. این دلایل، توجیه خوبی برای سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال است و میزان سودآوری آن را به خوبی نشان می دهد.

برای بررسی بیشتر و بهتر موقعیت ملک یا زمینی که خریداری می کنید، توجه و دقت به پروژه‌های عمرانی و ساختمانی اطراف آن از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا برخی از پروژه‌ های مسکونی یا تجاری ارزش ملک‌ های مجاور خود را به صورت تصاعدی بالا می ‌برند و خرید چنین املاکی مصداق واقعی یک سرمایه ‌گذاری موفق است.

سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال

املاک گیلیم

ما در گیلیم مجموعه‌ای از بهترین فایل‌های ویلا و زمین را برای فروش جمع آوری می‌کنیم. تمرکز اصلی تیم گیلیم، بر روی خرید و فروش املاک شمال کشور هستند. چرا که شهرهای شمالی طرفداران زیادی دارند و سرمایه گذاری در این شهرها سود بالایی دارد. کارشناسان گیلیم از مرحله انتخاب ملک تا بستن قرارداد و انتقال سند همراه شما هستند.

شما در گیلیم می‌توانید ملک خود را بفروشید و در معرض دید میلیون ها نفر قرار دهید؛ اشخاص و آژانس‌ها می‌توانند آگهی‌های خود را در گیلیم ثبت کنند.

سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال

سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۲۰۹۴۴۵

۰۹۱۲۳۲۰۷۴۰۸

سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال

gillim.ir

سرمایه‌گذاری با خرید ویلا و زمین در شمال

تهران، چهارراه جهان کودک، بلوار نلسون ماندلا، برج امیرپرویز، پلاک ۷۲، طبقه ۱۱، واحد ۱۱۳

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج